4 proizvoda ispod 40 kn

13. tra 2018.

Pozdrav ljepotice, danas sam odlučila predstaviti vam 4 proizvoda koja gotovo svakodnevno koristim, a  čija cijena ne prelazi 40 kn. Izabrala sam proizvode koje nisam još recenzirala na blogu, ali svejedno smatram da zaslužuju više pozornosti. 


Prvi proizvod čijim sam korištenjem i došla na ideju za ovakav tip posta je Catrice Prime nad Fine Anti-shine sprej za setiranje. Dolazi u količini od 50 ml s pumpicom koja fantastično raspršuje proizvod (mislim da se dosad nisam susrela s boljim raspršivačem!) i ne ostavlja kapljice na licu. Ima intenzivan miris koji me podsjeća na mirise koji se stavljaju u automobile! 😃 Rok korištenja mu je 2 godine, a cijena 36 kn. Nakon nanošenja se suši u roku od minute-dvije i ostavlja lagano ljepljiv osjećaj koji osjetite tek dodirom prstima. Ne zateže kožu, lijepo sjedini sve proizvode i nanesenom highlighteru poveća intenzitet. Značajnu razliku u trajnosti šminke nisam primijetila niti duže matiranu kožu (kako navode na pakiranju). Odličan je ako tijekom dana popravljate šminku, jer vraća svježinu licu, bez da vas učini sjajnima. Mislim da ipak malo više volim Milani Make It Last sprej, ali ovaj je odlična alternativa ako ne želite naručivati proizvode s interneta.



Nivea Care krema za lice je krema koju koristim svaki dan prije nanošenja šminke. Jako je lagana, brzo se upija i ne ostavlja masni film na koži. Za moju mješovitu kožu je dovoljno hidratantna, ali za neke ozbiljnije dehidracije i suhokošce mislim da ne bi bila dostatna. Dolazi u 3 različite veličine, a ova koju ja koristim je ona srednja od 100 ml čija je cijena 28 kuna. Rok korištenja je 12 mjeseci, a miris je intenzitetom slab, ali klasični kod ovakvih Niveinih proizvoda. Sve u svemu, jedna odlična dnevna krema za lice. 




Pretpostavljam da ste za Alverde Colour & Care svijetli i tamni pigment za puder već čuli ponešto. Dolaze u tubici po 20 ml, za cijenu od svega 25 kn. Mali su, praktični i odlični suradnici za miksanje s puderima kada nemate odgovarajuću nijansu za vaš ten. Imaju jako slab miris, srednje su gustoće, a rok korištenja otisnut je na svakom pakiranju. Ja ih ne koristim svakodnevno, već povremeno kada mi zatrebaju i nisam primijetila drastičnu promjenu odnosno utjecanje formule pigmenta na formulu pudera s kojim ih miješam. Ja se svakako pošteno zasjajim na kraju dana, bilo to samo s puderom ili u kombinaciji pudera s pigmentima. 



Avon Cocoa body butter sam dugo mjerkala, konačno naručila i oduševila se. Ima lijepu nemasnu teksturu, predivan miris i moju normalnu kožu tijela divno hidratizira! Obavezan je korak u mojoj rutini nakon svakog brijanja jer umiri kožu, pruži joj potrebnu njegu i ostavlja ju mekom. Nakon nanošenja nema osjećaja masnoće, već čisto hidratacije na koži. Dolazi u količini od 200 ml, rok korištenja je 12 mjeseci, a cijena u trenutnom katalogu iznosi nepunih 26 kuna. U svakom slučaju, odličan proizvod kojeg će vaša koža voljeti!

Eto, nadam se da vam se svidio ovakav tip posta u kojem vam mogu sažeto predstaviti proizvode i reći kako ih koristim i zašto mi se sviđaju. Pišite mi u komentarima vaše mišljenje, prijedloge ili dojmove o ovakvim postovima ili o spomenutim proizvodima! 😊

With love, Ana ♡

Broj komentara: 5

Shine Of Beauty