The Ordinary - AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution

20. ruj 2020.

Kada su nas početkom proljeća stavili u karantenu, odlučila sam ponovno početi s korištenjem kiselina. Umjesto da naručim Skintegrin Clarion, koji sam s guštom prošle zime potrošila, odlučila sam isprobati slavnu crvenu The Ordinary AHA 30% + BHA 2% peeling masku, koja je uz pomoć društvenih mreža postala jedan od njihovih najpoznatijih proizvoda. Danas vam, nakon dobrih 3 mjeseca korištenja, predstavljam svoje dojmove. 😊


Maska dolazi u njihovim prepoznatljivim bijelim kutijicama na kojima su navedene sve potrebne informacije o proizvodu, sastojcima i korištenju. Maska je smještena u staklenu bočicu od 30 ml, a dozira se pomoću pipete. I na njoj, kao i na mnogim drugim primjercima njihovih proizvoda, čep ne sjeda ravno kako bi trebao. Dakle, ako ga previše stegnete, postoji mogućnost da će preskočiti jedan dio i samim time, omogućiti lakše razlijevanje proizvoda.

Ja sam svoj primjerak kupila na Asosu po cijeni od 6,14 funti, što je oko 50 kuna. Maska je proizvedena u Kanadi, a preporučuju korištenje unutar godine dana od otvaranja. Sadrži 30% AHA kiselina odnosno glikolnu, mliječnu, vinsku i limunsku kiselinu te 2% salicilne kiseline. Koristi se maksimalno dva puta tjedno po 10 minuta, s velikim naglaskom da se ne ostavlja duže na licu zbog visokih koncentracija.


Kao što sam već spomenula, crvene je boje i vrlo vodenaste teksture. Ima nekakav neugodan biljni miris koji nije preintenzivan, ali se svakako osjeti tijekom nanošenja i korištenja. Maska je predviđena za poboljšanje teksture i nepravilnosti na koži te obećava sjajniji, vidljivo čišći ton kože. Veliki plus dajem i tome što na pakiranju navode opasnost od opeklina od sunca odnosno naglašavaju važnost korištenja SPF zaštite uz korištenje maske. 

Za svako korištenje dovoljno je po 4-5 kapljica, koje potom prstima razmazujete. Maska se na meni obično u tih 10 minuta ne bi do kraja osušila. Znala je biti neugodna na licu, a i peckati ako ju stavim na otvorenu ranu, što je očekivano. Lice poslije korištenja vapi za dobrom hidratacijom, što također ne čudi s obzirom na vrlo visok postotak kiselina. 


Koristila sam ovu masku samostalno nekih mjesec i pol do dva i nisam primijetila neke bitne razlike kao kad recimo koristim već spomenuti Clarion. Smatram da ovakva maska ne može značajno pomoći s problematičnom kožom, jer se koristi dva puta tjedno. I za ta dva puta je jako agresivna! Ponajviše zabrinjava činjenica da mnogi tinejdžeri koriste ovu masku, a znate i sami da u tim godinama obično ne razmišljate o SPF kremi niti mažete lice svaki dan. 


Pri tome, ne tvrdim da s ovom maskom ne možete postići neke dobre rezultate, međutim za mene koja sam naviknula koristiti kiseline 3 do 4 puta tjedno, ova maska jednostavno nije rješenje. Trebala bi ju koristiti valjda duplo duže za neke konkretne rezultate, a za to ipak nemam strpljenja. Uz to, ne sviđa mi se efekt iziritirane kože nakon korištenja koja vapi za hidratacijom. Zato sam nakon nekog vremena odustala od ove maske i naručila si ponovno Skintegrin Clarion. 


Tijekom ljeta nisam koristila kiseline, ali trenutno ih polako vraćam u rutinu. Ovu masku ću povremeno koristiti čisto da ju potrošim, ali sam sigurna da je neću više kupovati. Jeste li vi isprobali ovu masku? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty