Empties #2

14. velj 2016.

Pozdrav ljepotice, s obzirom na to da mi se kutija s nekim potrošenim kozmetičkim proizvodima napunila, odlučila sam natipkati (drugi po redu) Empties post. Ako imate bilo koje pitanje u vezi nekog od navedenih proizvoda ne ustručavajte se ostaviti komentar, rado odgovaram na iste! ;)


Garnier micelarna vodica je moj favorit što se tiče skidanja šminke i jedva joj se čekam vratiti nakon nekoliko mjeseci korištenja raznih odstranjivača koji nisu ni do koljena ovoj micelarnoj. S razlogom svi pričaju o njoj i od srca ju mogu preporučiti ako tražite nešto slično.

Balea blagi gel za umivanje lica je jedan u nizu Baleinih umivalica koje sam koristila i bila zadovoljna. Koristila sam ga nakon skidanja šminke kako bi uklonila eventualne ostatke šminke i potpuno očistila lice, za što mi je bio sasvim solidan. Kupnju ću vjerojatno ponoviti kad budem trebala, jer je meni omjer cijene i kvalitete za ovakav tip proizvoda odličan.

Oriflame You dazzle gel za tuširanje sam dobila na poklon i potrošila ga samo zato da ga se riješim. Više bi preporučila Baleine tuširalice nego ovaj gel za tuširanje. Ne volim gelaste teksture u ovakvom tipu proizvoda, a ni miris me nije baš oborio s nogu.


Balea Aqua serum za lice sam odavno potrošila i potpuno zaboravila na njega. Brzo se upija u kožu, vodenaste je teksture, nema intenzivan miris i ima pumpicu. Koristila sam ga prije svakog šminkanja. Super proizvod za masnu i normalnu kožu lica.

Afrodita Remove Spots gel za isušivanje prištića je proizvod o kojem sama fotografija govori više nego što je potrebno reći. Meni jako drag proizvod kojeg sam koristila negdje godinu i pol dana, a koštao je svega 30-ak kuna. Ako ste od onih koji vole čačkati po licu i istiskivati prištiće, ovaj proizvod je za vas jer će pomoći u isušivanju prištića (ali naravno, ne očekujte čuda – da vam prištić preko noći nestane npr.).

Le verger shop roll-on parfemčići iz Bipe, koje sam pokazala ljetos u New in postu su mi poprilično dugo trajali, koristila sam ih svaki dan i nosila u torbi. Super mirišu i za on-the-go situacije su odlični.


Balea Dry dezodorans je također bio poklon, nije me oduševio i sumnjam da ću ga sama kupiti.

Oriflame Anti-perspirant dezodoransa sam se jedva riješila. Ne volim ovakve deziće, jer nemam vremena čekati da se dotični osuši, tako da ne mogu suditi o kvaliteti ovog proizvoda, jer je meni gotovo svaki takav užasan.

Aveov zeleni aceton obožavam! Odlično skida sve vrste lakova, a jeftin je (svoju zadnju bočicu sam platila svega 4 kn). Ima dosta jak miris, ali tih 5 minuta prilikom skidanja laka se da izdržati. Inače, Aveo možete kupiti jedino u Muller drogerijama.


L'Oreal True Match puder sam kupila ljetos dok je bilo nekakvo sniženje u dm-u u tamnijoj nijansi s obzirom na to da sam tada imala nešto boje u licu. :D Nudi srednje do potpuno prekrivanje, lijepo se blenda i spužvicom i kistom, jedno vrijeme sam ga koristila i u kombinaciji s Maybelline-ovim Affinimat puderom i tad mi je bio odličan za prekrivanje gotovo svih nepravilnosti. Kupovinu ću vjerojatno ponoviti čim ponovno bude na nekakvom sniženju.

Essence XXXL Volume gel-look top coat mi je bio sasvim okej dok nisam potrošila 2/3 i dok se odjednom nije počeo sušiti i postao nemoguć za daljnju uporabu.

The Body Shop Mango hand cream sam uhvatila u duty-free dućanu nekoliko kilometara od granice s BiH Travel Free u kojoj imaju mali counter s TBS proizvodima. Kremica mi se jako svidjela jer bi se preeedivan tropski miris zadržavao i do sat vremena na rukama. Ne pruža neku zavidnu hidrataciju, ali toliko dobro miriše da bi ga ponovno kupila. :)

I eto, to su neki proizvodi koje sam potrošila u posljednje vrijeme. Recite mi, koje proizvode ste vi potrošili? :)


With love, Ana <3

Broj komentara: 15

  1. Garnier micelarna vodica , Balea blagi gel za umivanje lica, Balea Aqua serum za lice me najviše zanimaju.
    Može li koja riječ više o tim proizvodima?
    Ako treba, javim se u inbox na fejsu, pa tipkaj ako ti je predugačko da ovdje pišeš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Garnier micelarna vodica dolazi u količini od 400ml, ne ostavlja masni trag na licu, najučinkovitije mi skida šminku sa 2 blazinice (s tim da ja svakako nakon nje perem lice s umivalicom). Košta 40kn :)
      Balea blagi gel za umivanje sadrži roskasta kao zrnca (iako nisu to) koja se otope prilikom trljanja, ima nježni miris, ostavlja kožu čistom i mekanom nakon pranja, a kad se dođe do kraja postane problem izvući ostatke koje pumpica ne može dokučiti, iako jako solidan proizvod po cijeni manjoj od 20kn.
      Balea Aqua serum za lice je odličan za masnu i normalnu kožu lica, brzo se upija, vodenaste teksture, ima pumpicu koja se diže kako se proizvod troši, što znači da se može potpuno iskoristiti do kraja. Ne hidratizira nešto puno, ali je odlična varijanta za dan jer ne masti dodatno kožu.

      Ako imaš još neko konkretno pitanje, svakako mi se javi u inbox. ;) :*

      Izbriši
    2. Hvala na iscrpnom odgovoru.
      Još me zanima treba li se svaki dan umivati s Baleinim gelom, i ujutro i navečer ili? Kako ti to radiš?
      Isto pitanje i za Balea Aqua serum- kada ga nanosiš i kako?

      Izbriši
  2. Potrošila sam dvije Garnier micelarne i bila sam jako zadovoljna,trenutno koristim Nivea 3u1 i također je sup.Probala sam Balea aqua serum,on me nije baš oduševio po pitanju hidratacije(imam mjesovitu kožu).Balea blagi gel za umivanje trenutno koristim i pri kraju sam s njim,također dijelimo isto mišljenje.U petak sam si uzela Mixa hidratantnu kremu sa 6% glicerina za normalnu do mjesovitu kožu i gel za pranje lica.Trenutno isprobavam kakvi su. :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea Aqua serum nije nešto po pitanju hidratacije, to se mogu složiti. Ja najviše Aqua serum i gel kremu koristim ljeti, jer mi ne maste kožu dodatno. A što se tiče Mixe, jednom davno sam probala neku kremicu od njih i ostala razočaranja s obzirom da su svi rejvali o njoj. :$ Btw. drago mi je da dijelimo slična mišljenja! :) :*

      Izbriši
  3. Anonimno2/14/2016

    Dobre si proizvode trosila, odlican post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, izdvojila sam upravo one koji su zanimljivi za čitanje. :)

      Izbriši
  4. Hej! Zanimaju me ovi parfemi iz Bipe. Je li to dio stalnog asortimana ili si slučajno naletjela na njih? Često sam u Bipi, ali ih nisam nijednom uočila. Znaš li stoje li među svim parfemima ili među nekom određenom kozmetikom? Puno ti hvala na odgovoru. :) I odličan ti je post. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) iskreno, ja nisam često u Bipi, tako da ne znam dal' su u stalnoj postavi. Kupila sam ih na Lošinju, tako da moguće i da nisu, bili su skroz odvojeni na jednom counteru kod stalka s parfemima s nekom drugom kozmetikom. Nisam ih ni ja odmah uočila dok mi sestra nije pokazala. :)

      Izbriši
  5. Slažem se za Balea umivalicu, vrlo dobra i iznimno jeftina :) ja sam njen veliki fan, uvijek joj se iznova vraćam :) Nedavno sam i ja uzela Loral True match (nova bočica) na popustu u Mulleru za 60-ak kn..ne znam da li je taj popust još uvijek aktivan,pa ako te zanima obiđi Muller :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na informaciji :) nažalost, nemam Muller u blizini, pa taj popust nemam prilike iskoristiti :$ a za Baleine umivalice se slažem, ja neprestano vrtim u krug par verzija. :)

      Izbriši
  6. IMala sam isti problem a essence plumping nadlakom bio mi je super u početku ali poslije me razočarao :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Isprobala sam dosta proizvoda i slazem se s tobom. Moram potraziti ovaj Balea serum, koza mi se dosta masti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo ;) svakako ga škicni, ne nudi matiranje, ali neće sigurno proizvesti nered na licu, već laganu hidrataciju :)

      Izbriši

Shine Of Beauty