BeYu Eyeshadow – 101 Bronze Sparkles

30. ruj 2015.

Pozdrav ljepotice, 
danas sam za vas pripremila recenziju sjenila koje sam nedavno kupila u Douglasu u Zagrebu.
Dosad nisam puno čula o BeYu proizvodima, iako sam ih nekako smatrala kvalitetnima. Ne znam ni sama zašto, ali imala sam takav dojam.


Hey beauties, today I have one review kind-of-post on eyeshadow I bought in Douglas perfumery in Zagreb recently.
I didn't heard so much about BeYu products, although I always thought that they're quality brand. I don't know why, but I had that feeling.



Naime, ovo sjenilo je bila totalno impulzivna kupovina i u trgovini mi se nijansa i nije činila tako drastičnom dok ju doma nisam isprobala. Dolazi u klasičnoj čvrstoj plastičnoj ambalaži. Prvi dojam je bio, neočekivano, i više nego pozitivan. Mekana puterasta tekstura, izvrsna pigmentacija, i lijepa jesenska nijansa sa zlatnim shimmerom u sebi. Čini se savršeno za ovo doba godine, zar ne? Tko ne bi poželio takvo sjenilo isprobati i kombinirati s toplim neutralnim nijansama?

This eyeshadow was totally impulsive buy and in store it even didn't look like it's that dramatic, until I came home and tried it on. It comes in solid plastic packaging. First impression was, unexpectedly, more than positive. Soft buttery texture, great pigmentation, and beautiful fall shade with golden shimmer in it. Perfect for this time of year, right? Who wouldn't wish to try that eyeshadow and combine it with warm neutral shades?



Međutim, upravo kod aplikacije dolazi do obrata. Inače, ovakva shimmerasta sjenila mekane teksture volim nanositi prstima jer tako dobivam bolju pigmentaciju nego s kistićem. Na prvi pogled se činilo okej. Međutim dok ga ujednačim i lagano izblendam s drugim nijansama u pregibu ono nestane. Naravno, tu ponovno dodam još malo sjenila na kapak. Ali, nakon doslovno pola sata, mog prekrasno pigmentiranog sjenila nema na mojim kapcima. Bilo da koristim Artdecovu bazu za sjenila, bilo Primer Potion od Urban Decaya. Jedino što ostane jest minimalna količina boje, podsjetnik da je tu u nekom trenutku bila bogata narančasta nijansa. Osim toga, ono što je izrazito vidljivo jesu zlatne šljokice/shimmer - nešto između toga, po cijelom kapku i eventualno ispod očiju, negdje po licu.

But, it all turned out very bad when I tried it on my eyelids. Normally, I love to use my fingertips to apply those soft shimmery shades, because I get better pigmentation than I would with brush. When I first applied it, it was okay. But, while I blended it with other shades in the crease, it fall out. So, I added a little bit more eyeshadow. But, after just half an hour, my beautiful pigmented eyeshadow was gone! I used it Artdeco eyeshadow base and with Primer Potion, also, but same thing happened. The only thing that left was minimum amount of colour, the only reminder that there was a beautiful rich orange shade. Besides that, the thing that is very visible is gold glitter/shimmer all over the eyelid and in the under eye area.

Svjesna sam da moji masni kapci ne mogu 8-9h nositi sjenila jednake pigmentacije kao da su tek nanesena, to nikako ne očekujem. Ali isto tako ne očekujem da mi sjenilo netragom nestane u roku od pola sata.

I know that my oily eyelids can't wear eyeshadows for 8-9h and be the same pigmentation as they were when I put them, that's not what I expect. But, also, I do not expect that my eyeshadow disappears within half an hour.




Stvarno sam se trudila više puta dati šansu ovom sjenilu, ali me potpuno razočaralo. Ako ipak želite škicnuti BeYu sjenila ili neke druge njihove proizvode, dostupni su u Douglas parfumerijama, ali se i na web-shopu daljepoti.hr  nalazi par njihovih proizvoda.
Ovo sjenilo je bilo na sniženju i koštalo me oko 17kn. Za tu cijenu dobijete 1,6g (0,05oz.) proizvoda.
Koji proizvodi su vas razočarali u posljednje vrijeme? Pišite mi u komentarima! :)

I really tried to give a chance to this eyeshadow multiple times, but it completely disappointed me. If you still want some of the BeYu eyeshadows or some other their products, they're available in Douglas perfumery, but also on web-shop daljepoti.hr.
This eyeshadow was on sale for 17kn (2,5$). For that price you get 1,6g (0,05oz.) of product.
What products have disappointed you in last time? Write me down in the comments! :)




With love, Ana <3

2 komentara

  1. Nijansa je stvarno prekrasna, šteta što tako zakazuje kod aplikacije :(

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty