Olival Professional Hidro tonik

4. velj 2022.

Kada vam se zadnji put dogodilo da se s nekim proizvodom jednostavno nađete od prvog korištenja? Meni upravo kada sam isprobala Olival Hidro Tonik iz njihove Professional linije! 😊 Vjerno sam ga koristila posljednja dva i pol mjeseca, došla pred kraj ove bočice i mislim da je pravo vrijeme da vam ga malo bolje predstavim! 😉



Tonik dolazi u jednostavnoj plastičnoj bočici s pumpicom od 150 ml. Ulovila sam ga još na Black Friday sniženju za svega 27,93 kn na Olivalovom webshopu, a koliko pamtim redovna cijena mu je 40 kn. Pumpica odlično funkcionira i divno raspršuje proizvod u finu maglicu. Ugodnog je, ali jedva primjetnog mirisa. 


Sadrži beta-glukan, ekstrakt Globularie alypum, betain, alantoin i aloa veru. Namijenjen je hidrataciji i umirivanju kože, za što ga svakodnevno i koristim. Nekada ga prskam prije nanošenja kreme ili seruma, a nekad volim s njim zaključati njegu kože. Odličan je i za nanošenje preko šminke, pogotovo kada je koža isušena ili kada ste jednostavno pretjerali s matiranjem. 


Upije se u kožu u roku nekih minutu do dvije, a osjećaj na licu je poput vode. Nisam niti jednu lošu reakciju imala s njim, niti sam mu uspjela pronaći manu. Pokazao mi se kao zaista jedan od najboljih proizvoda koje sam koristila u prethodnom hladnom razdoblju. 



Nisam veliki fanatik kada je preparativna kozmetika u pitanju, ali ovaj tonik kupujem ponovno čim dođem doma! Vjerujem da bi bio super dodatak i za plažu, kao i za svaki tip kože. Na kraju dana, svaka koža zahtjeva barem neki vid hidratacije, a ovaj tonik to odlično radi! Jeste li ga isprobali? Koji su vaši dojmovi? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty