Olival micelarna otopina s eteričnim uljem smilja

10. lis 2018.

Pozdrav ljepotice, obično čim temperature malo popuste, svi nekako imamo više volje za šminkanjem. Samim time, koristimo i više proizvoda za skidanje šminke. Zato vam danas predstavljam Olival micelarnu otopinu u putnoj varijanti. Proizvode za njegu lica ne volim gomilati, pogotovo ako ih isprobavam po prvi put i zato sam se prvotno odlučila za ovu mini varijantu. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati! 😊


Olival kozmetika je prirodna kozmetika koja se proizvodi u Hrvatskoj. U asortimanu imaju niz proizvoda za njegu i čišćenje kože. Konkretno, micelarna otopina s eteričnim uljem smilja dolazi u količini od 100 ml (cijena 12 kn) i 500 ml (cijena 50 kn), u klasičnom plastičnom pakiranju s čepom. Pakiranje od 100 ml je kao stvoreno za putovanja jer je malo, kompaktno, a opet možete biti sigurni da vam se neće prosuti po cijelom neseseru. Micelarna sadrži blagi miris koji me čak podsjeća na nekakvu kombinaciju s mentolom. Miris nije jako izražen i ne zadržava se na koži. Inače, Olival u asortimanu ima i 2u1 micelarnu otopinu s uljem smilja i micelarnu otopinu sa zelenom kavom. 


Ova micelarna se ne pjeni niti stvara one mjehuriće prilikom trljanja natopljene blazinice o kožu, što je po mom mišljenju veliki plus. Za cijelo lice potrebne su mi dvije blazinice, s obzirom na to da ja na svakodnevnoj bazi nosim dosta šminke. Tijekom korištenja nisam primijetila niti u jednom trenutku peckanje ni u očima, ni na licu. Svu šminku skida u nekoliko poteza, osim tekućeg ruža s kojim ćete se morati malo pomučiti dok ga skinete s usana, kao i s ostacima ljepila za trepavice, koje po mom mišljenju jedino uljne teksture uspijevaju u potpunosti ukloniti s kože i trepavica. 

Iako sadrži eterično ulje smilja, micelarna ne ostavlja onaj teški masni trag na koži, ali je isto tako ne ostavlja suhom. Na dodir koža ostaje lagano ljepljiva, što mojoj trenutno dehidriranoj koži odgovara, jer ne osjećam nikakvo zatezanje u licu. Čini mi se da bi za to mogao biti zaslužan sok lista aloa vere, koji je pri vrhu sastojaka. Dogodilo mi se nekoliko puta da tijekom rada na računalu skinem šminku s ovom otopinom i tek nakon nekih pola sata do sat vremena odem umiti lice. Moram priznati da mi se sviđa taj osjećaj na koži kada koristim ovu otopinu, ali bez obzira na to preporučujem svima da obavezno umivate lice s gelom nakon korištenja bilo kojeg sredstva za skidanje šminke! 


Sve u svemu, mislim da vam je već jasno kako sam osobno jako zadovoljna ovom micelarnom otopinom i vrlo rado ću je ponovno kupiti, makar za putovanja. Čak mi je ovo malo pakiranje s redovnim korištenjem trajalo nekih 3 tjedna otprilike. Zato vas molim da mi pišete ako imate kakvih preporuka od Olival kozmetike! Želim isprobati još proizvoda iz njihovog asortimana, a tek sada uviđam da ih imaju dosta. 😊

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Nisam probala ovu micelarnu ali hocu. Cim potrosim svoju Garnier dvofaznu.
    A Olival ima dobru dnevnu i noćnu kremu. Meni su te kreme super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, mislim da se nećeš razočarati! A ja ću škicnuti kremice, jer ih nisam primijetila dosad na policama! 😊

      Izbriši
  2. Anonimno11/06/2018

    Uh, mene od ovoga svrbi cijelo lice, imam još skoro punu bocu i skidam s njom samo tragove od bojenja kose ����

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, onda ti vjerojatno neki sastojak iritira kožu. 🤔 Ja stvarno nisam imala nikakvih nuspojava s ovom micelarnom, štoviše, kupujem drugo pakiranje.

      Izbriši

Shine Of Beauty