Balea Spray-On bodylotion

11. stu 2016.

Pozdrav ljepotice, danas vam predstavljam proizvod za kojeg ste same tražile recenziju nakon nedavnog New in posta. Dakle, radi se o Baleinom losionu za tijelo u formi spreja koji sadrži 10% aloa vere.

Prije svega, moram ovdje spomenuti dragu Mariju s bloga Glam and Glitter iz čijeg sam posta, još ljetos, ako se ne varam, saznala za ovaj proizvod. Mislim da je jedan od noviteta u Baleinom asortimanu. Možete ga kupiti u dm prodavaonicama po cijeni od svega 10kn za 150ml proizvoda.


Pumpica preko koje dozirate proizvod može se okretanjem zatvoriti, što je čini praktičnom za putovanja. Proizvod koristim već duže vrijeme i nisam imala problema s njom. Ovisno o tome koliko ju pritisnete, proizvod će vam se u određenom opsegu raspršiti, tako da ne stvara nered prilikom korištenja. Sadrži neki blagi specifičan miris koji se na koži zadržava nekoliko sati, a osjetite ga tek ako pomirišete kožu.


Tekstura samog losiona je poprilično lagana i vodenasta. Nije ljepljiva niti masna i brzo se upije u kožu, koja nakon toga ostaje mekana. Ja osobno imam normalan tip kože tijela i smatram da je ovaj losion za moju kožu dovoljno hidratantan.

Sastojci
Smatram da je ovaj proizvod odlična stvarčica za nas lijene! Pogotovo kada dođe hladnije vrijeme, pa jedva čekate navući pidžamu i zavući se u krevet. :)

Pišite mi u komentarima, jeste li isprobali koji Balein losion za tijelo?


With love, Ana <3

Broj komentara: 6

  1. Mislim da ću ga idući put ubaciti u košaricu:D S obzirom da mi se svidjela balea s ureom za ruke, nedavno sam si kupila jednu za tijelo (15% uree) i premasna je, nikada se ne upije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, takve masne stvari ne podnosim na koži! Vjerujem da će ti se onda svidjeti ovaj sprej-losion. :)

      Izbriši
  2. Nisam još uočila ovaj losion. Inače volim Baleine proizvode pa ću vjerovatno i ovog isprobati :P super mi je što ima pumpicu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto, pogotovo zato što imaju tako širok asortiman! :)

      Izbriši
  3. Nisam ga isprobala,ali hocu-praktican i jeftin pa zasto ne :) Baleine maslace za tijelo i losione volim i svaki put uzmem neki drugi-svi su mi bili dobri iako su mi oni mrvu bogatiji drazi (suha koza pa zato)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, u njihovom se asortimanu nađe ponešto za svakoga! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty