Balea, Sephora & Montagne Jeunesse sheet maske

1. lip 2018.

Pozdrav ljepotice, nedavno sam spominjala kako više volim maske u maramici od onih kremastih, pa sam tako došla na ideju da isprobam nekoliko njih i napišem vam svoje dojmove. 

Prije nego krenemo na dojmove o maskama, iznijet ću samo kratko kako se ovdje radi o jednokratnim maskama za lice. Cijena Balea maski za lice bila je oko 7 kuna, Montagne Jeunesse maska je cjenovno do 15 kuna, a cijena Sephora maske za lice je nešto viša od 30 kuna. Sve maske sam držala na licu u prosjeku od 10 do 30 minuta.


Prve tri maske za lice - Regeneration, Energy i Protect su se nedavno pridružile Baleinom asortimanu. Regeneration maska me nije oduševila. Imala je prejak miris i bila je jako natopljena, do te mjere, da je proizvod s maramice kapao sa strane dok sam ju odmotavala. Alkohol je bio drugi po redu u sastavu, a peckala me na određenim dijelovima lica cijelo vrijeme, pa ju jednostavno nisam mogla podnijeti više od 10 minuta. Ostavila je lice lagano ljepljivo na dodir. Energy maska također sadrži alkohol kao drugi sastojak po redu. Sadrži nekakav ne-baš-ugodni miris i lagano pecka na nekim suhim dijelovima na licu. Ostavlja lice ljepljivim na dodir i pruža laganu hidrataciju. Protect maska ima ugodan miris, također lagano pecka na suhim dijelovima lica. Ostavlja mekano i hidratizirano lice. 


Montagne Jeunesse maska za lice s uljem čajevca je tek bila potpuni promašaj. Prva stvar je što je prevelika za moje lice. Sve su mi maske u maramici velike, ali ova je baš PREvelika. Solidno je natopljena, sadrži onaj minty miris, blago hladi i lagano pecka po cijelom licu. Ovo je također jedina maska koju sam isprobala, a koja se nakon korištenja ispire s lica. Ostavila mi je blago crvenilo na licu, ali je pružila svojevrsno osvježenje. Baleina Beauty Effect maska s hijaluronskom kiselinom ima snažan miris i dosta je natopljena. Treba joj nekih 20 minuta da se počne sušiti na licu, ostavlja lice mekanim i lagano ljepljivim na dodir. Sviđa mi se kako mi hidratizira kožu.  Zadnja na redu je Sephora Pineapple maska s ekstraktom ananasa, koja najbolje prianja mom licu. Za razliku od svih ostalih, ona dolazi prislonjena na tanku mrežicu, s koje kasnije možete pokupiti ostatak proizvoda i utapkati ga još jednom na lice. Sama maska je dosta tanka i na licu gotovo prozirna (za razliku od svih ostalih s kojima ćete izgledati kao duh 😃). Ima ugodan blagi miris, ostavlja lice mekanim i ljepljivim na dodir, a kožu hidratiziranom. 

Sve u svemu, nisam mislila da će biti baš tolika razlika između jednokratnih maski za lice. Od svih navedenih, mislim da ću ponovno kupiti jedino Baleinu Beauty Effect masku s hijaluronom i Sephorinu Pineapple masku. Sve ostale ću preskočiti, jer smatram da nema potrebe trpjeti peckanje za malo hidratacije ili osvježenja. Koristite li vi maske za lice u maramici? Koje su vaši favoriti? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty