Smoked teal liner - FOTD #5

30. ožu 2018.

Pozdrav ljepotice, imala sam u planu napraviti neki dramatičniji look s jako izblendanim eyelinerom, no onda sam počela viđati rekreacije makeupa koji je Patrick Ta radio na Gigi Hadid, pa sam u svoju verziju odlučila uključiti malo boje. Popis korištenih proizvoda kao i nekoliko detaljnijih fotki čeka vas u ostatku posta. 🙂

Hello beauties, I've planned to do some dramatic smoked eyeliner look, but then recreations of Patricks Ta makeup on Gigi Hadid were popping on Instagram, so I decided to add a little bit of colour in my own version. In the rest of the post you'll find the list of all used products and a few detailed pictures. 🙂



LICE/FACE MAKEUP: Avon Colortrend picture perfect primer + L'Oreal Infallible mattifying primer, Catrice Camouflage cream (010 ivory), Revlon Colorstay for combination/oily skin (110 ivory) + Bourjois Healthy mix foundation (N52 Vanilla), Catrice Liquid Camouflage concealer (005 light natural), Coty Airspun loose face powder, Essence Sun Club bronzer (02 sunny) + Makeup Revolution Ultra contour palette, Tarte Concept blush, Becca Moonstone pressed highlighter, Milani Make It Last setting spray


OBRVE/EYEBROWS: Anastasia Beverly Hills Dipbrow (Soft Brown) & Essence Make Me Brow mascara (01 blondy brows)


OČI/EYES: Urban Decay Primer potion (Original), Makeup Geek eyeshadows (Peach Smoothie, Latte, Corrupt), NYX Peacock pigment, Essence Get your glitter on primer, Becca Moonstone highlighter, Catrice Colour&Contour pencil (040 The Sky Is The Limit), Essence Volume Stylist mascara


USNE/LIPS: Essence Longlasting lipliner (05 lovely frappuccino) & Rimmel Stay Matte liquid lip (700 be my baby)

Pišite mi u komentarima kako vam se svidio ovaj makeup look i biste li ga nosile? Veselim se vašim komentarima i dojmovima! 😉

Write me down in the comments did you like this makeup look and would you wear it? I want to hear your opinion!  😉

With love, Ana ♡

Broj komentara: 5

  1. Jako lijepo.Sviđa mi se nijansa ruža

    OdgovoriIzbriši
  2. jako si lijepa, imas lijepe zube, osmijeh, lice ma sve.. makeup je savsren, kao da nemas pudera na licu..zvucim kao lezba ali jednostavno si mi predivna hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha ma ne zvučiš! 😄 hvala ti puno! ♡

      Izbriši
  3. Meni je divan ovaj plavi tuš, baš ti pristaje i podigne cijeli look. Jednostavno, a efektno. Također kombinacija olovaka za usne je idealna nude nijansa!
    Good work! :)
    Karmen

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty