New in #7 - MAC, Becca, NYX...

25. ožu 2018.

Pozdrav ljepotice, nakon dugo vremena odlučila sam skupiti proizvode koji su noviteti u mojoj kolekciji. Neke ste već mogli odavno vidjeti na društvenim mrežama, a neki su mi tek stigli. U svakom slučaju, ako vas zanima što sam to kupovala u posljednje vrijeme, nastavite čitati! 😉


Dove dezić je bio dio božićnih poklona, ako se ne varam, a tek je nedavno došao na red za korištenje. Moram priznati da mi se jako sviđa kako obavlja svoj posao. Nuxe Bio Beaute balzam za usne sam uzela na popustu od 30% u dm-u i trenutno ga testiram, a svakako vam planiram pisati svoje dojmove kroz recenziju.


CV maska za lice s mlijekom i medom je bila na akciji za svega 2-3 kn, što je meni dovoljan poticaj za kupovinu. 😃 U svakom slučaju, hidratantnih maski za lice nikad dosta! Martini SPA Extra Vergine spužvica za čišćenje lica s maslinovim uljem i zrncima jezgre masline bila je preporuka kolegice s faksa (hvala Josipa! 😊), a pronašla sam je u Bipi na sniženju za 15-ak kuna. Inače volim koristiti spužvice, posebice nakon skidanja šminke, kako bi bila sigurna da mi je koža potpuno očišćena. Ova odrađuje ujedno i lagani piling, a nakon nekoliko korištenja mogu reći da mi se stvarno sviđa kako ostavlja kožu mekom i glatkom. 


Iz Avona se nakupilo nekoliko random proizvoda. Prvo sam naručila njihov Advanced Techniques serum za vrhove, a zatim i Cocoa body butter kojeg mjerkam već dugo vremena i svaki put se kod sestre mazuckam s njim. Predivan miris, lijepa nemasna tekstura, ne lijepi se za odjeću i brzo se upija u kožu. Divota jedna! Zimska kupka bila je poklon kolegice za šminkanje (hvala Nina! 😘). 


Prije dva dana bila sam u Zagrebu, škicala nekoliko proizvoda u Mulleru, međutim sve što sam si zabilježila nisam uspjela pronaći. Onda sam se naravno sjetila nekolicine proizvoda koje često zaboravljam uzeti, prvenstveno mini pakiranje Batiste Cherry suhog šampona za putovanja, a onda i mini CV vlažnih maramica koje su pogodne za skidanje šminke. Vratila se sam se i svom favoritu, Essence gel top coatu, koji mi znatno produži trajnost svih lakova na noktima.


U dm-ovim košaricama sa sniženim proizvodima sam pronašla nekoliko Trend It Up lakova za nokte, čije nijanse su me toliko privukle da sam ih morala uzeti. Prvi po redu je predivni duochrome lak iz Tropic Chic kolekcije u nijansi 040, zatim svijetlo zeleni iz Color Expression kolekcije u nijansi 010 te jedan malac iz stalne postave u nijansi 290. Eveline lakovi za učvršćivanje noktiju bili su na akciji u Bipi, a kako nisam uspjela naći 8u1, uzela sam Diamond hard verziju. 


Uzorke mat kremastih ruževa iz Avona u nijansama Adoring Love i Au Naturale uzela sam prvenstveno zbog šminkanja drugih, jer su vrlo praktični zbog popravljanja, a količinski ih ima sasvim dovoljno za nekoliko korištenja. Ako niste sigurni odgovara li vam neka nijansa, ovo je odličan način da je za par kuna isprobate. Ja ću se svakako opskrbiti s još kojim primjerkom.


Sjećam se kad su u prodaju došla ova Catrice Liquid Metal kremasta sjenila i koliko su svi bili fascinirani s njima. Ja sam s vremenom nekako i zaboravila na njih, ali sam ih nedavno ugledala na stalku i odabrala nijansu 010 California Creamin'. Mogla bi dosta toga već reći o ovoj formuli, ali to ostavljam za neki kratki osvrt na Facebook-u. Duo ljepilo za trepavice kupljeno u Danijel Cosmeticsu prije već dosta vremena, odlično obavlja svoj posao. Essence glitter primer, službeno prvi proizvod takve vrste u našim drogerijama. Ugrabila sam ga čim sam ga vidjela na polici. Ako vas zanima recenzija, pišite mi u komentarima, još uvijek ga testiram. 


Kad je Cult Beauty imao besplatnu poštarinu uz kupnju bilo kojeg Becca proizvoda, odlučila sam da je vrijeme da i ja konačno isprobam njihove hvaljene highlightere. Tako sam uzela mini verziju Moonstone highlightera u kamenu, a njemu sam dodala i NYX Ultimate Brights paletu sjenila s mnoštvom divnih šarenih nijansi. Za oba proizvoda spremam vam recenziju. Na Krpicama sam također uhvatila mini verziju Tarte rumenila u nijansi Concept, divne neutralne nijanse koja paše uz gotovo sve lookove. 


Sredinom veljače, bila sam u posjeti Budimpešti, pa sam se počastila prvim Mac proizvodom, a odluka je pala na Velvet Teddy ruž. Netko od vas mi je na Facebooku preporučio nijansu Honey Love, ali mi se ona uživo učinila dosta svijetlom za moj ukus. Mislim da dovoljno govori činjenica kako je ovo jedini kremasti proizvod za usne kojeg koristim uz tekuće mat ruževe, otkako sam ga kupila. Na sniženju u dm-u ulovila sam i ovu Essence olovku za usne u nijansi 05 Lovely Frappuccino, koju sam i prije rado koristila. Nažalost, čini mi se da izlazi iz asortimana.


Wet n Wild Mythical Dreams pigment ugrabila sam u Bipi za svega 30 kn, ako se ne varam. Swatch ove divne nijanse (kao i look koji sam napravila s njom), možete pronaći u Naglascima na mom Instagram profilu (LINK).  NYX pigment u nijansi Peacock uzela sam u njihovoj prodavaonici u Zagrebu. Predivna unikatna nijansa koju ćete uskoro vidjeti na mojim kapcima u nadolazećim lookovima. J Cat Sparkling Powder u nijansi Wild Berry sam uzela po nekoj smiješnoj cijeni u Danijel Cosmeticsu. Ne dajte da vas ime zavara, ovo je klasični sitno mljeveni glitter.


I na kraju, tu su i dva para umjetnih trepavica s eBaya. Moram priznati da s ovima nisam baš nešto oduševljena, ali se nadam da će poslužiti za neke jače lookove. Inače su prevelike i guste za moje oči i veličinu kapaka, tako da ih ionako ne mogu nositi negdje vani. 

Uglavnom, to bi bilo sve od noviteta koje sam skupila u zadnje vrijeme. Pišite mi jeste li neki od spomenutih proizvoda isprobali i kako su vam se svidjeli?

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty