Avon Planet Spa Perfectly Purifying Face Mask

28. pro 2015.

Pozdrav ljepotice, pošto je vrijeme blagdana obično vrijeme opuštanja, donosim vam recenziju jednog proizvoda koji obično koristim kad imam malo više vremena za sebe.
Riječ je o jednoj od Avonovih maski za lice, točnije, o maski s mineralima Mrtvog mora.
Maska dolazi u jednom lijepom pakiranju, u tubici ukrašenoj sa srebrnim ornamentima, što je meni osobno jako lijepo za vidjeti. Maska u tubici izgleda sive boje, ali kada ju razmažete na licu, suši se u neku plavkastu nijansu.


Sadrži 75 ml proizvoda, a ja sam je platila po cijeni od 30kn. Cijena joj varira ovisno od kataloga, ali uglavnom ne prelazi više od 70kn. Preporučuje se koristiti ju 1-2 puta tjedno, sačekati 5-10 minuta te potom isprati.

Avon tvrdi da ova maska „Upija višak površinske masnoće na koži i minimizira pore, čineći kožu mekom, glatkom i blistavom“.


Odmah na početku, mogu reći da se uglavnom slažem s njima. Pri tome, moram napomenuti da ova maska neće učiniti čudo na vašem licu niti neku ogromnu promjenu.

Naime, kad sam ju počela koristiti, nije mi se baš sviđala. Ali kako sam ju više koristila, trudila sam se uvidjeti kako ona funkcionira. I primijetila sam da, kada ju perem/skidam s lica mogu osjetiti neki masni-uljasti feeling – što potvrđuje činjenicu da zaista uklanja višak masnoće. Što se tiče minimiziranih pora, mogu reći da moje pore, minimalno minimizira. I koža vam nakon korištenja zaista bude meka i glatka.


Moje mišljenje je da vrijedi tih 70kn (ili manje) i pretpostavljam da bi bila još bolja i učinkovitija u ljetnim mjesecima. Dakle, masnokošci i svi vi koji se borite s izlučivanjem sebuma na T-zoni, ovo je proizvod za vas.


Recite mi, koju Avonovu masku vi koristite/ste koristili? Želim isprobati još pokoju. :)


With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Ja imam njihovu planet spa caribbean escape brightening face massage masku sa ekstraktom algi iz Karipskog mora i biserima. Često je na sniženju u avonu i stvarno je odlična! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na preporuci, baš ću ju škicnuti :) Planet Spa linija je izgleda svima omiljena ;)

      Izbriši
  2. Avon Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro mi došla jedna za ove moje nepodnošljive proširene pore :) hvala ti na preporuci! ;)

      Izbriši
  3. Nadam se da ce ti odgovarati.
    Morati cu i ja probati ovu iz planet spa linije :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš sam vidjela da je na akciji u trenutnom katalogu :) i preporučujem ti većinu maski iz Planet Spa linije, s njom ne možeš puno pogriješiti :*

      Izbriši
  4. Nisam je probala, ali hoću.
    Obožavam maske za lice,a naročito iz Avona!

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty