Essence Matt touch blush – 20 berry me up!

3. lip 2016.

Pozdrav ljepotice, odlučih' vam natipkati par riječi o još jednom proizvodu koji me oduševio na prvo korištenje – Essence-ovom matt touch rumenilu u nijansi 20 berry me up!.

Naime, u matt touch asortimanu rumenila postoji još jedna breskvasta nijansa naziva 10 peach me up!, no kako ja nisam veliki fan takvih nijansi na mome licu, odlučila sam se za tamniju zagasito ružičastu nijansu. Iskreno, nisam imala velika očekivanja, ali sam bila u potrazi za nekakvim tamnijim ružičastim rumenilom, pa sam mu pružila šansu.


Samo rumenilo dolazi u klasičnom plastičnom Essence pakiranju, koje nije neke kvalitete, tako da vjerojatno ne bi preživjelo neku nesreću tipa padanja s police na pod. Ali ako ste pažljivi s njim, može vas poslužiti. U pakiranju se nalazi 5g ili 0.17 oz proizvoda, za koje ćete izdvojiti 22kn.



Rumenilo je srednje pigmentacije, rekla bih, nije onako ludo pigmentirano, kao npr. Sleek. Na nekim fotografijama, pogotovo na izravnom suncu čini se kao da sadrži šljokice, međutim, na licu je potpuno mat. Mekano je na dodir, i uopće nije kredasto.

Ja sam ga koristila sa stippling kistom koji je mekan i kod kojeg su dlačice disperzno raspoređene. Pritom ću odmah naglasiti da se vrlo lako može pretjerati, upravo zbog te mekoće kista, a i samog rumenila. Prekrasno se blenda, prekrasno sjedinjuje s bronzerom i ne hvata se za suhe dijelove na licu. Inače uvijek imam problem s time kada su rumenila u pitanju.Trajnost mu je također za peticu, jer blijedi ravnomjerno, ali čak i nakon 9h nošenja još uvijek se vidi na licu, te na meni traje dok ne skinem šminku.

Na izravnom suncu
Sve u svemu, ja sam poprilično zadovoljna odnosom cijene i kvalitete, jer smatram da bolje ne možete dobiti za 22kn. Planiram isprobati i drugu nijansu iz kolekcije, a nadat' ću se da će u skoroj budućnosti možda ubaciti i koju novu nijansu.

Swatchevi na izravnom suncu
Pišite mi u komentarima, koje je vaše omiljeno rumenilo? (Jer je ovo moj trenutni favorit za kojim svakodnevno posežem. ;))

DISCLAIMER – fotografije su slikane pod umjetnim svjetlom i flashbackom te pri izravnom suncu, zbog čega je vidljiva razlika u toplini fotografija.


With love, Ana <3

Broj komentara: 6

  1. Nijansa izgleda predivno i slike su ti baš lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda predivno! Podsjeca me na Essence Matt Touch Blush u nijansi 20 Berry me up.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mozda zato sto je to isto rumenilo u pitanju :D

      Izbriši
    2. znaci, uopce nisam procitala dobro! Procitala sam 02!!! Uzasno me sram sada i skroz su promijenili izgled pa nisam ni skuzila haha oops.

      Izbriši
  3. lany mat, nemaš beda! haha :D

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty