Online haul

15. svi 2020.

Od početka pandemije, pa sve do petog mjeseca, nisam nigdje išla niti bilo što osim namirnica kupovala. Kako me karantena zatekla na vikendu kod sestre, sa sobom nisam imala puno proizvoda. Zato je online kupovina bila moj izbor za svu potrebnu kozmetiku, a većinom sam naravno kupovala preparativu. Koje proizvode sam naručivala tijekom ožujka i travnja, saznajte u nastavku! 😊


Prvo što mi je stiglo je paket s Notina, a proizvode koje sam naručila sebi vidite na fotografiji iznad. Čim sam osjetila da sam pri kraju gela za umivanje, odlučila sam isprobati Neutrogena Hydro Boost gel za umivanje koji se dozira na pumpicu, a sadrži čak 200 ml! Za rezervu sam naručila i Organic Shop gel za tuširanje s makadamijom i avokadom, koji sam nedavno počela koristiti i moram priznati da miriše baš divno. 

EOS Pineapple & Passionfruit balzam za usne sam prvotno uzela za poklon, ali sam bila pri kraju i sa svojim voljenim Carmexom, pa sam ga ipak odlučila isprobati. Bez balzama zaista nikada ne ostajem, a baš kada mi drogerije nisu bile dostupne, nekolicini proizvoda se nazirao kraj. 🙈 Inače mi je ovaj balzam stvarno dobar, divno miriše i njeguje usne, ali mu je cijena za tu količinu nešto veća. 

Od dekorativne kozmetike sam odlučila isprobati dva vrlo hvaljena proizvoda - Max Factor Brow Shaper olovku za obrve u nijansi 20 Brown i The Balm Schwing tekući eyeliner. Prvi dojmovi za oba su mi pozitivni, ali imajte na umu da sam ih uglavnom nosila po kući ili u šetnju šumom. 😄 Pravo testiranje u normalnim uvjetima tek slijedi! 



Kako sam većinu vremena provodila u kući, odlučila sam s Asosa naručiti popularni The Ordinary AHA 30% + BHA 2% kemijski piling u obliku maske. Dojmove o njoj vam planiram pisati kada ju u potpunosti potrošim, što znači da će to vjerojatno biti na jesen. 

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% serum sam već koristila prošle godine i kada sam ga potrošila, shvatila sam koliko mi pomaže u sveukupno čišćem izgledu kože i izbjeljivanju flekica i pigmentacija od akni. Vjerno ga koristim u jutarnjoj rutini i mislim da ću naručiti još jedan primjerak kao back up opciju, jer ne želim više ostati bez njega! Kao što možete vidjeti na pipeti seruma, ponovno sam dobila pakiranje koje se ne može do kraja zatvoriti. Morat ću biti pažljiva, ako budem putovala s njim, a čini mi se da im se takve greške često potkradaju. 


Skintegrin Clarion je bio na sniženju neko vrijeme, a osjećala sam da mi fale kiseline i dubinsko čišćenje u svakodnevnoj rutini. Ovo je moje drugo pakiranje i mislim da ću ga se ubuduće držati, jer mi je prethodni primjerak baš lijepo očistio kožu lica. Ovoga puta nemam osjećaj da mi je preagresivan, kao što je to bilo kada sam ga tek isprobala. Uz kupovinu sam dobila i dva testera Spectra seruma. Također, moram pohvaliti jako brzo slanje paketa (u roku sat vremena od naručivanja, paket je već bio otpremljen) i dostavu! U roku svega par dana, serum je bio u mojim rukama. 🙌

S H&M web-shopa sam naručivala neke basic odjevne komade i usput odlučila isprobati dva kozmetička proizvoda, koji su bili na sniženju. Kupila sam Cream Lip Colour u nijansi Scarlet Fever i Scintillating Eye Colour u nijansi Girl's Best Friend. Idući tjedan vam donosim recenzije ova dva proizvoda! 😉


Sestra mi je preko kolegice naručila i dva proizvoda iz Avona. Riječ je o Anew Radiance Maximising toniku s vitaminom C i glikolnom kiselinom i Avon Care Refreshing sheet maski s aloe verom. Trenutno čekaju red na korištenje, kako bi ih mogla dobro testirati i uklopiti u rutinu njege kože, koja mi je tijekom proteklih mjeseci bila prioritet. 

Kao što možete vidjeti, nije se tu našlo puno proizvoda, jer ih nisam htjela nagomilavati. Bilo je tu i nekih kupovina za darivanja koja vam spremam, ali to ćete uskoro doznati i sami! 😉 Što ste vi tijekom ove karantene kupovali online? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty