Jimmy Choo For Women EDP

8. svi 2020.


Ja sam početkom svibnja proslavila rođendan, a naše mame ovog vikenda slave Majčin dan. Moja mama ne nosi često parfeme, a ja sam se poželjela počastiti nekim novim notama, pa sam odlučila iskoristiti trenutne popuste na parfeme. Mogli ste primijetiti da rijetko kad pišem o novim parfemima. Nisam ekspert u tom području, ali volim parfeme, volim ih isprobavati i inače ih svakodnevno nosim. Zato se najčešće pouzdam u ocjene i opise drugih ljudi na internetu. Danas vam tako predstavljam Jimmy Choo For Women parfem koji je na tržištu dostupan od 2011. godine. 
 

Ovaj parfem dolazi u predivnoj staklenoj bočici u količini od 40, 60 i 100 ml. Dostupan je i u obliku toaletne i parfemske vode, koje sadrže različit sastav, pa pripazite prilikom odabira! Moj primjerak je parfemska voda koja sadrži 60 ml, a cijena na Notinu joj je 261,90 kn. Poklopac parfema u obliku kockice se lijepo i čvrsto zatvara i vjerujem da ne bi stvarao problem niti u neseseru niti u torbici. U ruci zaista djeluje teško, a na polici izgleda predivno, posebice kada ga obasja svjetlost, kao na ovim slikama sunce. Čak mi je žao baciti i kartonsku kutiju u kojoj dolazi, iako nisam fan tog printa! 😄 

Inače, parfem je proizveden u Francuskoj, a opisuju ga kao voćni chypre miris. Iza opisa "chypre" nalazi se zanimljiva priča, a danas je chypre postao sinonim za parfeme koji kombiniraju citrusne note s hrastovom mahovinom i/ili pačulijem. Bazne note ovog parfema tako čine upravo pačuli i karamela, u srcu se nalazi tigrasta orhideja, a prvo što ćete osjetiti jesu naranča i kruška. 



Moram priznati da na prvo špricanje, nisam bila naročito oduševljena. Međutim, već idućim korištenjem me zainteresirao. Sve note koje sam gore spominjala osjetim, ali mi se čini da me povremeno ta orhideja smeta. Iako mislim da ona daje parfemu neku ozbiljnost, ali i smirenu eleganciju. Ovo definitivno nije parfem za djevojčice i mlade djevojke. Ne znam koliko bi za njim inače posezala na svakodnevnoj bazi i još uvijek se premišljam jesmo li se našli i koliko mom karakteru ovaj parfem odgovara. Možda vam to zvuči smiješno, ali vjerujem da ste se i vi susretali s parfemima koji su lijepi, a s kojima se iz nekog razloga ne slažete. Lijepo miriše na mojoj koži, ali osjetim povremeno nešto što je preozbiljno za moj ukus.

Sviđa mi se ta slatka kombinacija s voćem, ali u slučaju ovog parfema, ona nije napadna i mislim da ne ostavlja oblak intenzivnog mirisa za vama. Barem se moji ukućani nisu žalili od kada ga nosim, kao što to inače bude slučaj. 😂 Vjerujem da bi odgovarao ljudima kojima je takvih sličnih parfema već puna kapa. Bez obzira na to što ne ostavlja oblak mirisa za vama, ovaj parfem je baš intenzivan. Uvijek pazim da ga špricam s neke pristojne udaljenosti, inače na prvi mah može biti prejak čak i meni koja obožavam jake mirise. Na mojoj koži čak i nije potrebno osvježavanje tijekom dana, a ponekad ga znam osjetiti i iduće jutro. To je iz mog iskustva rijetkost s parfemima ovog ranga, i zato mu dajem veliki plus. Nastavit ću ga koristiti, pogotovo kada se vratim koliko-toliko normalnoj rutini i kada dođe toplije vrijeme, pa ćemo vidjeti hoćemo li se tada zavoljeti ili ću ga proslijediti dalje.


Što na kraju zaključiti o ovom parfemu? Neobičan, intenzivan, ozbiljan i elegantan. Definitivno nije za svakoga. Mislim da bi bio dobar izbor ako ne znate koji pokloni za mamu bi bili pogodni. Naravno, ako vaša mama za razliku od moje, voli i često koristi parfeme. 😊 Jeste li isprobali ovaj parfem? Što vi poklanjate vašoj mami ove godine? Pišite mi u komentarima! 

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty