BLOGMAS 2018: Glitter 101

7. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, ne bi Shine Of Beauty bila autentična da malo ne zašljašti ovaj Blogmas! 😃 Zato ćemo danas detaljno pričati o glitteru ili ti šljokicama, pa ćete saznati koje glittere ja koristim, kako ih nanosim, kako ih skidam s očiju i sve ostalo što je potrebno znati ako se želite upustiti u cijelu priču. Po mom mišljenju, šljokice su jedan od onih proizvoda koje uvijek dodaju neku ljepšu dimenziju svakom makeupu na očima. Stoga, ako vas zanima nešto više, nastavite čitati. 😉


Prije nego počnemo, htjela bi samo naglasiti par stvari. Prvo, želim se unaprijed ispričati što ću vam danas spominjati nekoliko proizvoda koji se više ne mogu uopće kupiti ili koji nisu više dostupni na našem tržištu. Uzmite ovaj post čisto za usporedbu i edukativne svrhe. Pretpostavljam da mnogi brendovi danas drže iste nijanse kao ove koje više ne možete kupiti, a koje ću vam nešto kasnije spominjati. Druga stvar jesu glitter paste koje su valjda najnoviji trend proizvod trenutno. Nisam ih još uvijek isprobala, niti me privlače, jer ne bi voljela takvu teksturu nanositi na svoje masne kapke, jer bi moglo u konačnici rezultirati katastrofom na kapcima. Ako griješim, molim vas koji ste isprobali iste da me ispravite u komentarima! 


Kako bi se glitter dobro uhvatio za kožu i kako ne bi spadao tijekom nošenja po cijelom licu, potrebna je dosta ljepljiva baza. U tom slučaju obična baza za sjenila nije dovoljna. Tijekom ljeta sam vam pisala dvostruku recenziju Essence baze za glitter i ovog Makeup Factory Fixing gela za glittere i pigmente (LINK). Essence bazu sam proslijedila dalje, a zadržala sam se na ovom Makeup Factory gelu jer odlično radi svoj posao, potrebna je jako mala količina proizvoda, a drži glitter na mjestu od trenutka kada ga nanesem pa sve dok ga ne skinem s kapka. S obzirom na to da je glitter tip proizvoda koji se vrlo lako razleti svuda, najbolje ga je nanositi sintetičkim kistovima. Ako ga nanosim u većoj količini, onda će moj izbor biti sintetički kist za nanošenje sjenila, a ako ga nanosim kao eyeliner ili dodatak u unutarnjem kutu oka, onda koristim Vernissage kist u broju 1, koji je također napravljen od sintetičkih dlačica. Inače, ovo je kist koji je namijenjen za slikanje na platnu i možete ga pronaći u Mülleru. Jako je precizan i vrlo je lako s njega skinuti glitter.


Ebay glitteri - ima ih u mnoštvu varijacija i boja i obično koštaju od 5 do 10 kuna! 😄 Međutim, riječ je o najčešće krupnijim česticama glittera koje su namijenjene za sve što možete zamisliti, ali nisu najsigurnije za vaše oči. Ja ih obično koristim za neke kreativne makeup lookove, ali ih nikada ne nosim duže od 2-3 sata na kapcima. Posluže svrsi i simpatičan su dodatak, ali nisu nikada moj izbor za dugotrajnu šminku na očima ili šminku na drugima ljudima, jer kao što rekoh, nisu pouzdani za nošenje na kapcima! Iako nikada nisam imala nikakvih problema niti iritacija tijekom korištenja, svakako vam preporučujem ako ćete ih koristiti da budete oprezni! 


Btw. ako vas zanima link s kojega sam naručivala neke od ovih glittera s eBaya, pišite mi u komentarima, pa ću ih pokušati pronaći!


Dva kozmetička glittera koja su sigurna za nošenje na kapcima i koje sam nosila više od 8 sati za neke posebne prilike su Makeup Geek Sparkler u nijansi Stargazer i J.Cat Sparkling powder u nijansi Wild Berry. Makeup Geek Sparkler sam kupila doslovno čim su ga pustili u prodaju i zato nema one zaštitne plastike na pakiranju. Nažalost, povukli su ovu liniju u potpunosti iz prodaje. Ovo je jedan od najsitnijih glittera koje sam koristila i predivno se presijava s nekakve bjeličaste nijanse na svjetlu nijansu zlata. Daje nekakav sličan efekt kao i njihovo Voltage sjenilo koje sam nedavno spominjala u postu sa zlatnim sjenilima (LINK). 

J.Cat glitter sam jednom prilikom ulovila u Danijel Cosmeticsu na sniženju i vidjela sam da se mogu uzeti u još 11 nijansi na američkim web-shopovima (npr. Beauty Joint za puna 2$ 😃). Wild Berry je svijetlo roza nijansa s primjesom nekih zlatno-zelenkastih sitnih čestica. Glitter je sitno mljeven i lijepo izgleda na kapcima, jer nijansa nije kričava kao što izgleda u pakiranju. Kod ovog glittera mi se jako sviđa pakiranje, koje ne sadrži zaštitnu plastiku na vrhu, ali je gornji dio bočice uži i manji, pa vrlo lako možete pokupiti proizvod direktno iz pakiranja.


Iz nekog razloga, glitteri najvjerodostojnije izgledaju na slikama na kojima nisu dobro fokusirani, pa vam zato ubacujem gornju fotku. Ako vas zanima bolji prikaz swatcheva, pogledajte moj Insta story (koji je spremljen i u Naglascima na mom profilu), jer sam tamo podijelila kratki video! 😊


Najlakši glitteri za korištenje na kapcima su glitter eyelineri! Dva glitter eyelinera koja ja imam i koja jako često koristim su Beauty UK eyelineri u zlatnoj i srebrnoj nijansi. Nažalost, sa zatvaranjem Kozma, ovaj brend je u potpunosti iščeznuo s našeg tržišta, tako da ih u našim drogerijama više ne možete pronaći. Inače, riječ je o glitterima koji su nisu toliko jako pigmentirani i intenzivni kao gore spomenuti, ali se daju lijepo nadograditi. Meni su odličan izbor za one lookove kada želim dodati malo više sjaja svojim sjenilima, bez da ih u potpunosti prekrijem. Generalno, mislim da su glitter eyelineri odličan i jednostavan izbor ako želite zakoračiti u svijet šljokica.


Prilikom korištenja bilo kojih glittera, bilo da su namijenjeni za korištenje na očima ili ne, morate biti oprezni. Pripazite da vam ne uđu u oči, jer bi vam mogli napraviti velikih problema. Zato ja sve glittere s kapaka obično skidam nekim uljnim odstranjivačem. Natopim blazinicu odstranjivačem i pritisnem ju na desetak sekundi na kapak, da malo otopi šminku, i zatim ju lagano povučem prema van, odnosno izvan vanjskog kuta oka. Obično mi se tim potezom skine 80-90% šminke s kapka, a s njom i naneseni glitter. Prilikom skidanja šminke, izbjegavam trljanje kapka u krug, dok god nisam u potpunosti sigurna da je sav glitter skinut s očiju. Također, ako vam se glitter raspe po stvarima ili po stolu, najlakši način da ga pokupite i zapravo ga se riješite jednom zauvijek jest selotejp s kojim ga možete u roku nekoliko minuta pokupiti i baciti. Upravo tu metodu sam koristila dok sam skidala swatcheve s ruke, koje možete vidjeti na fotki ispod. 😃


U svakom slučaju, nemojte se bojati nanošenja i korištenja glittera, posebice kozmetičkih, jer oni nisu toliko komplicirani za korištenje, a divno izgledaju na kapcima i najbrže privlače poglede! 😉Obično su sva pakiranja glittera vrlo male gramaže, ali s obzirom na količinu koju koristite mogu vam potrajati jako dugo! Pišite mi u komentarima koristite li vi šljokice na očima? Koji vam se spomenuti glitter najviše svidio? 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Ne koristim sljokice na ocima. Toliko vjesta i kreativna nisam. 😏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za glitter eyeliner ne moraš biti ni naročito vješt ni kreativan. Dodaš ga malo na unutarnje uglove oka ili ga naneseš preko klasičnog crnog eyelinera, i to je već velika razlika! 😉

      Izbriši

Shine Of Beauty