Empties #4

23. ruj 2016.

Pozdrav ljepotice, ponovno se nakupila kutijica potrošenih proizvoda, pa odlučih' da je vrijeme podijeliti s Vama koje proizvode ću ponovno kupiti, a koje ne.

Balea osvježavajući gel za pranje lica je već poznat proizvod kod mene, jer ga zaista često kupujem. Sadrži jako blag miris. Ne isušuje kožu, niti uzrokuje prištiće. Odličan izbor za osjetljivu kožu. Ja ga obično koristim prije nanošenja šminke. Jako malo ga je potrebno za cijelo lice. Iznenadili biste se koliko korištenja vam posluži ovo malo putno pakiranje.

Avon Clearskin Liquid Extraction strip je peel-off maska, koju nanesete na područja s miteserima (primjerice nos) i čekate dok se potpuno osuši. Praktički, isti princip kao s trakicama. Da budem iskrena, jedva sam čekala potrošiti ovu tubicu. Jako malo toga zapravo očisti. Ako ga koristite nakon tuširanja, dok vam je koža još mekana, situacija bude malo bolja, ali svejedno, popriličan fail.

Sephora Waterproof eye makeup remover ima svoju recenziju na blogu, pa neću puno o njemu. Sve informacije možete saznati klikom na LINK


Oriflame Maxilash maskara ima potpuno plosnatu četkicu s različitim sitnim čekinjama duž obje strane. Nikako se nismo našli, pa sam je na kraju koristila za donje trepavice, kako bi ju potrošila.

Maybelline Baby Lips u nijansi Pink Punch imam već dugo vremena, i nikako da se natjeram na korištenje. Što sam ga više probavala iskoristiti, to sam više imala osjećaj da dodatno naglašava suhoću usana.

Deborah lak za nokte u divnoj pastelno plavoj nijansi 53 Fly High se počeo poprilično zgušnjavati, tako da je vrijeme da se pozdravimo. Inače, ima nešto manju četkicu, i poprilično je pigmentiran.

Essence lak za nokte u nijansi 10 true love sam maksimalno iskoristila, što se može vidjeti i u priloženom. :D Lijepa klasična crvena nijansa, nešto deblja četkica, odlična pigmentacija i mala trajnost. 


Balea Cool Blossom dezić, prekrasnog slatkastog mirisa koji se zadrži nekih 20-ak minuta, ako i toliko, i poslije se uopće ne osjeti. Nije najbolja opcija ukoliko se puno znojite.

Listerine Advanced White vodica za ispiranje usta tvrdi kako redovnim korištenjem u roku 2 tjedna izbijeli vaše zube. Moš' mislit'. Dugoročnim korištenjem će mrvicu posvijetliti zube, ali ništa drastično. Meni je nekako draža minty verzija koju sam imala u putnom pakiranju, tako da nisam sigurna da ću ovu više kupovati.

Aveo odstranjivač laka je zaista najbolji za skidanje laka. Ima intenzivan miris, kao i većina proizvoda ovog tipa. Ali zaista skida lak bez puno muke. Često zna biti na akciji za 4-5kn. Inače, možete ga kupiti u Muller drogeriji.


Byphasse tonik s ružinom vodicom je proizvod koji sam već ponovno kupila, jer ne želim biti bez njega. Njegovu recenziju s više informacija možete pročitati klikom na LINK

Dusch Das Magnolia gel za tuširanje je bio sasvim solidan, ali ništa specijalno. Ima ugodan, ne previše intenzivan miris koji se ne zadržava na koži nakon tuširanja. 

Balea Frost Flower gel za tuširanje je ista stvar kao i Dusch Das, samo što ovaj ima zaista specifičan miris koji me podsjeća na zimu. :) 


CV Anti-Mitesser trakice za nos su mi bile, naspram Niveinih, puno bolje. Svaki put kad bi iskoristila jednu, nakon skidanja bi zamijetila da zaista i obavlja ono što obećava, iako naravno ne čini čudo i ne može izvući sve u jednom korištenju. Kupovinu ću vjerojatno ponoviti.

Afrodita HYDRA Thermal hidratantna krema za normalnu i kombiniranu kožu lica mi je bila fantastična. Rekla bih, bolja, hidratantnija verzija Baleine Aqua gel kreme. Slična tekstura, formula obogaćena hijaluronskom kiselinom (ako se ne varam), neutralan miris, relativno brzo upijanje. Hidratizira suše dijelove, dok pri tome ne masti T-zonu. Ima moje preporuke! 

Balea Urea balzam za usne mi je nekada bio od boljih proizvoda, ali sad zaista više ne primjećujem da dovoljno hidratizira moje usne. Čini se da je vrijeme za neke bogatije verzije. 

Pišite mi u komentarima, jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Imate li kakve preporuke? 

With love, Ana <3

4 komentara

  1. Obožavam Aveo odstranjivač laka moj je s mirisom lubenice... stvarno je odličan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidjela sam da ih ima u raznim mirisima, baš ću isprobati :)

      Izbriši
  2. Cula sam da dosta ljudi hvali CV proizvode, a ja jos nista nisam probala. Morat cu se baciti na istrazivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ih ni ja puno isprobala, ali nekolicina koju jesam, je za mene bila pozitivna! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty