ColourPop Limoncello Eyeshadow Palette

15. lip 2021.


Ovu recenziju imam u planu već sigurno mjesec dana, međutim obveze su me spriječile. Ljepotica koju vam danas predstavljam zove se Limoncello paleta sjenila, još jedne u nizu od ColourPop kreacija. 😊 Još uvijek im traje akcija besplatne poštarine (s kodom FREESHIP), pa vam u nastavku pišem više o tome zašto vam ova paleta treba! 😉



Limoncello paleta sjenila dio je Limoncello kolekcije koja je nedavno izašla, a sastoji se od blago rečeno mnoštva proizvoda koji vrište ljeto i neodoljivo podsjećaju na Mediteran, Italiju, miris voća i koktele. 😍 Sjenila su smještena u kartonsko pakiranje s ogledalom koje se zatvara na magnet. Paleta dolazi smještena i u kartonsku kutiju identičnog izgleda. Bilo mi je teško baciti ju, koliko mi se svidio ovaj dizajn i način izrade. 😄 Određeni dijelovi poput limuna ili naziva palete presvučeni su onim sjajnim slojem. Ma divota jedna!

Paleta sadrži 12 nijansi s ukupno 12 grama. Proizvedena je u SAD-u, a cijena joj je 18$, što je otprilike oko 111 kuna. Shvatila sam kada sam kombinirala ovu paletu s nekim drugima koje imam, koliko su zapravo panovi ovih sjenila veliki. Dakle, neovisno kakvim kistićem ili prstima ih kupite, nećete imati problem. Sviđa mi se što je čvrsta, kompaktna, nije premala niti prevelika, bez problema stane u neseser i odličan je izbor za putovanja. Sjenila su dobro utisnuta i nisam imala nikakvih nezgoda s njom. Također, sve packe koje sam napravila na njoj, uspjela sam lako obrisati vlažnom maramicom, što je veliki plus.


Ono što me najviše privuklo ovoj paleti je kombinacija nijansi! Sada kada ju koristim već duže vrijeme, mislim da su odradili zaista odličan posao. Sve nijanse iz palete rado koristim i totalno su moj fazon. Čini mi se i kao odličan odabir za sve one koji vole tople neutralne nijanse, a htjeli bi ponekad dodati i malo boje u svoj makeup look. Paleta inače sadrži 7 mat i 5 metalik nijansi, kako ih ColourPop kategorira. 

Složila bi se da se sjajne nijanse ponašaju tako, pogotovo jer sam shvatila da su mrvicu krupnije mljevene i definitivno nisu "zrele nijanse" kako ih neki znaju opisivati. Drugim riječima, ako imate nekakvu teksturu ili zreliju kožu, sjajne nijanse odnosno taj krupniji shimmer iz ove palete to može dodatno naglasiti. Meni osobno to ne smeta i na svojim kapcima volim sve što šljašti! 😂 Jedina nijansa koja me iznenadila i koja na kapcima djeluje vibrantnije, a ne tako zagasito kao u paleti, je zadnja plava nijansa La Festa. Čak mi je još ljepša na kapcima! 😂


Sviđa mi se što u paleti imate sve što vam je potrebno od highlight nijanse za unutarnji kut oka - Touring, pa do nijanse s kojom možete dodati dubinu u vanjski kut oka - Vespa. Sve nijanse iz palete odlično su pigmentirane i predivno se i lako blendaju, kako prirodnom, tako i sintetičkom dlakom kistića. Na kist se lako kupe, a metalik nijanse se ne razlijeću po cijelom licu. Truse se uobičajeno kao i svi praškasti proizvodi dobre pigmentacije. Sve metalik nijanse se predivno presijavaju! Njih najčešće nanosim prstima za najefektniji rezultat. 

Neću vam objašnjavati svaku nijansu ponaosob, radije ću vam ostaviti swatcheve da sami procijenite. Radila sam ih na prirodnom danjem svjetlu i suncu koje se taj dan ukazalo i čini mi se da zaista vjerno prikazuju tonove. Uzmite u obzir da nisam pazila o jednakom nadograđivanju nijansi, tako da je priča drugačija kada sjenila kupite kistovima. Zaista su odlično pigmentirana i dovoljno je da jednom tapnete kistom za lijepi pigment na kapcima. 


Kao i sva sjenila, nanosila sam ih preko setirane baze za sjenila, jer imam poprilično masnu kožu na kapcima. Traju mi bez problema po čitav dan, a nekada to zna biti i po 10 ili 12 sati. Dogodi mi se nekada, ako pretrpam više slojeva neke metalik nijanse na pokretni dio kapka, da se ona počne nakon recimo 6-8 sati lagano uvlačiti u neku liniju, međutim to za mene nije ništa neuobičajeno. Bitno mi je da to na kraju dana još uvijek izgleda pristojno i da su sjenila postojana, što definitivno jesu.


Drago mi je da sam se počastila ovom paletom, jer u 95% slučajeva u zadnjih mjesec i pol posežem isključivo za njom. To vam dovoljno govori o njezinoj isplativosti! Ne bi čak mogla ni izdvojiti moje najdraže nijanse, jer ih sve rado kombiniram i jednako koristim. Na mojim profilima na društvenim mrežama možete popratiti kako sam ih kombinirala, iako vam uskoro i ovdje spremam jedan makeup look s njom. 😉


Već znam da je ova paleta moja sigurna opcija kada idem doma i pakiram neseser, pogotovo zbog odličnog ogledala koje ima unutar pakiranja. Koje ColourPop palete vi koristite? Jeste li se počastili nečime tijekom njihovih promocija? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty