Essence Fresh & Fit awake makeup - 10 fresh ivory

9. lip 2018.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim recenziju Essenceovog Fresh & Fit tekućeg pudera. Čula sam neke pohvale na račun ovog pudera i zanimalo me kako bi na mojoj koži izgledao. Sada ga koristim već više od 2 mjeseca, i mislim da vam mogu prenijeti neke konkretne dojmove. 

Hello beauties, today I decided to review the Fresh & Fit foundation from Essence. I've heard great things about it and I wondered how would it look like on my skin. I've been using it for more than 2 months now, and I think I can tell you my final impression about it.


Puder dolazi u staklenoj bočici s pumpicom. Ispočetka je sve odlično funkcioniralo, ali u zadnjih tjedan dana pumpica odbija surađivati, pretpostavljam zato što je još malo pudera ostalo u bočici. Dolazi u klasičnoj količini od 30 ml s rokom trajanja od 12 mjeseci. Sadrži kompleks vitamina B3, E i provitamina B5 te dodatak brusnice. Dolazi u samo 4 nijanse, cijena mu je oko 43 kune, a proizveden je u Italiji. Sadrži nekakav blagi miris. 

The foundation comes in a glass bottle with a pump. At the beginning it worked perfectly, but in the last week or so it refuses to work. I suppose it's because there's a very small amount left in the bottle. You get a standard amount of 30 ml / 1.01 fl. oz. of product which you should use within 12 months. It is enriched with a complex of vitamin B3, E and provitamin B5 along with cranberry water. There are only 4 shades of this foundation, which price is around 7$. It is made in Italy and it's scented. 


Nijansa koju ja koristim i koja mi je inače za nekih nijansu do dvije tamnija je nijansa 10 fresh ivory, koja je ujedno najsvjetlija od ponuđenih. Pretpostavljam da će mi tijekom ljeta odlično odgovarati. Ali za sve vas s jako svijetlim tenom, imajte na umu da ćete ga morati posvjetljivati. Uz to, nijansa je izrazito toplog podtona. Tekstura pudera je kremasta, nekakve je srednje gustoće te pruža laganiju do srednju prekrivnu moć. Ostavlja onaj lijepi, zdravi sjaj odnosno dewy je završetka. Kada sam ga prvi put nosila, odmah sam dobila kompliment kako mi koža izgleda drugačije i ljepše nego inače. Naravno, to mi je pružilo dodatnu znatiželju i počela sam pomno pratiti što u ovom puderu čini promjenu na mome licu. 

The shade I use is 10 fresh ivory, which is the lightest one available and which is usually a shade or two too dark for my complexion. Although, I think it will be a great match during the summertime. But, for all of you with very light complexion, bare in mind that you'll have to lighten this one if you want to wear it. Also, this shade has a warm undertone. The foundation is very creamy and has kind of medium density. It will provide light to medium coverage and leave that beautiful, healthy glow to the skin, to be precise, it has a dewy finish. First time I wore it, I've got a compliment on how my skin looks nice and much different than usual. That made me even more excited and I wanted to know what is it about this foundation that made my skin look much better.


Koristim ga tako da otprilike 2 pumpice pudera nanesem plosnatim kistom na lice, te ga potom izblendam spužvicom. Nije težak na koži kao primjerice Revlonov Colorstay. Lijepo se stapa s tenom, ne naglašava jako suhe dijelove, da se nadograditi i popravljati tijekom dana, a korektor se lijepo blenda preko ovog pudera. Općenito se svi praškasti i kremasti proizvodi vrlo lako i lijepo nadograđuju i blendaju preko podloge. Ja inače svaki puder obavezno setiram puderom u prahu, pa sam tako i s ovim činila. Ono što mi se najviše svidjelo, osim lijepog dewy finiša koji ne izgleda masno na mojoj mješovitoj koži, jest efekt koji vidite u ogledalu na udaljenosti od recimo 20 centimetara. Tada moja koža izgleda tako lijepo ujednačeno i zaglađeno. Na prvi pogled, dok se šminkam i dok sam blizu ogledalu ne čini mi se da značajno umanjuje pore i pruža efekt zaglađivanja, ali s neke pristojne udaljenosti me očara izgledom na koži.

I usually use 2 pumps of foundation, which I like to apply with the flat foundation brush and then blend out with the sponge. It's not heavy on the face like Revlon Colorstay, for example. It blends out nicely into the skin, doesn't accentuate dry patches, it's easy to build and touch up throughout the day. Concealer and every other powder or cream product blends out really nicely on top of the foundation. I usually set every foundation that I wear with loose powder, and that's what I did with this one, as well. The thing I liked the most about this foundation, except the dewy finish that doesn't look oily on my combination skin type, is how beautiful my skin looks like from a distance of 20 centimeters, for example. It looks so beautifully polished and smooth. When I'm putting my makeup, being close to the mirror, I don't notice that it reduces the appearance of pores and lines, but from the decent distance it looks amazing.



Tako setiran, puder obično traje nekih 4 sata bez značajnijih promjena. Nakon toga, on se već počinje uvlačiti u linije, sebum uvelike izbija na području T-zone i samim time pomiče puder koji se ionako vrlo lako preslikava na prste, mobitel i sve ono što bude u doticaju s licem. Ono što me također iznenadilo jest kako se preslikava i na same blotting papiriće. Dakle, najveća mana mu je što nije naročito dugotrajan. Čini mi se da bi na suhoj koži vjerojatno duže potrajao. Zato mislim da bi za mene definitivno bio pogodniji zimi, a voljela bi ga kombinirati s nekim dugotrajnim puderom satin ili dewy finiša. Pišite mi preporuke ako znate za neki koji bi trebala probati!

When it's set, it lasts about 4 hours without any noticeable changes. After that it starts to get into the fine lines and separate on the T-zone. The foundation itself is very easy to move, to be precise, it transfers on the fingers, cell phone and everything that touches the face. Also, it transfers even on to blotting papers. Therefore, the main problem with this foundation is that it's not long wearing. Although, I think it would last longer on the dry skin. That's why I think it would be more suitable for me in the winter. Also, I would love to combine it with some longwear satin or dewy foundation. If you know some that I should try, let me know!

Sve u svemu, moram priznati da me ovaj puder zaista jako iznenadio. Uspio je promijeniti moju naviku korištenja samo mat pudera. Zato sam trenutno u lovu na neki dugotrajniji puder dewy finiša. Pišite mi u komentarima, jeste li isprobali ovaj puder?

Overall, I got to say that I was surprised how well this foundation perform on my skin. It made me interested in dewy foundations, that I was avoiding all this time. That's the reason why I'm currently on the hunt for a longwear dewy foundation. Anyways, make sure to tell me in the comments, did you try this foundation? Do you like it?


With love, Ana ♡

Broj komentara: 5

  1. Nisam ga probala al sam cula da mu je trajnost lošija i to me odbija od kupnje.. Ipak više volim kad barem jedno radno vrijeme puder bude pristojan.
    Probaj ga miješati sa nekim HE puderom.. Mozda bude bolje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, i mene živcira.. pokušat ću ga miješati! :)

      Izbriši
  2. izgleda fantastično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam uzela br30 fresh honey... skuzila sam da je dosta svjetal za mene... pitam se s cim ga kombinirati a da je takodjer essence proizvod. Heeeeelp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno su Catrice kapi za potamnjivanje na sniženju u drogerijama za nekih 17-18 kuna. Mislim da one ne mijenjaju bitno karakteristike pudera, a ovisno o količini koja se pomiješa s puderom mogu se mijenjati nijanse! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty