Lancôme La Nuit Trésor

30. svi 2021.


Što više pišem i proučavam parfeme, to postajem sve više opsjednuta njima! 🤭 Kako je početkom mjeseca bio Majčin dan, na Notinu sam u prijedlozima poklona pronašla Lancôme La Nuit Trésor parfem i odlučila ga isprobati na slijepo. Moja mama inače nije ljubitelj kozmetike, a jedan parfem joj traje valjda godinama, pa sam ja sebe odlučila počastiti. 😂 Ako vas zanima kakvim mi se pokazao i jesam li ovaj put uspjela pogoditi parfem koji se slaže sa mnom, nastavite čitati! 😉



Ovaj parfem dolazi u predivnoj bočici u obliku dijamanta. Bit će mi žao baciti je kada potrošim parfem. 😅 Kartonska kutija u kojoj dolazi je odlično izrađena, tako da sama bočica unutra pravilno stoji i ne mrda dok je vučem doma u koferu. Ispod staklenog poklopca krije se i crna vrpca s malom ružom. Trenutna cijena parfema za bočicu od 30 ml na Notinu iznosi 395,50 kn. Proizveden je inače u Francuskoj.

Opisuju ga kao orijentalni, gurmanski miris, kakve inače i preferiram. Bazu parfema čine tamjan, praline, liči i papirus, srce parfema orhideja i vanilija, a glavu crna ruža. Izrazito je intenzivan, pa čak i za ljubitelje jakih mirisa poput mene, dovoljno je naprskati ga jednom ili dva put na kožu. S tim ćete već ostaviti oblak parfema za sobom i nećete ostati neprimijećeni! 


Kada sam ga prvi put isprobala, odmah po nanošenju, bila sam skeptična. Svidio mi se, ali nisam pala u nesvijest, što bi rekli. Međutim, kao i sa svim parfemima, dala sam mu šansu i vrijeme da odradi svoju magiju u dodiru s mojom kožom. Nakon nekog vremena kada se parfem slegnuo (iskusni nosići bi za to rekli dry-down 😄) totalno smo kliknuli. 

Opisala bi ga kao privlačnog, odvažnog, toplog i totalno seksi. Za ljubitelja nekih klasičnih nota, slatkastih, teških mirisa, ovo je ugodno osvježenje. Na samom parfemu navode svojevrsnu inspiraciju "sparne noći kada se ljubavnici zagrle s apsolutnom ljubavlju". Složila bi se da je ovo divan parfem za dejt, za dan bi mnogima mogao biti težak, pogotovo u ljetnim periodima. Mene to naravno nije spriječilo da ga svakodnevno furam posvuda. 😎


Osjetim ga često u naletima i zaista je dugotrajan. Zadržava se i u kosi i na odjeći, a osjetim ga i u ormaru redovito. Čak i nakon 8 sati ga mogu osjetiti na sebi, što me čini beskrajno sretnom! Jednom mi se dogodilo da sam legla spavati, stavila ruku pokraj glave i još uvijek osjetila parfem na koži. 😂


Ako kao ja ne dijelite parfeme na sezone, onda obavezno trebate isprobati ovog dijamanta. Birat ću ga rado za neke lijepe nadolazeće večernje prilike, nadajmo se i izlaske, koktelčiće i sparne noći. 😊 Jeste li vi koristili La Nuit Trésor? Kako vam se svidio? Pišite mi u komentarima! 


*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

2 komentara

Shine Of Beauty