Coty Airspun Loose Face Powder in Translucent

13. ožu 2016.

Pozdrav ljepotice, mislim da je nakon nekoliko tjedana korištenja došlo vrijeme da vam kažem svoje dojmove o Coty Airspun puderu u prahu u nijansi Translucent.

Ukoliko pratite strane beauty bloggere/vloggere znate da je dosta njih (Patrick Starrr, Tati, ThatGirlShaeXo…) hvalilo ovaj puder, i to ponajviše za trenutno popularnu baking-metodu. Aliii, o tome nešto kasnije. Bacimo se prvo na osnovne informacije! :)


Puder dolazi u plastičnom pakiranju od 65 g (2,3 OZ) koje nema klasičan način zatvaranja (kao kod npr. plastične boce) što nikako nije pozitivna karakteristika za bilo koji transport s obzirom na to da je ovo tip proizvoda koji bi se doslovno rasuo po svemu. Nisam ga još imala prilike iskušati u toj akciji, ali ako bude kakvih katastrofa, svakako ćete biti obaviješteni. :D

Dolazi sa spužvicom koja nije neke kvalitete, s obzirom na to da često ispadaju svojevrsne „dlačice“ od kojih je napravljena. Iako, vjerujem da bi solidno poslužila za brze popravke. Također lijepo sjedne u otvor, tako da vam se puder ne razljeće na sve strane nakon što ga počnete koristiti.


U Americi se ovaj proizvod može kupiti u drogerijama, ali kod nas ga, naravno, nema. Ja sam svoj primjerak nabavila preko eBaya od beautyjoint sellera, točnije, web-shopa. Kupila sam ga po cijeni od 92, 02 HRK (12, 97 USD) zajedno sa shippingom.
Sadrži ugodan (rekla bi cvjetni miris, ali stvarno sam užasna u opisivanju istih) miris koji se osjeti nakon što proizvod otvorite te dok ga nanosite, a nakon toga nestaje. Ako ste osjetljivi po tom pitanju, vjerujem da vam ovaj neće jako smetati jer nije toliko intenzivan.

Ono što, vjerujem, sve zanima jest kako s ponaša na licu?! Prva stvar koju sam uočila jest da nijansa Translucent, koja bi trebala odgovarati svima, bez obzira na podton ili boju kože, nije klasične POTPUNO bijele boje. Također, imam osjećaj da ova nijansa ima u sebi mrvicu više roskastog/hladnog podtona. I shvatila sam da nisam jedina koja je to uočila. I sama Tati je rekla istu stvar u jednom od svojih videa.


Puder sam po sebi je jako lijepo mljeven i baršunast na dodir. Na koži ne daje osjećaj težine, iako sam ja navikla na teže pudere na licu, pa nisam najbolji ekvivalent za procjenu. Puno duže drži moju T-zonu mat nego npr. Essence-ov All about matt transparentni puder u kamenu.

Kad ga jednom lijepo nanesete kistom nije vidljiv na licu i ne ostavlja flashback ili po hrvatski, bijele mrlje prilikom fotografiranja s bljeskalicom.


Što se tiče baking-metode nisam previše oduševljena, jer pod a) još uvijek nisam pronašla dobar način, korektor ili tehniku za prekrivanje podočnjaka, pod b) imam normalno okoloočno područje s izraženim linijama, točnije tekstura kože mi je takva i to apsolutno ni s jednim korektorom ne mogu sakriti (eventualno blendanjem sjenila uz rub donjih trepavica) i pod c) ako slučajno pretjerate s korektorom, tj. stavite nekoliko slojeva, ovaj puder će to itekako naglasiti. Ako imate suho okoloočno područje, ne bih vam preporučila koristiti ovaj puder na tom području, jer smatram da bi to mogao dodatno istaknuti. 
Ako pak nemate većih problema s podočnjacima ili prekrivanjem istih, mogao bi vam se svidjeti ovaj proces.


Osobno, baking-metoda mi se svidjela kad sam htjela učiniti konture lica oštrijim i upečatljivijim, pa bi ostavila puder nekoliko minuta ispod prethodno naglašenih kontura lica i lagano prešla kistom, nakon čega bi se puder raspršio, ali za sobom ostavio izražajniju kožu koja je nakon tog izgledala nekako zaglađena i baršunasta. Naravno, ne moram vam govoriti koliko je ova metoda izražajna i da je njen prvotni cilj dodatno naglasiti, izraziti i posvijetliti određeni dio lica. Po meni, nije nikako primjerena za svakodnevno šminkanje.

Ali, tko voli - nek' izvoli, jer je vaše lice vaše platno, a znamo da u umjetnosti pravila ograničavaju kreativnost i slobodu stvaranja. Stoga se ne bojte stvoriti vlastitu umjetnost na vašem licu, pa čak i da se nikome ne svidjela, ako vas to čini zadovoljnima, ispunjenima i sretnima, ne obazirite se. ;)

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili prijedloga, slobodno mi pišite u komentarima. Rado odgovaram na iste! :)


With love, Ana <3

4 komentara

  1. Eee, bas mi probudila nostalgiju za ovim uderom, koristila sam ga godinama-drugarica iz kanade mi ga je redovno slala, i jako sam ga volela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš, možda je vrijeme da ga ponovno vratiš u uporabu ;)

      Izbriši
  2. :D Ovo sam čekala linkić sam spremila pa kada bude pravi trenutak nadam se da ću ga i ja naručiti. Količina je super moram priznati. Do sada sam koristila Manhattan puder u prahu tako da ću morati prijeći na nešto novo jer sam čula da se povlače s našeg tržišta :( Ja volim tu i tamo baking ubaciti ali ne radim ga onako teško haha :D Nanesem samo mrvicu više i ostavim dok npr iscrtam obrve te onda obrišem višak. Tako mi ne izgleda preteško a korektor ipak bolje drži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svakako ga isprobaj, definitivno se isplati :) da, vidjela sam da su Manhattan povukli... ali nam zato Rimmel dolazi :D a za baking, moram priznati, da ja još uvijek nisam potpuno svladala tehniku :D

      Izbriši

Shine Of Beauty