Empties #11

28. stu 2018.

Pozdrav ljepotice, nakon gotovo 3 mjeseca predstavljam vam novu rundu potrošenih proizvoda. Skupila se neka optimalna količina, mjesta u ormariću je ponestajalo, pa je došlo vrijeme da vam saberem svojem posljednje utiske o pojedinim proizvodima. Ako vas zanima više, nastavite čitati! 😉



Prvi po redu je jedan od onih proizvoda koje uvijek rado koristim. Riječ je o Nivea Harmony time kremastom gelu za tuširanje s mlijekom badema i mirisom bijele ruže. Po mom skromnom mišljenju, Niveini gelovi za tuširanje uz Dove-ove su jedni od najkremastijih  i najugodnijih po pitanju hidratacije i ugodnog, nježnog osjećaja na koži. Miris njihovih gelova nije napadan, ali je ugodan. Harmony time tu nije izuzetak i stvarno sam ga voljela koristiti. Isto vrijedi i za Nivea Pearl & Beauty dezodorans. Nije me peckao, odlično je obavljao svoj posao, ugodnog je mirisa i nije ostavljao bijele tragove. Dodatni plus mu je pakiranje koje se može zaključati. 

Balea pilingu za tijelo s kavom i kokosom sam vam već pisala prve dojmove (LINK) i moram priznati da se ništa posebno nije promijenilo. Koristila sam ga još minimalno 5-6 puta, što je za takvo malo pakiranje stvarno pohvalno. Ovo pakiranje odnosno verziju s kokosom sam ostavila otvoreno u kadi, tako da mi se naravno napunilo s vodom, otežalo korištenje tako da više nisam mogla sipati lagano proizvod u ruku, a zrnca kave su redovito s vodom izlazila i rasipala se svagdje. U svakom slučaju, nemojte biti tako nespretni kao ja i držite ovakve proizvode na suhom! 😃 


O Victoria Beauty silikonskim jastučićima za okoloočno područje sam vam već pričala i znate da ih volim s vremena na vrijeme kupiti i pružiti svojem okoloočnom području dodatnu njegu. Inače, ako niste znali ovo nije tip jednokratnog proizvoda, što znači da ga možete koristiti dok god na silikonskim jastučićima ima seruma. O CV Beautiful Skin ampulama sam također pisala i njih također volim ponekad ubaciti i koristiti u svrhu hidratacije prije nanošenja kreme za lice. Naime, postoji više verzija ovih ampula, a ja sam potrošila ove s kofeinom i hijaluronskom kiselinom. Ampule se razlikuju po nekim sastojcima i njihovom rasporedu, tako da obratite pažnju na to ako ne znate koju isprobati. Eveline Diamond hard lak za nokte mi je bio druga opcija početkom ljeta, kada nisam uspjela pronaći 8u1 verziju u Bipi. Moram priznati da mi nije tako učinkovit kao 8u1, ali nakon dužeg korištenja dobijete gotovo isti efekt, što se tiče rasta i čvrstoće noktiju. Na noktima izgleda identično kao 8u1.


O The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 serumu sam vam već pričala, kako o samim učincima, tako i ovom pakiranju koje sam nedavno kupila. Inače bi ovaj serum koristila vjerojatno nekih 3 mjeseca uzastopno, ali ovaj puta sam ga rekordno potrošila u manje od 2 mjeseca zbog prosipanja i neispravnog pakiranja, koje možete vidjeti i na fotki. Ne moram vam posebno pričati da sam strašno isfrustrirana oko toga. 😤 Inače, ovo je jedan od mojih dražih proizvoda za hidrataciju. O Olival micelarnoj otopini s uljem smilja sam nedavno pisala recenziju (LINK), pa neću ništa posebno govoriti osim da mi se jako svidjela. Kupila bi ju vjerojatno ponovno da u međuvremenu nisam pronašla još draži proizvod za skidanje šminke. Cien SOS kremu za ruke sam spominjala na Facebook stranici i neki od vas su također pisali kako imaju pozitivne dojmove s njom. Stvarno jako lijepo hidratizira kožu ruku bez da ih zamasti. Zna ostaviti bijeli trag, ako istisnete veću količinu proizvoda, ali to u roku nekoliko sekundi možete utrljati u kožu. Ima nekakvu gelastu teksturu, a potrebna vam je mala količina za svako korištenje. Ovu kremu obavezno ponovno kupujem! Jedan proizvod kojeg stvarno preporučujem svima za ovo hladno razdoblje! 🙌


Belif Moisturizing eye bomb sam isprobavala u Sephori u Novom Sadu još početkom 5. mjeseca, a kada sam ugledala ovo malo tester pakiranje od 5 ml na Mojim Krpicama, odlučila sam kupiti ju. Koristila sam ju kao dio večernje rutine, jer je nešto bogatija od klasičnih okoloočnih krema (kao što je recimo Baleina Urea okoloočna krema). Tekstura joj je poput gela, a potrebna je sasvim mala količina za jedno korištenje. Lijepo hidratizira i ostavlja kožu mekanom i nahranjenom, ali ne čini mi se da je toliko revolucionarna da za full size pakiranje izdvojim 48 $. O Sedona Lace 06 bijelom gel eyelineru sam pisala recenziju prije nekoliko godina i koristila sam ga dosta, međutim imam ga već neko duže vrijeme, a sada se skroz osušio, tako da je vrijeme da se pozdravimo. Bio je sasvim solidan proizvod, ali ništa spektakularno da bi ga ponovno kupila. Avon Little Black Dress parfem sam potrošila u rekordnom roku, jer sam tip osobe koji voli jake parfeme i volim ga osjetiti na sebi. Pričat ću vam uskoro na fejsu o njemu, zato se nemojte iznenaditi kada vidite punu bočicu tamo. 😂 U svakom slučaju, kupila bi full size verziju, ali za neko toplije vrijeme. 


Sephora 10HR wear perfection tekući puder u nijansi 20 clair light sam također spominjala na Facebook stranici i samostalno mi se uopće nije svidio. Ostavlja mat efekt, pruža nekakvo srednje prekrivanja, a na mojoj koži se uopće ne nadograđuje i ne traje lijepo. U kombinaciji s nekim drugim mat puderima može proći, ali definitivno nije nešto što bi ponovno kupila ni za sebe, niti za druge. Potrošila sam 2/3, a ostatak pudera sam depotirala u plastičnu bočicu za slučaj miješanja nijansi kod šminkanja drugih, jer spomenuta nijansa ima jako izražen žuti podton. Nemojte bacati novce na ovo kada puno bolji mat efekt i trajnost možete postići s ova dva dragulja pokraj odnosno s Revlon Colorstay tekućim puderima za mješovitu do masnu kožu. Nijanse koje sam imala su 110 ivory, koja je vrlo svijetla i hladnog podtona i 180 sand beige koja je nekako neutralnog do toplog podtona. Ove dvije nijanse imam od proljeća prošle godine, povremeno sam ih miješala i kombinirala s drugim puderima, ali ih nikako nisam do kraja potrošila sve do sada. Kupit ću ih sigurno još puno puta jer smatram da su ovo najdugotrajniji tekući puderi koje možete pronaći u našim drogerijama. 🙌


Avon Colortrend Picture perfect bazu za šminku sam davno prije recenzirala na blogu i moram priznati da je taj post još uvijek jedan od najčitanijih na blogu! 😊 Riječ je o kremastoj bazi za lice koja lijepo zagladi lice i lagano popuni pore, a nema onog silikonskog osjećaja pod prstima. Koristila sam ju intenzivno stvarno dugo vremena, dok nisam kupila Catrice Prime and Fine smoothing refiner, kojeg su nedavno povukli iz prodaje. 😭 U svakom slučaju, ostalo mi je još malo ove Avonove baze, ali sam shvatila da je promijenila miris, što i ne čudi s obzirom na to koliko ju dugo imam. Ne znam može li se još uvijek kupiti u njihovim katalozima. Jeste li ju vi možda vidjeli? 

Essence Keep It Perfect sprej za fiksiranje šminke je jedan od lošijih sprejeva koje sam isprobala u posljednje vrijeme. Pumpica pljucka sprej po licu, sam proizvod je jako ljepljiv, a nemate osjećaj da ništa posebno ne čini za vaše lice i šminku na njemu. U konačnici sam ga potrošila kao korak prije nanošenja tekućeg pudera ili praškastih proizvoda poput bronzera, rumenila i highlightera, koji bi se onda lijepo hvatali za podlogu i čak produžili trajanje na koži, što me naravno oduševilo! Pisala sam vam o ovom triku već u nedavnom postu (LINK). O Makeup Revolution Fast Base puderu u stiku u nijansi F2 vam neću posebno puno pričati, jer vam spremam recenziju novog pakiranja kojeg sam nedavno uzela. Tamo ćete saznati sviđa li mi se ovaj puder jednako kao što je ljetos. 😉


Catrice Golden lip booster je bio dio neke limitirane ljetne kolekcije prije godinu-dvije, a ja sam ga konstantno nosila na svojim usnama! Nije bio ljepljiv, ali je davao onaj osjećaj hlađenja i predivan sjaj usnama. Bila bi silno sretna kad bi ga opet nekad vratili u prodaju! Prošle zime sam tako kupila i H&M sjajilo u nijansi Winter Berries i doslovno sam potrošila svaki dio do kojeg sam mogla doći aplikatorom. Na usnama je lagan i nije ljepljiv, a daje laganu boju usnama s puno sjaja i sitnih šljokica koje ne osjetite na usnama. Još uvijek ne mogu vjerovati da ovakva divna sjajila prodaju po cijeni od 10 kuna! Inače uvijek imaju barem jednu nijansu u prodaji, a nadam se da ću i ove zime pronaći neku sličnu nijansu ovoj, jer je odlična za svakodnevne prilike kada želim na brzinu nešto staviti na usne, a da pri tome ne izgledam kao mrtvac. 😃Maybelline Expression kajal u nijansi 39 azur sam tako davno kupila, da se više ni ne sjećam. Osušila se u potpunosti, tako da je totalno neiskoristiva. Inače nije bila ništa posebno. Osobno sve više preferiram gel olovke na odvrtanje od ovakvih drvenih. 

I eto, konačno dođosmo do kraja! Što ste vi u posljednje potrošili? Jeste li možda isprobali neki od spomenutih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😘

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Da,Niveine tuširalice obožavam.Olivalova micelarna mi se nije svidjela jer mi isušuje kožu tako da se držim Garnierove dvofazne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Ja sam potrošila dvije male bočice Olivalove micelarne i nisam takav efekt primijetila na svojoj koži. Doduše, smilje je sastojak koji moja koža inače voli. 🤔

      Izbriši

Shine Of Beauty