LOV Heartful Healthy Glow Blush - 030 Seductive Flamingo

24. kol 2018.

Pozdrav ljepotice, danas pričamo o jednom divnom koraljnom rumenilu kojeg nosim od početka mjeseca. Riječ je o mom prvom LOV Cosmetics proizvodu, odnosno o Heartful Healthy Glow rumenilu u nijansi Seductive Flamingo. Dalje u postu saznajte zašto ga i vi morate ugrabiti, ako već niste! 😉


Dakle, tijekom kolovoza uz kupnju časopisa Ljepota & zdravlje dobivao se po jedan LOV Cosmetics proizvod, a čini mi se da je riječ bila o 3 nijanse Heartful rumenila i 3 nijanse lip stainova. Nisam htjela propustiti priliku, pa sam tako na poklon dobila rumenilo u nijansi 030 Seductive Flamingo. Rumenilo inače dolazi zapakirano u prozirnu foliju. Sadrži 5g i proizvedeno je u Italiji. Preporučuje se korištenje unutar 2 godine. Cijena ovih rumenila na službenoj LOV Cosmetics stranici iznosi oko 5€. Dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju s ogledalcem. Prilikom zatvaranja, čuje se onaj "klik" tako da možete biti sigurni da se neće samo otvoriti. Što se tiče samog pakiranja, moram priznati da sam iznenađena kvalitetom, jer kada rumenilo uzmete u ruku, jednostavno osjetite koliko je lijepo izrađeno. LOV proizvode inače možete pronaći u DM-u i Mülleru.


Na samom proizvodu nalazi se lijepi minimalistički otisak. Na dodir je jako lijepe mekane svilenkaste teksture. Nijansa je prava koraljna sa sitnim zlatnim shimmerom kojeg jedino primijetite u obliku laganog zlatnog sjaja. Inače, ovo rumenilo me izgledom dosta podsjetilo na Wet n Wild Pearlescent Pink rumenilo (klik za recenziju), ali kad sam ih usporedila shvatila sam da je WnW znatno svjetliji, više vuče na svijetle roskaste tonove i sadrži znatno veće čestice zlatnog shimmera u sebi. 


Jako je pigmentirano, tako da je sasvim dovoljno lagano kistom dotaknuti proizvod. Ne trusi se prilikom korištenja. Lijepo se blenda, čak i ako na prvu pretjeram s količinom, u nekoliko poteza kistom ga uspijem ublažiti. Odlično se stapa s ostatkom proizvoda na licu. Tijekom dana lagano izblijedi na licu, ali nakon nekih 8-10h nošenja, koliko obično nosim šminku na licu, ono i dalje bude vidljivo. 


Sve u svemu, moram priznati da sam pozitivno iznenađena karakteristikama ovog rumenila, jer stvarno nisam imala nikakva očekivanja. Silno želim nabaviti još koju nijansu iz ove linije i jako se veselim istraživanju ostalih proizvoda LOV Cosmetics brenda! Jeste li vi ugrabili neki njihov proizvod? Imate li kakve prijedloge za mene? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Također sam u časopisu Ljepota & zdravlje dobila rumenilo samo u nijansi 041 Radiant Rosewood, moje je nešto svjetlije ali također jako lijepe nijanse. Pomalo mi smeta to što se postepeno skida sa lica, ali dobra je opcija što je pakiranje čvrsto i dovoljno malo te samim tim pogodno za nositi u torbici pa se sa vremenom rumenilo može popraviti:). Svakako bi željela isprobati jošđ neki l.O.V. proizvod, za početak me zanima trajnost njihovih lakova za nokte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, na mom licu svi proizvodi postepeno smanjuju intenzitet kroz dan. Bilo zbog diranja rukama, naslanjanja i sl. Tako da ja za ovog mališana nemam kritike. Što se tiče ostatka LOV Cosmetics asortimana, i sama jedva čekam isprobati više proizvoda, čini mi se da ih svi hvale. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty