6 pcs Bamboo Eyeshadow Brush Set from eBay

25. sij 2016.

Pozdrav ljepotice, odlučila sam malo razvedriti ovaj ponedjeljak pa vam donosim jedan jeftin i odličan set kistova s eBaya. Koristim ga već nekoliko tjedana i oduševljena sam kvalitetom. Ako vas zanima kako izgleda, koje kistove sadrži i za što ih sve ja koristim, nastavite čitati. ;)

Hey beauties, I decided to make this Monday a little bit happier and that's why I'm writing you about one cheap but amazing brush set from eBay. I've been using it for a couple of weeks now and I'm amazed by the quality of it. If you're wondering about how it looks, which brushes you get and which ones I mostly use, keep reading. ;)

Ovaj set sadrži 6 kistova uglavnom namijenjenih za oči. Ja sam ga naručila sredinom 12. mjeseca i stigao mi je početkom siječnja, dakle nekih 2-3 tjedna (računajući zimske blagdane - relativno brzo). Ja sam ga kupila po cijeni od 3,41 USD ( 25,06 HRK ) kod OVOG sellera.

This set has 6 eyeshadow brushes. I order it around 20th December and it arrived by the beginning of January (that is 2-3 weeks with all holidays – which is great). I bought it for 3,41 USD from THIS seller.


Kistovi su napravljeni od sintetičke dlake, ali su tako mekani da mi se ispočetka činilo kao da su od prave dlake. Imaju drvenu dršku i metalni dio, koji su poprilično kvalitetni i sumnjam da bi se mogli tako lako odlijepiti ili raspasti.

Brushes are made of synthetic hair, but they are incredibly soft like they're made of real hair. They have a wooden handle and metallic component which seems very quality and I don't think they would easily fall out or detach.

Slike nisu vrhunske, te su napravljene tijekom 2 različita dana, pa ćete uvidjeti razliku u osvjetljenju. Također, na prvim fotkama možete vidjeti da su svi kistovi čisti, dok na pojedinačnim slikama ispod možete vidjeti jedan zelenkasti – ali o tome nešto više možete pročitati ispod.

The pictures aren't that great, and they're made in 2 different days and lights. Also, you'll see that at the end of the post, there's brush which is green – but, you'll read more about that down below.


Prva dva kista sa slike iznad su kistovi za blendanje sjenila. Prvi je klasični blending kist kojeg jaaako volim, a drugi je nalik na Sigmin E25 kist (ako se ne varam), više je plosnat od klasičnog blending kista, samo što je ovaj uz to i koso rezan. Prvog koristim svakodnevno i mogu reći da je izuzetno kvalitetan, i već s ovim kistom vrijedi kupiti ovaj set, jer je stvarno odličan. Drugi kist koristim u zadnjem V kutu oka, i odličan je za to preciznije blendanje kao i nanošenje sjenila.

First two brushes from the picture above are blending brushes. First brush is a classic blending brush which I looove, and the other one, I believe, is similar to Sigma E25, it's flatter than the classic blending brush , and this one is diagonally sliced. First brush I use on a daily bases and I can say that it is very quality brush, even with this brush, this set is worth buying. And second brush I usually use int he outer V of the eye, for applying and slightly blending eyeshadow.


Treći kist po redu je pencil kist koji nije toliko fluffy kao ostali, ali to je više zbog samog tipa kista, ne do kvalitete. Ja ga koristim ispod linije donjih trepavica za nanošenje i lagano blendanje sjenila i za to mi je odličan. Ovaj bucko ili ti četvrti kist po redu je jedan multifunkcionalan kist – može se koristiti za blendanje korektora, baze za sjenilo ili pak preciznijeg nanošenja pudera u kamenu, za što ga ja osobno koristim.

Third brush is pencil brush which isn't so fluffy like the other ones, but it's about the type of brush, not the quality. I use it in the lower lash line for applying and slightly blending eyeshadow, and it's great for that. This chubby brush, the fourth in a row is a multifunctional one – you can use it for blending out the concealer, eyeshadow base or precise application of powder (that's how I use it).


Peti kist po redu, na slici čudno zelenkast je kist za nanošenje sjenila. Inače se ovi kistovi bez problema peru, u par poteza sa sapunom, ali kad sam neki dan radila zelenkasti smokey-eye i koristila sjenilo u kombinaciji s fiksatorom, ovaj kistić je izgleda upio puno proizvoda, i bez obzira na to što sam ga nakon sat vremena išla prati, nije se dao potpuno oprati.  I šesti kistić po redu je ovaj klasični eyeliner/kist za obrve. Sasvim solidan kist, ali me nije oborio s nogu, s obzirom na to da sam ja već nekoliko godina vjerna svom Essence kosom kistiću i za eyeliner, a pogotovo za obrve.

Fifth brush in a row, strangely green on the picture is brush for application of eyeshadow. These brushes are easy to clean/wash, you need just a couple of strokes with soap and water and they're clean, but the other day I used it for green smokey-eye, and I used eyeshadow with setting spray, so the brush soak too much product (clearly), even though I washed it after 1 hour, he refused to wash out completely. The sixth brush in a row is the eyeliner/brow brush. It's okay, but I'm still crazy about my Essence eyeliner brush which is amazing (for the price).

Na kraju mogu reći da je ovaj set za mene čista petica i stvarno sam sretna što sam ga ulovila. Kako se vama sviđaju ovi kistovi? Imate li kakve preporuke za povoljne kistove s eBaya, ostavite mi link u komentarima, želim ih što više skupiti?! :)

To sum up, I can say that I really love this set and I'm happy for buying it. Did you like these brushes? Have you any recommendations for cheap and quality eBay brushes, leave me link in the comments below, I want them all?! :)



 With love, Ana <3

4 komentara

  1. Nemam još ovaj set ali nedavno sam i ja obavila shopping kistova po e-bayu. Da se uloviti stvarno dobrih i kvalitetnih setova a po pristupačnoj cijeni. Inače skoro pa svi kistovi koje imam su mi od tamo tako da nema ebay-a di bi ja bila haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, stvarno su unaprijedili vještine, jer ja dosad nisam imala negativnih iskustava, uglavnom mi je sve bilo čista petica. :)

      Izbriši
  2. Duuugo sam gledala ove kistove na ebayu i eto nikako ih nisam uzela :/ Ovaj debeli kistić mi se posebno sviđa! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ih možeš još uvijek naći kod drugih sellera :) a bucko je poseban u cijelom setu (i multifunkcionalan) ;)

      Izbriši

Shine Of Beauty