183 days eye foils - 010 golden mirror

30. stu 2018.

Pozdrav ljepotice, koliko puta vam se dogodilo da isprobate tester nekog proizvoda, oduševite se i poslije jednostavno ne možete zaboraviti na njega? Meni se upravo to dogodilo kada sam isprobala nekoliko nijansi Eye foils sjenila novoga brenda 183 days by Trend It Up! Ako vas zanima jesam li još uvijek oduševljena njima nakon gotovo mjesec dana korištenja, nastavite čitati! 😉


Dakle, ova sjenila dolaze u čini mi se pet različitih nijansi u čvrstim plastičnim pakiranjima. Kada ih zatvarate, čuje se onaj klik tako da možete biti sigurni da neće stvoriti nered u neseseru. Na pakiranju nije vidljiv sastav proizvoda što navodim kao minus već tko zna koji put za redom i što primjećujem vrlo često i s Trend It Up-ovim proizvodima. Također, nigdje nije navedena ni gramaža proizvoda. Navode da je rok trajnosti 24 mjeseca, ali se praškasti proizvodi generalno sporije kvare, tako da bi vam mogao potrajati i duže od navedenog. Cijena im je 29,90 kuna u određenim dm prodavaonicama koje drže ovaj brend. Popis prodavaonica možete pronaći klikom na LINK.


Tekstura ovog sjenila gotovo je identična Melted Chrome sjenilima koja su novitet u Essence-vom asortimanu. Po mom mišljenju obe verzije slične su ColourPop Super Shock sjenilima koja su također vrlo mekana na dodir. Prilikom dodira ovih sjenila, prste možete uroniti gotovo do kraja pana, što znači da teksturom podsjećaju na nekakav hibrid kremaste i praškaste formule. Pri tome napominjem kako su sva tri navedena sjenila praškastog oblika, ali su izrazito kremasta i mekana. Često čujem čak i neke blogere kako navode drugačije i deklariraju recimo ColourPop sjenila kremastima, a ako pogledajte neke od njihovih mnogobrojnih videa iz tvornice, vidjet ćete da se zapravo radi o prešanom praškastom proizvodu. 

Konkretno, što se tiče 183 days sjenila, možete vidjeti na slikama kako izgleda upravo kao prešani pigment gusto zbijenih čestica, što vjerujem da je razlog njegove iznimne pigmentacije. Nijansa 010 golden mirror je nešto što me posebno privuklo od svih iz ove linije. Riječ je o nekoj predivnoj tamno zlatnoj nijansi, koja se prekrasno presijava na svjetlosti od klasične zlatne pa do tamnije, gotovo smeđe nijanse. Nije duochrome, ali je na korak do takvog efekta. Ovaj "eye foils" u nazivu najbolje opisuje nijansu i njezin izgled.


Ovakva sjenila najviše volim nanositi prstima jer tako obično dobijem punu pigmentaciju u roku od nekoliko sekundi. Međutim, problem koji sam imala s 183 days sjenilom, kao i s Essence-ovim Melted Chrome sjenilom jest činjenica da se u roku dvije minute počnu uvlačiti u pregib. Inače imam masnu kožu na kapcima i uvijek koristim bazu za sjenila, jer u suprotnom niti jedno sjenilo ne može izdržati nepromijenjeno na mojim kapcima ni sat vremena. Bez obzira koju bazu koristila, bez obzira i na glitter primer, prvih 7-8 korištenja nisam uspjela ništa kvalitetno postići niti s jednim od ovih sjenila. Ne moram vam pričati koliko sam bila razočarana, kada znam kako divno pigmentirano sjenilo drogerijskog ranga imam, a ne mogu ga nositi kako spada.

Međutim, jednom prilikom sam ga uspjela nositi više od šest sati bez uvlačenja i bilo kakvih vidljivih linija na kapku, što je u usporedbi s gore navedene dvije minute veliki pomak! 😃 Naime, sjenilo sam nanijela odmah nakon što sam utapkala malo glitter primera, znači na još vlažnu bazu i sačekala onako napola zatvorenih očiju dok se sve nije počelo sušiti, kako se još mokro ne bi uvuklo u pregib. Pri tome, moram napomenuti kako je jako važno biti pažljiv s ovim sjenilom prilikom nanošenja. Ako ga stavite previše u pregib i pokušate lagano spojiti s kistom za blendanje s ostalim mat sjenilima u pregibu, sitni shimmer i šljokice bi vam se mogle razvući po cijelom pregibu upravo zbog te, da tako kažem, masnije teksture. Upravo po tome se i ovo sjenilo i Melted Chrome razlikuju od ColourPop Super Shock sjenila koja se na kapcima ponašaju kao i svaka druga praškasta sjenila. 


Sve u svemu, ovo sjenilo, kao i Melted Chrome sjenilo, nije nešto što možete ugrabiti kada ste u žurbi, posebno ako imate masnu kožu na kapcima kao ja, jer je ipak potrebno malo više rada i strpljenja s njima. Ako želite isprobati ovakvu formulu, ja vam preporučujem ColourPop Super Shock sjenila koja su odlične kvalitete, a na kapcima se ponašaju odlično. U konačnici, zadržat ću ovo 183 days sjenilo i dati mu još prilika, ali ću ubuduće dva put razmisliti nakon što me pigmentacija nekog proizvoda kupi. 

Jeste li vi isprobali ovo sjenilo ili neki od njihovih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Vidjela sam ga u dm-u, ali nisam nista kupila.. valjda zato sto svega imam 🤣

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha razumijem te u potpunosti! 😃 a ako ćemo iskreno, nisi ništa posebno propustila, jer sam se ja dobrano pomučila s ovim sjenilom prije nego sam ga uspjela kvalitetno nositi na kapcima!

      Izbriši

Shine Of Beauty