Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer – 005 Light Natural

24. lip 2016.

Pozdrav ljepotice, danas vam predstavljam svoje iskustvo s Catrice-ovim Liquid Camouflage korektorom. Znam da je već masa usporedbi i recenzija napisana o njemu, ali odlučih' mu posvetiti zaseban post na blogu. U nastavku saznajte zašto… ;)

Dakle, ovaj korektor možete pronaći u 3 nijanse – 005 Light Natural, 010 Porcellain i 020 Light Beige po cijeni od 28 kuna. Unutar pakiranja, koje inače sadrži klasični sjajilo-like aplikator, dobijete 5.0 ml/0.16 fl.oz. Proizvod je preporučeno iskoristiti unutar 6 mjeseci od otvaranja.


Moram napomenuti da sam ja prošla i Kozmo, i Muller, da bi tek nakon mjesec dana u drugom Mulleru pronašla ovaj korektor. Ludo zar ne? Ali vjerujte mi da navala nije bezrazložna! Inače, ove korektore možete pronaći i u dm-ovim drogerijama, ali samo u zadnje dvije nijanse (barem je tako u mom lokalnom dm-u).


Nijansa koju ja imam i koristim je ona najsvjetlija (naravno :D) – 005 Light Natural. Na slikama na izravnom suncu se čini iznimno žuta, dok je u unutarnjem hladnijem osvjetljenju primjerenija, što je zapravo puno realnije (kao što možete vidjeti i na slici na kojoj ga nosim ispod očiju). Inače ova nijansa je, po meni, negdje između neutralnog do toplog podtona. Ja sam hladnijeg podtona i meni ova nijansa odlično odgovara.

Na izravnom suncu
Na dnevnom svjetlu
Prekrivanje kod ovog korektora je srednje do potpuno, i može se nadograditi. Naravno, korektor je potrebno settirati, jer će se uvući u borice i linije ispod očiju. Ja ga volim koristiti za posvjetljivanje područja ispod očiju, ponekad i na T-zoni kao highlight. Oduševljena sam njegovim ugodnim mirisom, koji je onako, srednjeg intenziteta. Meni lijepo prekrije područje oko očiju, lijepo se blenda i nije težak na licu. O tvrdnji da je vodootporan nisam sigurna, jer ga nisam isprobala u takvim uvjetima. Ali, tko voli nek izvoli. ;)


Ja ga trošim redovito (i brzo :D) i moram priznati da ga ne štedim. Nanesem ga u obliku trokuta na područje ispod očiju. I ne bude mi cakey, niti izgleda pre-intenzivno/instagramski. :D

Uživam u korištenju ovog proizvoda i definitivno ga planiram ponovno kupiti. Mislim da bolji korektor za 28 kuna trenutno u našim drogerijama ne možete naći.

Pišite mi u komentarima jeste li isprobali ovaj korektor? Koji vi najviše koristite?

With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Obožavam ovaj korektor to je moj HG od kad je izašao na tržištu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ga i jako sam zadovoljna njime. Slažem se sa tvrdnjom da boljeg korektora za te novce u drogerijama nema

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam i ja onu najtamniju nijansu i proklinjem sve što nema još tamnijih nijansi jer mi je super za podočnjake, ali samo u zimskom dobu jer kasnije nijansa bude presvijetla na meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. držimo palčeve da uvedu još koju nijansu :D

      Izbriši
  4. Moram ga probati :)

    www.fashionroulette.net

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty