Colour Pop Super Shock eyeshadow – Telepathy

10. pro 2016.


Hello beauties, I've finally managed to sit down and chat to you about Colour Pop eyeshadow in Telepathy, which was made in collaboration with Kathleen Lights (Where the night is). Pozdrav ljepotice, konačno uhvatih vremena da vam napišem ponešto o Colour Pop sjenilu u nijansi Telepathy, koja je nastala u suradnji s Kathleen Light (kolekcija Where the night is).


First of all, I'm very impressed with all the details on the box. So cute! Although, the eyeshadow itself comes in a white plastic jar, with 2.1 g / 0.07 oz. You can only buy it on the Colour Pop website for 5$.

Prije svega, moram reći da sam jako impresionirana sa svim detaljima na kutijici. Iako, samo sjenilo dolazi u bijeloj plastičnoj posudici na odvrtanje koja sadrži 2.1 g / 0.07 oz. Sjenilo možete kupiti jedino na njihovoj web-stranici po cijeni od 5$ (oko 35kn).


Second of all, this shade is so unique, bold and vibrant. It's a mixture of gold shade (and sparkles) and a very strong light-green (grass-like) undertone in an Ultra-Metallic finish. The pigmentation is unreal, seriously. And above all, the texture of the shadow is so buttery and soft, when you touch it, it's like you're making a dent. And it feels like a pressed pigment, if not even better.

Nijansa Telepathy je unikatna i vibrantna. Kombinirana je sa zlatnom nijansom (i sitnim glitterom) i jakim svijetlozelenim podtonom te daje Ultra-Metallic finiš. Pigmentacija je vrhunska. I povrh svega, tekstura je tako puterasta i meka da, kada dotaknete sjenilo, gotovo napravite udubinu unutar njega. Nešto kao prešani pigment, ali malo bolje.


The best way to apply it is with your fingers, cause you'll get the best pigmentation. Since I'm always using my fingers, I haven't noticed any fall out. I wore it with an eyeshadow base and haven't had any problems with it. After 8 hours of wear it looked the same as when I applied it.

Najbolji način nanošenja jest s prstima, jer tada dobivate najbolju pigmentaciju i na kapcima. A s obzirom na to da ja uvijek koristim prste, nisam baš primijetila trušenje. Inače sam ga nosila s bazom za sjenila, koju uvijek koristim, i nisam imala nikakvih problema. Nakon 8 sati nošenja, sjenilo je izgledalo jednako kao kad sam ga nanijela.


The only thing I'm afraid of is possibility to dry out, although I always keep the jar closed. Also, I tried to find ingredients, but they're not listed neither on the box or the Colour Pop website.

Jedina stvar što me pomalo zabrinjava jest mogućnost da se zbog takve teksture ne bi isušilo, iako ja uvijek držim zatvoreno. Također, sastojke nigdje nisam mogla pronaći, ni na kutiji, ni na Colour Pop stranici.



Anyway, let me know in the comments below if you have tried Super Shock eyeshadows and what's your experience with them? Because I'll definitely buy some more, and I need recommendations! ☺ Uglavnom, pišite mi u komentarima jeste li isprobali ova Super Shock sjenila? Ja ih svakako planiram kupiti još, tako da su preporuke dobro došle! ☺

With love, Ana ♡

Broj komentara: 6

  1. nijansa mi je predivna... definitivno si ju moram nabaviti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad budeš imala priliku, svakako probaj! ;)

      Izbriši
  2. Vidjela sam na IG look i stvarno sjenilo izgleda odlicno i bojica je vrlo neobicna,ali usudim se reci jako nosiva :) Njihova sjenila i hajlajtere dobro zatvori i okreni naopacke kad ne koristis-tako se puno manje isuse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se! :) hvala ti na savjetu, svakako ću to napraviti! :)

      Izbriši
  3. sjajno je! ja inacwe obozavam color pop i gledala sam puno tutorijala bas sa ovom bojom, ako te zanima mihael fich je jedan od mojim omiljenih sminkera on dosta koristi tu senku!

    inace na mom blogu je tenutno recenzija jedne sjajne palete, bas me zanima tvoje misljnje!

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/
    yt:https://www.youtube.com/channel/UCe6v0nokd9Aesjrzu3bdarA

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty