Kako izvući eyeliner?

1. svi 2020.

Shvatila sam nedavno da je jedna od prvih stvari koja sve djevojke zanima u vezi šminke eyeliner. Neovisno o tome nosite li sjenila na kapcima ili šminku na licu, eyeliner je nešto što se uvijek ističe. Zato sam vam danas pripremila post o tome kako savladati ta prva nanošenja, a u nastavku donosim nekoliko trikova koji vam mogu poslužiti da se lakše ispraksate! 😊


Prva stvar koju trebate znati jest da kao i sve drugo, za izvlačenje eyelinera vam je potrebno puno vježbe, prakse i strpljenja! Ja ga koristim još od 7. razreda osnovne škole, pa mi i danas zna ispasti užasno, ako ga ne nosim dugo vremena. 

Prije nego se uhvatite tekućeg ili gel eyelinera, dobra praksa, ali i vodilja, može vam biti crno sjenilo. Na fotki iznad možete vidjeti kako sam sjenilo nanosila uz sam rub trepavica i izvukla tanku liniju, koja je praktički produžetak moje donje vodene linije. Neovisno o tome s čim radite, uvijek treba paziti da onaj vanjski dio eyelinera bude spojen s tim područjem samog vanjskog ugla oka i vodene linije. Tako sve djeluje povezanije i po mom mišljenju, ljepše. 

Kada ste izvukli tu liniju, jedino što vam preostaje je da ju laganim potezom povežete s obrubljenim kapkom, odnosno linijom koju ste napravili uz rub trepavica. Nakon toga, crno sjenilo vam može poslužiti kao podloga za tekući ili gel eyeliner, s kojim ga možete prekriti. Sjenilo je također dobra ideja ako samo želite isprobati kako bi vam eyeliner pristajao, a možete ga slobodno i samostalno profurati. 😊


Drugi trik, za koji ste vjerujem, više manje čuli je selotejp! Naime, njega možete koristiti kao vodilju za vanjski dio eyelinera, tako što ćete ga zalijepiti što bliže možete vanjskom dijelu oka i usmjeriti ga prema krajevima vaših obrva. Nakon toga eyeliner normalno nanosite, a sve što eventualno zbrljate na krajevima, nestat će skidanjem selotejpa. 

Rijetko tko će vam moći objasniti kako povući tanku liniju uz rub trepavica. Za to jednostavno sami stvorite osjećaj s vremenom. Međutim, možete si olakšati taj proces tako da prvo nanesete sitne točkice eyelinera, koje potom spojite u liniju. Također, kada naslonite ruku, odnosno lakat na neku čvrstu površinu, ruka će vam biti mirnija i preciznija prilikom nanošenja, pa se nećete olako zanijeti i neće biti nespretnih linija.

Nadam se da sam vam barem nešto novo i zanimljivo uspjela prenijeti. Isprobavajte, igrajte se, vježbajte prije skidanja šminke i vidjet ćete što i kako vam najbolje odgovara. Ipak je to samo šminka! 😊 Ovaj put za post nisam imala vremena napraviti i video tutorial, ali bit će i toga uskoro! 😉 

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty