Purple sunset - FOTD #6

29. kol 2018.

Pozdrav ljepotice, dugo nisam na blogu pokazivala neki makeup look, a shvatila sam i da vam nisam predstavila NYX-ovu Ultimate Brights paletu sjenila u akciji. Nisam imala u planu zalazak sunca, ali su se nijanse tako lijepo poklopile da mi uopće ne smeta. Čak štoviše, jako mi se sviđa rezultat! 😊
Sve u svemu, u nastavku vas očekuje više fotki makeupa, kao i popis korištenih proizvoda. Pišite mi u komentarima kako vam se sviđa? Nosite li šarene nijanse na kapcima?


Obrve: ABH Dipbrow (Soft Brown)

Oči: Catrice Liquid Camouflage korektor (005), UD Primer Potion (Original), NYX Ultimate Brights paleta sjenila, Sedona Lace bijeli gel eyeliner, Essence Metal Shock sjenilo (01 solar explosion), Eveline crni eyeliner, eBay umjetne trepavice, Duo ljepilo za trepavice, Catrice Lashes to kill maskara, Becca Moonstone highlighter


Lice: L'Oreal Infallible mattifying base, Catrice Prime and Fine smoothing refiner,  MUR Fast Base puder u sticku (F2), Alverde potamnjivač, Bourjois Healthy mix (52), Catrice Liquid Camouflage korektor, LA girl PRO conceal (Toast), Coty Airspun puder u prahu, PF Butter bronzer (Bronzer), LOV Heartful rumenilo (030), Becca Moonstone highlighter


Usne: Essence olovka za usne (Lovely Frappuccino), Eveline All in one sjajilo za usne (111)


PS. Totalno sam zaboravila staviti maskaru na donje trepavice, ali s obzirom na predivne nijanse, mislim da možemo zažmiriti na to! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty