5 godina, 300 000 pregleda & darivanje

13. ruj 2020.

Ovo ljeto bilo mi je, kao i ova godina, nepredvidljivo. Tako je i ovaj post trebao odavno biti objavljen, ali dogodio se život u međuvremenu. Neovisno o tome, ja nisam zaboravila da je Shine Of Beauty blog napunio 5 godina postojanja. I još uvijek se ne damo! 😄

Čitanost blogova nije ni upola kakva je nekad bila, a ja sam sretna i sa samom činjenicom da smo do sada prešli 300 000 pregleda. Za banalne teme poput kozmetike i za mene, totalno netipičnu personu na internetu, zakržljalog blogera koji odbija ekranizirati svoj privatni život, to je velika stvar i jedan dodatni trijumf. Hvala svima koji još uvijek vjerno prate moje objave i čitaju postove! ❤️

Upravo iz gore navedenih razloga danas želim baš ovdje na blogu otvoriti jedno simbolično internacionalno darivanje, a sadržaj paketića možete vidjeti na fotki iznad. Kako sudjelovati?

1. Lajkati Shine Of Beauty stranicu na Facebook-u ili Instagramu!

2. Ostaviti u komentarima ispod posta ime pod kojim me pratite na nekoj od navedenih društvenih mreža.

3. U komentaru napisati kako ste doznali za moj blog.

Molim vas da ostavljate jedan komentar po osobi. Darivanje je otvoreno za sve do 20.09.2020. do kraja dana. Pobjednika izvlačim slučajnim odabirom, a objavit ću ga ovdje u postu i kontaktirati ga na navedenoj društvenoj mreži. Svi koji budu slali poruke molbe, bit će diskvalificirani! Sretno svima! 😘

UPDATE - Pobjednica darivanja je Florijana (flori.a88 na Instagramu). 😊

With love, Ana ♡

1 komentar

  1. Anonimno9/15/2020

    Zapravo sam tvoj blog našla sasvim slučajno to preko aplikacije Bloglovin' :) Pratim i čitam dosta beauty blogova jer uvijek nađem nešto korisno za pročitati o proizvodima koji me zanimaju.
    Moj instagram profil sa kojeg te pratim je: flori.a88

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty