Smashbox Cali Contour paleta za lice

30. tra 2021.



Imam osjećaj da posljednjih mjeseci nisam bila 100% svoja, pa su mi nekako brzo proletjeli ti bezvoljni dani. Nisam se puno šminkala, niti šminke kupovala. Međutim, neki ljepši dani i planovi su tu, a s njima i motivacija. 😊 Proljetni makeup lookovi mi se motaju po glavi, pa mi je bilo čak i teško odlučiti se hoću li ovaj mjesec testirati palete ili će mi neki novi ruževi za usne biti zanimacija. Odlučila sam se kao što vidite, za jednu zanimljivu paletu za lice, a u nastavku vam prenosim svoje dojmove! 😉



Smashbox Cali Contour paleta za konturiranje bila je prije neke dvije godine jedan od vrlo hvaljenih noviteta ovog poznatog američkog brenda. Otkada sam je ugledala na Notinu, znala sam da ju moram isprobati. Nijanse i tonovi ove palete su sve ono što ja volim i koristim. Iako je navedena kao paleta za konturiranje, u suštini sadrži sve proizvode za lice koji vam trebaju - mat bronzer, mat rumenilo i shimmer highlightere uz dodatak hladne mat nijanse za konturiranje i bež mat nijanse za isticanje. 


Paleta sveukupno sadrži 20,56 grama proizvoda. Proizvedena je u SAD-u. Rok trajnosti joj je 2 godine, ali s obzirom na to da je riječ o isključivo praškastim proizvodima, vjerujem da je sigurna i za dulje korištenje. Cijena na Notinu joj trenutno iznosi 283,50 kn. Unutar palete dobijete i karticu s uputama kako i gdje najbolje aplicirati određene nijanse.

Paleta dolazi u čvrstom i kompaktnom kartonskom pakiranju koje se zatvara na magnet. Iznutra je izrađena od plastike i sadrži praktično ogledalo. Pokazala se odličnom i u kozmetičkoj torbici tijekom puta. Jedina zamjerka bi bila da se lako zaprlja tijekom korištenja, ali je površina kartona sjajna, pa s jednim potezom vlažne maramice lako prebrišete packe. 


Paleta sadrži uglavnom toplije tonove i strašno me nervira što fotićem nisam uspjela uloviti realan prikaz. Sve nijanse u paleti su zaista mekane i odlično pigmentirane na dodir. Minimalno se truse, što meni ne predstavlja problem. Sve nijanse se lijepo kupe svim kistićima, neovisno o dlaci. Jedan veliki plus ide panovima čiju veličinu su prilagodili kistovima. Shimmer highlighteri su nešto uži, jer njih i kupite manjim kistovima, za razliku od recimo bronzera ili rumenila. 

Na licu mi nijanse nisu ekstra pigmentirane da moram paziti da samo jednom tapnem kistom. Dakle, mogu mirno aplicirati sve nijanse i nadograditi, ako osjetim potrebu. Zato mogu potvrditi da je ova paleta zaista pogodna za svakoga - od početnika do najvećeg ljubitelja šminke. Sve nijanse se vrlo lako blendaju i stope s ostatkom proizvoda. Ne izgledaju suho i praškasto na licu.


Prvu contour nijansu najviše miješam s mat bronzerom i tako ujedno dodam toplinu, ali i definiram lice. Koristila sam je samostalno i stvarno bez puno muke odradi posao, lako se izblenda i ne izgleda blatnjavo. 

Druga nijansa u prvom redu jest svjetliji shimmer highlighter, koji mom tenu odlično odgovara. Riječ je o roskastom šampanjac highlighteru koji na prvo nanošenje nije intenzivan da ga vidite iz svemira, već pogodan za svakodnevno šminkanje. Da se lijepo pojačati i nadograditi, pogotovo ako ga dodatno utapkam na lagano vlažno lice tipa nakon spreja za fiksiranje šminke.

Zadnja nijansa u prvom redu je topli mat bronzer kojega obožavam! Njega u biti najviše i nadograđujem, jer općenito volim bronzere. Odgovara najbolje svijetlim i srednje svijetlim tonovima, ali za jako preplanule mislim da ne bi baš imao efekta. Vidjela sam da su ovoj liniji dodali i tamniju Cali Contour paletu pogodnu Afroamerikancima, ali mislim da nije dostupna kod nas.


U drugom redu se nalazi mat highlighter nijansa koja u paleti izgleda žuto, međutim na swatchevima i na licu je više boja bjelokosti. Lako se stopi s mojim tenom, pa je i na fotki iznad jedva vidite. Ova nijansa se mrvicu više trusi od ostalih, ali je najmanje i koristim. Uglavnom posegnem za njom kako bi blago počistila konturu ili ublažila prijelaze kada pretjeram s bronzerom ili rumenilom. Sasvim okej nijansa, ne ističe suhoću i odradi posao, ali za moje potrebe nije nužna.

Iza nje slijedi drugi shimmer highlighter, a riječ je o brončano zlatnoj nijansi. Meni je naravno trenutno pretamna, ali vidjet ćemo hoću li ju uspjeti profurati na ljeto. Koristila sam je povremeno kao topper na bronzeru ili rumenilu, a kada sam u žurbi utapkam je i na kapke. Ponaša se identično kao i svjetliji shimmer highlighter.

Posljednje na redu jest rumenilo. Riječ je zagasitoj ružičastoj nijansi koja se savršeno stapa sa svime, doslovno. Jako lijepa nijansa koja ide uz sve i svima dobro stoji. 

Cali Contour paleta na licu i očima

Sve nijanse se odlično nose, čak i ispod maske, i traju uz minimalan gubitak intenziteta kroz cijeli dan. Zaista nemam zamjerku za ovu paletu! Odlična je za svaki dan, ako volite toplije tonove, ima odlično ogledalo, koje je spas za svako putovanje ili vikend izvan doma. U žurbi kao na slici iznad, dodam miks bronzera i rumenila u pregib oka i utapkam tamniji shimmer highlighter na kapak.

Jedna paleta dostatna za lice i oči.😊Koristim je non-stop i zaista sam oduševljena! Mislim da je ova paletica jako praktična, dobro osmišljena i samim time, odličan poklon za svakoga tko se šminka. Jeste li isprobali nešto od Smashbox brenda? Koristite li palete za lice? Pišite mi u komentarima! 😉


*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty