Holly Jolly Christmas tag

20. pro 2015.
Pozdrav ljepotice, odlučih' konačno natipkati nešto. :)

Ne volim ništa raditi polovično, tako da nisam htjela pisati samo tako da imam nešto napisano. Odlučila sam odgovoriti na pitanja iz Holly Jolly Christmas taga, jer me draga Ivana s bloga Beauty Art by Panek tagirala (Hvala ti draga! :*). Stoga, krenimo na pitanja… ;)
1.       Kada te počne obuzimati uzbuđenje oko Božića? – Kad se pojave prvi božićni ukrasi na ulicama, početkom Adventa. Volim lampice, ukrase i taj ugodni pred-božićni duh, jedino u tim danima uživam hodati po hladnoći. :)

Love Actually
2.       Najdraži Božićni film? – Ima mnoštvo lijepih božićnih filmova i uglavnom mi se svi svide, iako moji osobni favoriti su definitivno Sam u kući 1. i 2. dio (jer mi se ostali Kevini ne sviđaju baš :D), Love Actually i 12 Men of Christmas.
3.       Jesi li ikada doživjela bijeli Božić? – Jesam, i fale mi ti dani, jer već dugo nismo imali bijeli Božić.
4.       Tvoja omiljena Božićna pjesma? – Kao i kod filmova, teško je navesti 1 omiljenu, jer su mi većinom sve favoriti, bez obzira koliko su stare, i bez obzira što se uvijek svake godine vrte iste. Ali evo, izdvojit' ću jednu koju možda i ne čujete toliko često…
5.       Znaš li nabrojati imena sobova Djeda Božićnjaka? – Znam jedino za Rudolfa, don't judge me. :D
6.       Omiljena hrana ili kolač koji se uvijek nađe na tvom Božićnom stolu? – Ne nađe se uvijek, ali moj osobni favorit su američki kolačići i svi ostali koji sadrže makar malo cimeta u sebi. Obožavam cimet! :)

7.       Voliš li više poklanjati ili primati poklone? – Svatko voli primati poklone, ali ja osobno jednako toliko volim poklanjati, puno je zabavnije i posebnije kad kupujem za nekog drugog nego za sebe.
8.       Navedi jedno mjesto o kojem sanjaš da ga posjetiš u vrijeme blagdana. – Voljela bi puno mjesta/gradova posjetiti, ali trenutno silno želim posjetiti Zagreb i otići na klizanje na trgu kralja Tomislava.
9.       Što više voliš: Badnjak ili Božićno jutro? – Reći ću Badnjak, jer obično na Badnjak ukrašavamo bor i cijeli dan iščekujemo ponoć, odlazimo na polnoćku, pjevamo božićne pjesme.  Ne znam, ima u tome neke djetinje radosti koju čovjek osjeća.
10.   Kada tvoja obitelj ukrašava Božićno drvce i tko ga ukrašava? – Kao što sam već napisala u prethodnom pitanju, drvce ukrašavamo na Badnjak ja i moji nećaci skupa s mamom. :)
11.   Voliš li više bijele lampice za bor ili šarene? – Bijele, jer izgledaju malo elegantnije.
12.   Bili radije živjela u kućici od medenjaka (gingerbread house) ili u radionici Djeda Božićnjaka? – U radionici. :)
13.   Ukratko ispričaj tradiciju svoje obitelji na Badnjak. – Ništa spektakularno, ukrašavanje drvca, okućnice, obavljanje zadnjih poslova u kući, polnoćka…
14.   Kad bi se mogla naći ispod imele s osobom s kojom god poželiš, tko bi to bio? – Nemam komentara! :)
15.   Što je na vrhu tvoga bora? – Vršak (ili kako se već zove) sa zvjezdicom na sebi.
16.   Odbrojavaš li do Božića? – Odbrojavam kad ostane tjedan ili dva do Božića. :D
17.   Najdraža Božićna uspomena? – Sjećam se jednog onako, čarobnog, dočeka Božića prije 4-5 godina, kada sam ga dočekala s prijateljima na posve uobičajen način, ali eto, ostao mi je u sjećanju, kao jedna lijepa uspomena.
18.   Što najviše voliš u vezi Božića? – Osjećaj mira, prisutnost obitelji, zajednička druženja, božićni duh, pjesme i sve te male stvari koje Božić učine još posebnijim.

Ja tagiram Sanju s bloga Candy Makeup Girl, Leonardu s bloga Je suis Leeah i Mariju s bloga Marija's Secret Place. Drage blogokolegice, nadam se da ću imati prilike čitati vaše odgovore. ;)
 Eto, nadam se da vam se post svidio. Želim vam ugodne blagdane. 
 Do skorog čitanja, with love, Ana <3

2 komentara

  1. Svi su izbjegli ovo pitanje s kim bi pod imelom :D Sretan Bozic :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha :D pa da, čak i da napišem, to ne bi ništa puno promijenilo, kad postoji tisuću ljudi s istim imenom ;) btw. hvala, također :*

      Izbriši

Shine Of Beauty