Blue vibes outfit + Zaful review

29. lis 2016.


Hello beauties, recently Zaful team kindly offered me to choose couple of fashion items which I've finally managed to show on my blog within an outfit. Pozdrav ljepotice, nedavno su me kontaktirali iz Zafula i ponudili mi da odaberem nekoliko proizvoda s njihove stranice koje vam konačno danas predstavljam u obliku jednog outfit posta.
Things I've choosen from Zaful website are a long sleeve striped shirt with floral elements, a little blue crossbody bag and a geometric faux gem ring set. And I must say, I'm very impressed with all of the stuff. And I'm not just saying that because they're PR products! S njihove stranice odabrala sam košulju na plave prugice dugih rukava, malu plavu torbicu i set prstenja. I da vam odmah kažem, stvarno sam zadovoljna sa svakim komadom. I ne, ne kažem to samo zato što su to PR proizvodi!

I opted for my regular size while ordering a striped shirt, which is M (US 6, UK 10, EU 38), and it fits me perfectly. Although, it would be nice if sleeves were just a little bit bigger, but I don't have a problem with that. If you're worried about measurements, you should check their size guides. Prilikom naručivanja košulje, odlučila sam se za svoju standardnu M veličinu (38), koja mi odlično odgovara. Iako, ne bi se bunila da su rukavi malo veći, ali to mi ne stvara neki veliki problem. Ukoliko vas zanima, za svaki proizvod i veličinu postoje dimenzije preko kojih se možete voditi.
                    
The shirt is made of Polyester (74%), Viscose (24%) and Elastane (2%). They say you should wash it separately and iron on reverse. I did both of those things, but creases which stayed from washing still weren't completely gone. I hope that won't be a problem next time. Also, it's quite comfortable to wear and quality made. Košulja je napravljena od Poliestera (74%), Viskoze (24%) i Elastana (2%). Kažu kako bi ju trebali prati odvojeno ili na 40 stupnjeva te ju peglati s unutrašnje strane. Ja sam napravila oboje, ali nisam ju uspjela lijepo opeglati. Nadam se da pri sljedećem peglanju neće biti takvih problema. Iako, košulja je stvarno udobna za nositi i kvalitetno je napravljena.

Little blue bag with gold details is also quality made and quite sturdy. It closes with a zipper and it has a little pocket with zipper inside. It's perfect for a night out because you can put your mobile phone, keys, some money or a card, and you're good to go. When it comes to faux gem ring set, I must say, I'm eaqualy satisfied. There's white one (almost marble), and a 2 duochrome greenish ones. And, they're perfect size for my fingers. Mala plava torbica sa zlatnim detaljima poprilično je čvrsta i isto tako kvalitetno napravljena. Zatvara se na patent, a unutra ima i jedan mali džepić. Odlična je za izlaske i kave jer u nju bez problema stanu mobitel, ključevi, novci ili kartice. Što se tiče prstenja, moram reći da sam jednako zadovoljna i s njima. U setu je jedan bijeli prsten (koji podsjeća na bijeli mramor) te 2 duochrome (hrvatska riječ?! :D) zelenkasta prstena. I savršene su veličine za moje prste.

All in all, I'm very impressed and satisfied with all of the things I got from Zaful.com (NOTE: Huge thank you to Zaful and Jessica for wonderful collaboration and patience!). I think you should definitely check them out, because they have a lot of trendy pieces with an affordable price tag! Sve u svemu, poprilično sam impresionirana i zadovoljna sa svim stvarima sa Zaful stranice (I naravno, zahvaljujem se Zafulu i Jessici na divnoj suradnji i strpljenju!). Preporučujem vam da malo škicnete njihovu stranicu, jer zaista imaju prekrasnih trendi stvari po pristupačnim cijenama.
                   

Jacket / Jakna - C&A
Shirt / Košulja - Zaful (LINK)
Jeans / Hlače - Bershka (LINK)
Shoes / Cipele - Converse 
Bag / Torbica - Zaful (LINK)
Ring / Prsten - Zaful (LINK)

PS. Zahvala mojim prijateljicama B.B. x 2 na strpljenju i fotkama! ;)

With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. Odlican outfit, a ovaj pop of colour je bas divan. Jedino sto bi se meni noge smrzle u starkama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Smrznula sam se i ja tog dana, vjeruj mi! haha :D

      Izbriši
  2. Super outfit :) Torbica je divnaa<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Košuljica je super, dosta je slična jednoj Zarinoj tako da eto jeftinije allternaitive. :) Sviđa mi se i torbica, iako ja uvijek moram imati nešto veće. :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da. Nisam ni ja za tako male torbice na svakodnevnoj bazi, ali posluži me za neke drugačije prigode. :)

      Izbriši
  4. Kosulja i torbica su stvarno super i svidja mi se cijeli outfit :))

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty