Empties #9

13. lip 2018.

Pozdrav ljepotice, dugo nismo pričale o potrošenim proizvodima! Nedavno se skupila pozamašna hrpica proizvoda koji čekaju svoj odlazak do kante za smeće. Zato se danas opraštamo s njima, s nekima u dobrim sjećanjima, a s nekima baš i ne. 😄


Prvi neslavni proizvod na redu je Schauma šampon s ekstraktima 7 biljaka za normalnu kosu i kosu koja se brzo masti. Došla sam do polovice ovog šampona i morala sam prestati s korištenjem. Toliko mi je oštetio vlasište i navukao perut, da ne pamtim jesam li ikad nešto slično iskusila. Moja kosa se najviše masti na tjemenu, a inače nemam problema sa Schauminim šamponima, pa sam ovaj uzela za probu. Hvala Bogu na Baleinom šamponu s vitaminom B3, koji je moju kosu i tjeme vratio u normalu nakon ove štetočine. Fa Luxurious Moments gel za tuširanje divnog mirisa i kremaste teksture mi je bio sasvim okej, jednako djeluje kao i mnogi drugi. Olea tekući sapun sa smiljem je divan, kremast i blag sapun za ruke. Kada ga ispirete, točno osjećate da sadrži mrvicu tog ulja. Kupujem ga ponovno uskoro.


Dove dezić je bio poklon i toliko me oduševio da sam nakon ovog kupila novo pakiranje jednoga iz njihova asortimana. Blagog je mirisa, radi svoj posao odlično i ne pecka. M Lady mini pjena za brijanje mi je dosta dugo potrajala, a bila je zaista jeftina. Odlično je pomagalo za brijanje, jer britvica lakše klizi po koži, a možete vidjeti koje dijelove ste izostavili. Za Olival kremu za ruke sam slušala neke pohvale, pa sam se u nedostatku voljene Olee odlučila isprobati nju. Dobra kremica, nekakvog prirodnog mirisa, nije masna, lijepo hidratizira, ali mi je ipak mrvicu draža moja Olea sa smiljem. 


Revlon Colorstay je moj dugogodišnji puder kojeg obožavam. Trajnost mu je fenomenalna. Nijansa 150 Buff mi je odličan pogodak. Trenutno koristim neke lakše pudere i više naginjem ka sjajnom završetku za razliku od mat, ali se ovom puderu uvijek rado vraćam. The Ordinary Lactic acid 10% mi iz nekog razloga nije značajno djelovala kao ona s 5% o kojoj sam pisala i recenziju. Došla sam do pola bočice i odustala. Na jesen planiram ponovno uspostaviti novi režim s kiselinama u borbi protiv hormonalnih akni. Pišite mi preporuke ako ih imate! Ebelin mini odstranjivač laka za nokte mi je bio odličan i potrajao je dosta dugo s obzirom na to da je u pitanju malo pakiranje. Ima snažan miris kao i većina ovakvih proizvoda.


O Trend It Up korektoru sam vam pisala prošle godine. Divan lagani korektor za posvjetljivanje i podočnjake. Planiram ponoviti kupovinu uskoro. Milani Make It Last sprej za setiranje je zaista odličan. Tek kad sam ga potrošila i ostala bez njega sam shvatila koliko mi pomaže ne samo u setiranju svih proizvoda na licu nego i u trajnosti šminke općenito. Naručujem ga ponovno prvom prilikom. Catrice Prime and Fine sprej za setiranje je bio dostojna zamjena nakon što sam potrošila Make It Last. Rekla bi da ima čak ljepši dozator od Make It Last spreja, ali ne produžuje mi znatno šminku na licu. Bez obzira na to, kupila sam odmah novo pakiranje kad sam ovaj potrošila. Mislim da to dovoljno govori koliko mi je i on drag.


Essence All in one baza i nadlak je gubitak novca. Niti je dobra baza, niti je dobar nadlak. Apsolutno beskoristan proizvod za mene. Maybelline Color Show lak za nokte u nijansi 254 je divna nude nijansa. Inače su mi ovi njihovi lakovi jedni od najtrajnijih iz drogerija. Možete vidjeti na bočici koliko sam ga koristila, čini mi se da više ništa nije ostalo. Essence sjenilo u nijansi 13 snowflake mi vječno stoji u koferu i uopće ga ne koristim. Divna shimmer nijansa koju je gotovo nemoguće lijepo i temeljito nanijeti na kapak. Mini Moschino So Real Cheap & Chic parfem je tester pakiranje iz nekog od časopisa. Jedan od zaista unikatnih, citrusno-voćnih jačih parfema koje sam koristila. Inače nisam fan voćnih nota, ali ovaj mi je bio ugodan za korištenje i odličan za putovanja, jer je došao zapakiran u malu kutijicu. 


Trend It Up kajal olovka za oči bila je na nekakvom sniženju (još uvijek možete vidjeti ostatke onih odvratnih naljepnica), pa sam je uzela čisto za probu. Radi se o svijetloj peachy nijansi koja je idealna za donju vodenu liniju, jer automatski više otvara oči. Svaki put kad bi je nanosila su mi oči suzile. Mislim da je vrijeme da se u potpunosti odmaknem od drvenih olovki, jer mi se čini da znaju biti dosta tvrđe od ovih u plastičnim pakiranjima. Zato sam bijelu Catrice 18h Colour & Contour olovku potrošila do zadnjeg komadića. Divna kremasta formula i odlična pigmentacija. Obavezno kupujem ponovno. Trend It Up Contour & Glide olovka za usne u nijansi 470 mi je bila odlična. Kremasta, laka za korištenje i lijepo pigmentirana.


Babylove vlažne maramice s aloa verom i ekstraktom kamilice sam slučajno uzela u nedostatku istih. Jedva sam ih čekala potrošiti. Znale su mi se često pjeniti prilikom korištenja, što me poprilično izluđivalo. Violeta Sensitive care maramice su mi zato odlične i kupujem ih već više puta za redom. Nisu previše natopljene, niti suhe. Lijepo skidaju šminku. Blazinice koje uvijek koristim su Duchesse blazinice iz Mullera. Nisu pretanke, niti predebele da se razcmolje skroz. Koristim ih svakodnevno i stvarno nemam primjedbe.


CV Vital maramice s Q10 i bademovim uljem su bile tek jedne od gorih. Svaki put kada bi s njima skidala šminku, peckale su me oči. Sreća njihova što ih je samo 25 u pakiranju. Za razliku od njih mini CV Young antibakterijske maramice sa salicilnom kiselinom i cinkom su mi bile odlične. Super skidaju šminku i fantazija su za torbicu jer su stvarno minijaturne. Kupujem ih svakako sljedećom prilikom. Nivea Baby Soft & Cream maramice su mi bile okej, mislim da ih nisam toliko koristila za skidanje šminke, ali su me solidno poslužile.

Sve u svemu, nakupilo se tu dosta proizvoda, a čini mi se da se ovaj put dosta loših potkralo. Ali sve je to dio testiranja i moje masovne potrošnje. 🙈 Uglavnom, pišite mi jeste li isprobali neki od navedenih proizvoda?


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Isprobala sam nekoliko proizvoda iz ove tvoje hrpice koju si potrošila. :) Mene Catrice fiksator uopće nije oduševio. Jedino pozitivno je to što ima ok raspršivač, ali niti malo mi ne produžuje trajnost šminke. Nyx-ov Matt fiksator mi je najbolji koji sam koristila za sada i njega ti preporučam.
    Što se tiče skincare rutine, moje preporuke svakako idu Skintegri. Mislim da bi trebala isprobati Clarion ili Lumion kada su u pitanju kiseline.
    Obje dijelimo ljubav prema Olea kremi za ruke sa smiljem tako da ću sigurno isprobati i ovaj sapun, iako ga do sada nisam vidjela u svom lokalnom Konzumu. :)
    :*
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Catrice fiksator sasvim solidan drogerijski izbor. Nisam primijetila da mi produžuje šminku, ali lijepo setira sve. :) Za Nyx-ove fiksatore i Skintegru sam čula samo preporuke, tako da bi ih voljela isprobati. I baš mi je drago da dijelimo dojmove o kremici za ruke. Nažalost, zadnjih nekoliko tjedana je apsolutno nigdje ne mogu pronaći. Nadam se da ju nisu povukli iz prodaje! :*

      Izbriši

Shine Of Beauty