Avon Colortrend Picture Perfect face primer

20. ožu 2016.
Pozdrav ljepotice, danas vam tipkam recenziju jedne podloge za lice, točnije puder, iz Avonove Colortrend linije. Prije nego krenem na samu recenziju, htjela bi se zahvaliti dragim blogo-kolegicama s bloga Little Makeup Guest jer da nije bilo njihove recenzije, vjerojatno ne bi nikad zapazila ovaj proizvod.

Hello beauties, today I decided to write a couple words of Avon's face primer from Colortrend line. Before I get to the review, I would like to thank my blogger-friends from the blog Little Makeup Guest for introducing this product to us, because I don't think I would ever decide to purchase it without their review.

Ova podloga dolazi u klasičnoj tubici, sadrži 30 ml, te se preporučuje korištenje unutar 24 mjeseca od otvaranja. Ja sam ju kupila po cijeni od 25 kn (3.75 USD), koja je ista i u trenutnom katalogu.

This primer comes in a classic bottle tube, it contains 30 ml of product and it's recommended to use within 24 months from the day of opening. I bought it for 3. 75 USD, but I'm not 100% sure if it's available in the States. 


Proizvod je sam po sebi poprilično gust kad se istisne iz tubice, ali je jako kremast i lagan za apliciranje prstima. Potrebna je količina kuglice graška za cijelo lice. Bijele je boje i ostavlja nekakav prirodni finiš s, rekla bi, mrvicu sjaja. Nikako nije za masnu kožu ili masne predjele lica. Ja ga koristim na obrazima koji su mi suhi do normalni.

This product is very thick when you first squeeze it from the tube, but when you start to work it into skin it's creamy and easy to apply with fingers. For the whole face, an amount of the pea is enough. It's a white colored primer and it leaves some natural finish with a little bit of shine. It is not a primer for oily skin/parts of the skin. I'm using it on my cheek area which is dry to normal.


Ono što me fasciniralo kod ovog proizvoda je kako lijepo zagladi kožu (što možete vidjeti i na fotografijama prije i poslije) i vizualno sužava pore (s tim da ja imam jako malo vidljivih pora oko nosa i nemam većih problema s njima). U kombinaciji sa L'Orealovom Infallible Mattifying bazom, koju koristim za T-zonu, i koju nanesem površno na dio s vidljivim porama nakon CT baze, pore više vizualno nisu vidljive. :)

The thing that fascinates me about this primer is how nice it smoothes skin (which you can see on the picture before and after) and makes pores less visible (I have very little visible pores around my nose and I don't have big problems with them). In combination with L'Oreal Infallible Mattifying base, which I use on my T-zone, and which I like to apply after CT primer to completely make my pores no more visible to the eye. :)


Također, primijetila sam da mi proizvodi na obrazima (bronzer, rumenilo… ) dulje traju s bazom i ne gube toliko intenzitet, što je za mene veliki plus.

Also, I noticed that products like bronzer or blush last much longer with this primer underneath (foundation) and lose less intensity throughout the day, which is a big plus for me.


Sastojci/Ingredients
Uglavnom, ja sam jako zadovoljna ovim primerom i definitivno ću ga nastaviti svakodnevno koristiti. Pišite mi u komentarima, što vi volite iz Avonove Colortrend linije?

Overall, I am very satisfied with this primer and I will for sure, continue using it on daily bases. Write me down in the comments below which product from Colotrend line you like?


With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Zanimljivo. Inače nikada ne bih dala priliku toj bazi, ne privlači me, ali eto, vidim da je divna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ni sama je nikad ne bi zapazila, da nisam čitala o njoj :)

      Izbriši
  2. Ja prvi put i vidim da postoji ovo.. nista, moram isprobati :) Nikada do sada nisam primijetila da ima u katalogu..

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da se i tebi svidjela i da si joj dala šansu. Uvijek me jako razveseli kad nakon nekog posta čujem od blogokolegica povratne dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno1/11/2017

    evo upravo listam Avon katalog, vidim taj primer za 25 kn, i brzo sam išla vidjeti ima li koja recenzija o njemu, i nađem ovu tvoju.
    defiitivno ću ga naručiti!
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. isprobaj svakako! :) i hvala ti na komentaru, podsjetila si me da sam ga neopravdano zanemarila u posljednje vrijeme! ;)

      Izbriši

Shine Of Beauty