Essence Colour Boost mad about matte liquid lipstick - 01 dusty romance

28. ruj 2018.

Pozdrav ljepotice, danas pričamo o jednom od Essence noviteta kojeg svi odavno očekujemo u Essenceovom asortimanu. Riječ je o Colour Boost mad about matte tekućem ružu mat finiša. Ako vas zanima kako me se dojmila nijansa 01 dusty romance, nastavite čitati dalje! 😉



Ovi ruževi dolaze u mat tubici čija boja odgovara boji nijanse. Sadrže 8 ml proizvoda i preporučeno je korištenje unutar 18 mjeseci. U Mülleru je trenutno dostupno 10 nijansi, dok je u drugim drogerijama dostupno nekoliko nijansi manje. Cijena im je 23,90 kn i na pakiranju im nigdje nije naveden sastav. Ja sam svoj primjerak kupila u DM-u, jer su oni imali Safety Protect naljepnicu preko pakiranja, što iznimno cijenim, jer vrlo često nailazim na žene svih dobnih skupina koje ne obraćaju pažnju na to diraju li testere ili nove proizvode s police! 🙅 


Ruževi dolaze sa spužvastim aplikatorom koji je lagano sužen u sredini. Nije prevelik, ali je dovoljno precizan i pokupi solidnu količinu proizvoda za nanošenje. Inače, ova formula sadrži predivan miris koji podsjeća na neke slatke kolačiće, ali ga možete osjetiti samo prilikom nanošenja. Nije prevodenast, ali nije ni naročito kremast. Nemojte me krivo shvatiti, on se divno nanosi u jednom sloju, odlično je pigmentiran, ali je laganije formule nego primjerice Wet n Wild Liquid Catsuit ruževi. Samim time znatno je lakši na usnama. Ostavlja doslovno puderasti mat finiš na usnama, kako i navode iz Essencea. U jednu ruku, to znači da kada se u potpunosti osuši nije nimalo ljepljiv, ali u drugu ruku, tijekom nošenja imam osjećaj suhoće na usnama i shvatila sam kako kada ga nosim imam potrebu svako malo ovlažiti usne. Kada ga stavim preko balzama za usne, taj osjećaj bude nešto malo blaži, ali onda mi se znaju usne lagano lijepiti. Ipak, čini mi se kako ne naglašava suhoću usana ništa više nego bilo koji drugi tekući ruž mat finiša. 


Dusty romance je prava jesenska smeđa nijansa toplog podtona. Nekad izgleda hladnije, ali to ovisi o svjetlosti. Na usnama se suši u roku od nekoliko minuta, ne razlijeva se u linijice i ne stvara onu ružnu bijelu liniju u unutrašnjosti usana. Izrazito je dugotrajan, ne preslikava se na čaše niti kožu. Nakon jela će lagano nestati u unutarnjim dijelovima usana, ali s obzirom na to da su moje usne pigmentirane same po sebi, ta se razlika ne primijeti toliko. 


Inače nanosim jedan sloj i nemam potrebu za nadograđivanjem. Ako mi se tijekom dana skine s unutrašnjih dijelova usana obično ga u potpunosti skinem i ponovno nanesem. Skida se bez problema i s vlažnim maramicama, kao i s micelarnom otopinom i ne ostavlja nikakav stain na usnama. 


Sve u svemu, mogu reći da sam iznenađena ovim ruževima, jer iz nekog razloga nisam imala visoka očekivanja. Ipak, morat ću ga još kombinirati s drugim proizvodima da pronađem način kako da ne utječem na dugotrajnost, a da smanjim suh osjećaj na usnama. Jeste li isprobali ove ruževe? Koji vam je Essence novitet najviše zapeo za oko? Pišite mi u komentarima!

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Imam u planu uzeti rozu nijansu 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da imaju stvarno prekrasnih nude roskastih nijansi. 😊

      Izbriši
  2. Meni je za oko zapela paleta sjenila ali ovaj ruž ću svakako probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih swatchala i čine se mekane i pigmentirane. Možda se i ja zaletim i kupim neku! 😃 Ruž svakako preporučujem ako nisi osjetljiva na suhe teksture i osjećaj na usnama!

      Izbriši

Shine Of Beauty