Favoriti 2020. godine

27. sij 2021.


Nikad nije kasno za favorite, zar ne? Kraj semestra i početak ispitnog razdoblja nikome od studenata ne ostavlja dovoljno vremena za sve što bi htio, pa je takva situacija trenutno i kod mene. Iako, nadam se po posljednji put. Nekako samouvjereno vjerujem u nove, bolje, zanimljivije izazove ove godine i veselim im se, jednako kao i novoj kozmetici! 😂 Hajdemo se ipak zasad baciti na moja najdraža otkrića protekle godine! 😉


Kao vjerujem i kod većine vas, tijekom protekle godine najviše sam isprobavala i trošila preparativne kozmetike, iz očitih razloga. Drago mi je što je tako, jer sam oformila dobru rutinu njege lica i nadam se da ću vam i o tome uskoro pisati na blogu. 



Veliko otkriće za mene prošle godine bili su Caudalie proizvodi. Jedan od prvih proizvoda koji se izdvojio iz seta kojega sam koristila, bila je Caudalie Moisturizing Mask. Jedna kremasta, iznimno bogata maska za lice koju najčešće koristim kao noćnu masku u tanjem sloju. S njom nema zatezanja, ali ni prekomjerne masnoće. Lice ujutro bude divno mekano i nahranjeno, ma divota jedna! Ima blagi, ali ugodni biljni miris, a pruža instant rezultat kada vam je najpotrebnije. Must have proizvod za sve koji se bore s dehidriranošću. 

Avène termalna voda u spreju najviše me se dojmila u ljetnom periodu. Bila mi je od velike pomoći kada sam na leđima izgorjela na plaži. Ma vrijedi samo za te trenutke svake lipe! Iz bočice izlazi fina i ugodna maglica, koja osvježava, a u isto vrijeme njeguje kožu. Smiruje crvenilo i iritacije u roku nekoliko minuta, čak i nakon što recimo prčkam mitesere po licu. Nekada je koristim i umjesto fiksatora šminke. Trenutno imam malo pakiranje, ali čim dođu topliji dani kupujem veću verziju! Ogromna ljubav za ovog mališana. ❤️

Balea šećerni piling za lice s kivijem svako malo kupim kada sam u DM-u. Koristim ga povremeno po potrebi, jer u svakodnevnoj rutini koristim kiseline. Odlično ukloni ostatke kože koja se guli, što recimo zna biti slučaj kada se prištići osuše. Redovito s njime prođem i područje usana, na kojima također odradi odličan posao. Ostavi kožu mekom i čistom, a ne pecka me nikada. Ima ugodan miris, a jedno pakiranje mi potraje dosta dugo. Za cijenu od nepunih 7 kuna, stvarno nema bolje opcije! 


Klairs Freshly Juiced maska za lice bila je jedan od najkorištenijih proizvoda kod mene ovo ljeto. Vrlo je lagane, želatinaste teksture i ja je obično nanosim kao noćnu masku nakon The Ordinary seruma s niacinamidom i cinkom. Ljetos sam je mogla i samostalno koristiti za hidrataciju u večernjoj rutini i bila bi mi dovoljna. U ovim hladnijim razdobljima je znam nanijeti u dva deblja sloja i moram priznati da tako zaista bolje funkcionira na mojoj dehidriranoj koži. Nije teška, a lijepo hrani kožu i k tome daje benefite niacinamida, koji mi je također favorit u njezi kože. I da, koristila sam je pola godine otprilike i tek sada sam na pola posudice, tako da je omjer cijene i količine korištenja zaista opravdan! 

Caudalie Vinosource SOS krema za lice je jedan od onih proizvoda koji donosi potpuno luksuzno iskustvo korištenja. Divne je teksture, koja nije ni prelagana ni pregusta, a hidratizira božanstveno! 😍 Pakiranje je predivno, a čak i manja verzija dolazi s plastičnom stopicom koja štiti razlijevanje proizvoda po poklopcu. Ima vrlo blag, ali ugodan prirodni miris. Odlično sanira moju dehidraciju na licu i postala je must u mojoj večernjoj rutini u hladnijim mjesecima. Nije teška na licu, relativno brzo se upija, ali na koži ostavi lagani zaštitni sloj. Po potrebi je kombiniram i prije nanošenja šminke, na čiju trajnost ne utječe. Prošlu posudicu sam potrošila ljetos na moru, tako da je ovo po meni jedna zaista fantastična univerzalna kremica! 

Afrodita Kamilica okoloočna krema je divno kremasta, a bogata krema za okoloočno područje. Jako lijepo hidratizira i ja je najviše nanosim navečer, iako se u manjim količinama lijepo ponaša i ispod korektora. Također ostavi blagi film na koži, ali ujutro moje okoloočno područje izgleda svježe i nahranjeno. Ima vrlo blag, gotovo neprimjetan miris. Ne iritira oči, čak i ako malo kreme dođe u dodir sa sluznicom oka. Iako je koristim negdje od svibnja ili lipnja 2020., trenutno sam možda tek na polovici teglice. Odlična drogerijska kremica, vjerujem da ću je nastaviti kupovati i u budućnosti! 


Kao što sam već i spomenula, šminke nije bilo puno u prethodnoj godini. Ipak se izdvojila jedna mala ekipica koja zaslužuje više pozornosti! 😊 Spomenula bi samo ovdje i Farmasi Be Fit fiksator šminke, kojeg sam ponovno naručila, ali nije još našao put do mene. Riječ je o stvarno dobrom fiksatoru drogerijskog ranga za svakodnevno korištenje, koji ne sadrži alkohol i ne isušuje kožu. Ne može se baš usporediti s mojim voljenim UD All Nighter fiksatorom koji će sve živo učiniti dugotrajnijim, ali za tu cijenu to niti ne očekujem.

GADE Cosmetics Bright Night Angel paleta sjenila me baš ugodno iznenadila! Toliko je kvalitetna, od same formule sjenila pa do vrhunsko odrađenog pakiranja! 👏 Veličina palete i ogledalo u njoj su savršen spoj za putovanja. Sjajne nijanse su toliko divne, da ja to riječima ne mogu opisati. Mat nijanse se vrlo lako blendaju, a ne truse se baš. Odličan je i promišljen spoj nijansi, neovisno o tome želite li nešto jednostavnije za dan ili jače za noćne izlaske, primjerice. Ma divota jedna! Želim definitivno uzeti još koju njihovu paletu. 

L'Oreal Paris Matte Lip Crayon sam isprobala krajem ljeta i od tad se prečesto uhvatim kako posežem za njima. Jako su pigmentirane, lijepo se nanose, jesu na sušoj strani, ali nisu u ekstremima poput MAC-ove Retro Matte linije ruževa. Baš lijepo traju kroz dan, a na usnama ostave neki lijepi baršunasto mat finiš. Ugodni su za nošenje, čak i ispod maske, ali hoće naglasiti suhoću usana. Mogu se lijepo nadograditi, malo se preslikavaju tijekom prvih par sati nošenja, ali usne i bez popravljanja i dalje izgledaju ujednačeno. Super se i precizno nanose i ne otvaraju u torbi. Definitivno zaslužuju više pozornosti! 🙌


I na kraju tu je duo koji mi je konačno dao rezultat obrva kakve sam uvijek željela! 💕 Imam prirodno poprilično guste obrve i duže dlačice, pa mi je u principu uvijek trebalo nešto što će samo blago popuniti praznine i istaknuti prirodni oblik, a opet držati dlačice na mjestu. 

Max Factor Brow Shaper je fantastična olovka za obrve koja nije previše voskasta, ali ni previše mekana ili pigmentirana. Baš mogu lijepo s njom manevrirati, jer je jako tanka i ovisno o pritisku dobijem rezultat kakav želim. Spoolie s duge strane olovke je ODLIČAN i lijepo izblenda olovku! Ja koristim nijansu Brown koja mojoj kosi savršeno odgovara jer nije pretamna niti presvijetla, ali ni hladnog tona. Ma sve mi je po guštu! Redovito ju lovim na sniženjima i ne ostajem bez nje! 

ABH Clear Brow Gel je odlična stvarčica koja ujedno lijepo izblenda olovku, počešlja obrve, učvrsti ih i potom drži na mjestu CIJELI dan. Imam mini verziju i već ju koristim skoro 5 mjeseci i ne nazirem joj kraj. Četkica je također vrlo mala i jako dobro raspoređuje proizvod po obrvama. Definitivno uskoro kupujem jedan back-up ovog gela, jer ni bez njega ne želim ostati! 

Koje proizvode ste vi otkrili prošle godine? Dijelimo li možda nekog favorita? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty