Makeup Geek eyeshadows – Bitten & Magic Act

10. lip 2016.

Pozdrav ljepotice, nakon dugo vremena korištenja odlučih' da je vrijeme da i vama predstavim svoje dojmove o mojim prvim Makeup Geek sjenilima - u nijansi Bitten i foiled sjenila u nijansi Magic Act. 

Hello beauties, after a long time of using I decided to finally tell you my opinion on Makeup Geek eyeshadow in Bitten and foiled eyeshadow in the shade Magic Act.


Za one koji ne znaju, Makeup Geek je američka kozmetička tvrtka predvođena prekrasnom Marlenom, dugogodišnjom youtubericom i beauty bloggericom. Makeup Geek donosi puno kvalitetnih proizvoda po povoljnim cijenama i svako malo uvode nove nijanse i asortimane proizvoda. Njihove proizvode možete kupiti na njihovoj web-stranici te od nedavno na Beauty Bay-u. Ja sam osobno kupovala preko njihove stranice (prihvaćaju PayPal) i poštarina za ova 2 sjenila me koštala 7,99 $ USD, s time da sam u svako vrijeme imala uvid gdje se moja pošiljka toga trenutka nalazi. Također, na kutiji koju vam pošalju budu navedene samo cijene proizvoda, bez shippinga, tako da si možete računati što i koliko kupiti, a da ne platite carinu. ;)

For those who don't know, Makeup Geek is an American cosmetic company which CEO is Marlena, who is very known person at YouTube and beauty blogger for years now. Makeup Geek is every now and then coming out with new releases and products which are known as very quality and affordable. You can buy their products on their website or on Beauty Bay. I personally ordered these shadows from their website (note – they accept PayPal) and shipping to Croatia costed me 7,99 $ USD, with tracking number.


Cijena običnih sjenila (Bitten) jest 6$ USD, dok su foiled sjenila (Magic Act) 10$ USD s time da svako sjenilo sadrži 1.8 g/0.064 oz. Sjenila su dostupna jedino u tzv. panovima, te se preporučuje smještanje istih (imaju magnetizirano dno) u Z-paletu.

The price of the eyeshadows is 6$ USD (Bitten), while foiled eyeshadows (Magic Act) are 10$ USD a piece. Every eyeshadow pan contains 1.8g/0.064 oz of product. The eyeshadows are meant to stay in Z-palettes because they have magnetizing bottom.

Sastojci/Ingredients
Dolaze smješteni u kartonske košuljice na kojima s jedne strane možete vidjeti nijansu, a s druge naziv iste. Košuljice se mogu koristiti za putovanja ako nemate Z-palete, jer su sjenila u njima zaista zaštićena. Također dolaze zapakirana u masi spužvastih kolutića. Inače, paket vam stigne unutar dva tjedna.

The eyeshadows come in cardboard packaging from which you can see the shade on the front side and the name of the shade on the other side. You can use the packaging for travel if you don't have a Z-palette and your eyeshadows will be safe. Also, eyeshadows will be shipped to you in tons of little sponges, and shipping to Croatia will be done within 2 weeks.



S obzirom na to da su sjenila o kojima pišem iz 2 različita asortimana i tipa, pisat ću o svakom zasebno.

Because these 2 eyeshadows are totally different types and finishes, I'll be writing about each colour separately.




Dakle, Bitten je mat sjenilo zagasito crvenkaste ciglaste nijanse. S obzirom na UD sjenila, ono je maalčice grublje, nije onako butter teksture, da se gotovo topi pod toplinom prsta. Ali je i dalje lijepe teksture, nije premekano, ali nije ni pretvrdo i kredasto. Pigmentacija je vrhunska, što se može vidjeti i na fotografijama. Trusi se minimalno, ali meni osobno to ne smeta. Intenzitet sjenila se može nadograditi. Tako na mom Instagramu možete vidjeti 2 looka – jedan s laganim nanosom i jedan glamurozniji i više bold. Na kapacima mi s bazom traje dok ne skinem šminku. Jako dugo sam željela ovu nijansu, i nije me nimalo razočarala. Uglavnom sam je koristila u krajnjem uglu oka sa zlatnim ili ružičastim shimmer nijansama na kapku. Doda prekrasan pop of colour, što bi rekli Amerikanci. :D   

Bez baze/Without eyeshadow base
S bazom/With eyeshadow base
Bitten is matte eyeshadow, the shade between burgundy red and brick red. It is not buttery like UD shadows, it's a slight bit rougher texture. But, it still has nice texture, not too buttery, but not too rough or chalky either. It has amazing pigmentation, which you can see on the pictures, as well. There is a minimal fall out while using it, but I don't consider that as a negative feature. Also, you can easily build up the intensity of the shade. You can see on my Instagram 2 makeup looks – the first one with light-hand and the second one which is bolder and more intense. It lasts all day with an eyeshadow base underneath. I wanted this shade for such a long time and I enjoy using it. Mostly I used it in the outer corner of my eyes with gold or pink shimmer eyeshadow on the lid. It gives a beautiful pop of colour!





Magic Act je foiled sjenilo koje, kao što mu i ime kaže, daje metallic, jaki shimmer finiš. Nijansa je čista zlatna. Tekstura mu je mekanija od Bittena, što je logično zbog samog tipa sjenila. Meni se dogodila mala nezgoda prije fotkanja ovog mališana – zapela sam vrhom kartonske košuljice za sjenilo. :'( Na prvi pogled izgleda kao da je načinjeno od sitnih listića boje. Trušenje je kao i kod Bittena prisutno u maloj količini. Što se tiče pigmentacije, ona je slabija nego kod Bittena, i ako želite vidjeti ovo sjenilo u svom punom sjaju morat' ćete nanijeti bijelu bazu/olovku prije nanošenja same nijanse kako bi poboljšala pigmentaciju. Nije mi se svidjelo kako se ponašao na kapku bez bijele podloge ispod, osim što je pigmentacija bila slabašna, imala sam osjećaj da se počeo uvlačiti i nestajati s kapka. S bijelom bazom ispod sjenila ga koristim kao i Bitten bez ikakvih problema.  Planiram isprobati još koje foiled sjenilo, pa ćemo vidjeti je li slučaj sa svima isti ili je samo ova nijansa takva. Iako, nemojte me krivo shvatiti, ja ovo sjenilo volim koristiti.

Magic Act is a foiled eyeshadow which gives a beautiful metallic, strong shimmer-kind-of finish. This shade is pure gold shade. His texture is softer and buttery than the Bitten's. (PS. I've had a little accident before photographing while I was opening this beauty :'( ) When you look at this eyeshadow you're  feeling like it's made of tiny little golden leafs. It also has some fall out, like Bitten. The pigmentation of this shade isn't that great as the Bitten's one and if you want to see this shade in her full potential you'll need some white base underneath. I wore it with a regular eyeshadow base, but without white base and I didn't like how it turned out. Not just that pigmentation wasn't that great, I also had felt it started to crease and less visible on the eyelid. But, when I use it with white base, it performs great. I think I'm gonna try more shades of foiled eyeshadows, just to see is it about this shade particular or every shade is like that. Although, I love to use this eyeshadow!

Bez baze/ Without eyeshadow base
S bazom/With eyeshadow base

Uglavnom, kratko i jasno, jako lijepa sjenila, zasigurno ću ih još naručiti jer vrijede svakog dolara. Stoga je hype oko MUG sjenila potpuno opravdan, i da, trebate ih u svom životu! :D
Pišite mi u komentarima kako vam se sviđaju ove nijanse i jeste li probali nešto od MUG?

Overall, these are very nice and quality eyeshadows and I will surely order some more soon, because they're worth every penny. So, the hype about MUG eyeshadows is real, and yes, you need these in your life! :D

Write me down in the comments below if you have tried something from MUG (and what should I get next)?



With love, Ana <3

Broj komentara: 12

  1. Imas divan blog, drago mi je da sam te pronasla :) Makeup Geek sjene su odlicne i svidja mi se sto su bas pigmentirane, ne treba puno slojeva da bi se sjena istakla.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na lijepim riječima :) a o MUG sjenilima se zaista nema što reći osim da su prekrasna :)

      Izbriši
  2. Nijanse su jako lijepe i slike su stvarno odlične! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ih nekoliko, između ostalih i Bitten koji mi je jako draga nijansa..lijepo si sročila sve o njima, slažemo se u potpunosti...meni su i dalje UD sjenial draža od MUGića, ali unatoč tome in nebi prestala kupovati jer su neke nijanse pregenijalne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trudila sam se da obuhvatim sve, s obzirom na to koliko su hvaljena :) drago mi je da se slažemo :) izbor nijansi im je zaista ogroman i teško je odlučiti se kada želiš naručiti :D

      Izbriši
  4. stvarno dvije prekrasne nijanse.. i sama bi ih naručila, vjerujem da se odlično slažu skupa :D
    ovo su baš nijanse koje lijepo pristaju svima <3

    OdgovoriIzbriši
  5. pohvvala za slike :) kod mug sjenila je najbitnije googlanje prije kupovine jer ima i fail nijansi, ali inace su odlicna sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimno6/12/2016

    Divnaaaa suu <3 *.*
    Od ova dva Bitten mi je na wl. No trenutno sam malo stala na loptu kad je u pitanju kupovanje sjenila, jer ih imam hrpuuu tako da će malo pričekati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam, i meni je dugo vremena bio na imaginarnoj wl :)

      Izbriši

Shine Of Beauty