BLOGMAS 2020: Božićni haul

21. pro 2020.

Vjerujem da smo svi ove godine totalno izvan onih klasičnih božićnih priprema, kupovanja i božićnog duha koji adventsko razdoblje uvijek nekako probudi. Iako mi je ovo jedno od omiljenih doba u godini, nisam uopće bila entuzijastična. Ipak, nekim sitnicama, uz one dodatke za poklone, nisam mogla odoljeti. Što sam to kupovala ove godine od božićnog asortimana, pročitajte u nastavku! 😊

Trebala sam ovaj post objaviti znatno ranije, međutim htjela sam vam pokazati i LED lampice koje su mi stigle s AliExpressa, ali sam naravno kupila krive baterije za njih. U međuvremenu sam neke poklone morala zapakirati i dati ranije, tako da ne zamjerite raščupane vrpce na fotkama! 😄 Sad kad smo riješili tehnikalije, da se bacimo na proizvode...


Krenut ću prvo s papirom za umatanje poklona. Prvi bijeli papir sa snjegovićima, kojega vidite kao pozadinu na fotkama, kupila sam u Kik-u za 4,90 kn. Kako sam ga morala koristiti i za poklon za posao, odlučila sam kao rezervu uzeti i zlatni papir s poklončićima, kojega sam pronašla u Offertissimi za 5 kuna.

Jedna od prvih stvari koje sam kupila jesu i dekorativne kuglice na špagi, koje u sebi imaju kombinaciju bijelih kuglica i zelenih listića. Kupila sam ih u Tediju za 8 kuna i stvarno su mi predivne. Već sam ih objesila pokraj prozora! 😄


Kada smo već kod Tedija, uletjela sam tamo sasvim slučajno po neku sitnicu prošli tjedan i naišla na ozbiljno dobre popuste na gotovo cijeli božićni asortiman! Na fotki iznad vidite poklon vrećicu sa zvjezdicama koju sam na sniženju platila doslovno 1 kunu!  🙌 Uz njih sam uzela i set privjesaka za poklone u obliku zvjezdice. Dolaze u setu od deset komada, a koštali su 5 kn i jako efektno izgledaju na poklonima!


U Offertissimi je bila odlična ponuda predivnih ukrasa i sitnica za Božić, međutim trudim se ne gomilati stvari koje znam da se neće uklopiti ili stati na mali bor koji inače mama i ja kitimo. Plišane mašnice jednostavno nisam mogla ne uzeti. Predivno izgledaju i sjajuckaju! Jedan set dolazi s 3 komada za 10 kn. 

Sasvim slučajno sam otkrila i mali snop dekorativnih perli, kako ih oni nazivaju. Riječ je o cvjetićima od cirkona koji su smješteni na žici. Ideja mi je da svaku grančicu omotam oko grane bora, tako da se mjestimično presijavaju na boru. Cijena jednog snopića bila je 4 kn.

U Pepcu me ove godine nisu naročito impresionirali asortimanom. Jedino što mi je zapelo za oko bile su prozirne plastične figurice za bor. Ja sam odabrala figuricu balerine, koja je ukrašena zlatnim šljokicama i rozom haljinom. Ako se ne bude uklapala na boru, objesit ću je negdje kao ukras. Inače, cijena joj je bila 9 kuna. Prije toga, na sniženju sam za 3,50 kn uspjela uloviti i srebrni set mašnica i vrpce, koje sam gotovo do kraja već i potrošila. 😄

Za sve vas koji planirate ili kupujete ovih dana, preporučujem da to učinite u nekim ranijim satima. Ljudi nažalost zaista ne vode obzira ni o sebi, a ni o drugima. Niti jedan ukras ili poklon nije vrijedan vašeg narušenog zdravlja. Pazite na sebe i na druge! 😊 Jeste li već obavili kupovinu i dekoriranje ili tek planirate? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty