Body & Soul Premium Concealer spužvice

17. lip 2016.

Pozdrav ljepotice, vrijeme je da vam konačno kažem pokoju riječ o ovim malim spužvicama u obliku jajeta, zar ne? S obzirom na to da je nekoliko ljudi zahtijevalo da svakako javim dojmove o njima... :)


Dakle, ove spužvice su mini beauty blenderi najjednostavnije rečeno, i uglavnom su zbog svoje veličine namijenjeni blendanju manjih i teže dostupnih područja na licu – primjerice korektora. Dolaze u različitim bojama po dva u jednom pakiranju, a možete ih pronaći u Muller drogerijama po cijeni od 20 kuna.


 Možete ih koristiti i za tekuće proizvode, ali i za neke praškaste, prethodno namočene ili suhe. Što se tiče korištenja s praškastim proizvodima, ja jako volim koristiti namočene spužvice s puderom u prahu, bilo za baking metodu ili za konkretno settiranje (prekrasno će stopiti puder u prahu s onim kremastim).

suhe spužvice
Ja ih s kremastim tipom proizvoda konkretno koristim za blendanje korektora, tekućeg highlightera/iluminatora i za kremasto konturiranje. Na kutijici piše da se mogu koristiti i za puder, ali ja se s time ne bi baš složila, jer kao prvo, morate raditi dio po dio, i kao drugo, treba vam puno vremena dok izblendate sve to s obzirom na veličinu spužvice.

namočena vs. suha spužvica
Na slici iznad možete vidjeti koliko se tekstura/izgled same namočene spužvice (bijela) razlikuje od one suhe (ljubičasta). Puno su mekše i lakše za koristiti kada se pomoče (s time da ih morate malo i ocijediti, ali ne previše, da ne izgubite svu vlagu!).

namočena vs. suha spužvica
Ono što sam ja primijetila tijekom korištena je da se bijela spužvica puno lakše opere (1 pranjem ukloni svaki trag korektora/pudera), dok je s ljubičastom potrebno 2 pranja (možete ih prati sa šamponom ili običnim sapunom) da bude potpuno čista. Čini mi se i kako je ljubičasta malčice tvrđa i gumenastija, ali i manja od bijele, iako i jedna i druga mi odlično i brzo obave posao.

BTW. Na mom Instagram profilu i na Facebook stranici možete vidjeti kratki video o tome kako perem jednu od ovih spužvica. 

Sve u svemu, jako mekane i ugodne spužvice za korištenje. Nećete požaliti ukoliko ih kupite! Ja si planiram kupiti još jedan par, za svaki slučaj! :D


With love, Ana <3

Broj komentara: 12

  1. ohoho nisam imala pojma da je netko napokon iskopirao i male spuzvice osim onih velikih, definitivno cu malo pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam se iznenadila kad sam ih vidjela :)

      Izbriši
  2. Super .. čuj samo 20 kn dobiješ dvije! :D Moram si uzet, nadam se da neću požalit. Ja koristim Aurinu 3D blender spužvicu i teško mi se odvojiti od nje, al moram :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha :D da! vjerujem da nećeš požaliti, ako ih kupiš ;)

      Izbriši
  3. Slatke su tako mini, ali ja sam ipak fan ovih velikih :D Isto obožavam nanositi puder u prahu s ovim spužvicama, mislim da najbolje odrade posao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ove jako zavoljela, a od velike se već odviknula :D

      Izbriši
  4. Vidjela sam onaj ''normalni'' rozi Body&Soul beauty blender i htjela sam ga isprobati no na kraju je odluka pala na jedan drugi, a ove male uopće nisam ni primjetila da imaju. Čini mi se da idući put kad odem do Mullera neću moć izaći bez njih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidiš, a ja taj veliki nigdje nisam vidjela :) mali su mi baš neodoljivi, jednom sam prošla pokraj njih, ali nisam drugi puta mogla odoljeti :D

      Izbriši
  5. Bas lijepo izgledaju , steta nema kod nas. Vidjela sam u dm-u ali brzo se proda.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da :$ vidiš, nisam znala da i u dm-u imaju mini beauty blendere :)

      Izbriši
  6. Morat ću ih i ja isprobati :) Nisam ih još koristila sa kamenim proizvodima, a volila bi znati i kako djeluju s tekućim iluminatorom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svakako isprobaj, oduševit' ćeš se učinkom :)

      Izbriši

Shine Of Beauty