Centar zdravlja Tahirović - Mehlem za sinuse i bronhitis

7. sij 2022.



Premišljala sam se neko vrijeme trebam li pisati ovu recenziju. Na kraju sam ipak odlučila napisati pokoju riječ, jer sam i sama bila znatiželjna. Još uvijek kupujem i koristim Tahirovićevo ricinusovo ulje, a sam brend mi je nekako zanimljiv i volim škicnuti njihov asortiman, kad god se nađem u bosanskim drogerijama. Posljednje što sam kupila jest upravo njihov Mehlem za sinuse i bronhitis, a danas vam prenosim svoje dojmove kroz posljednja dva mjeseca korištenja. 


Prije nego se bacim na detalje o proizvodu želim samo naglasiti kako osobno nemam bronhitis, niti ozbiljne zdravstvene probleme i/ili dijagnoze kada je o tome riječ. Kozmetika i preparati nikada ne mogu zamijeniti profesionalno liječenje, procjenu stručnjaka i doktora niti propisane terapije. Ako imate ozbiljne tegobe, ostavite internet po strani i odite liječniku! 


Zašto sam odlučila kupiti ovaj melem? Prije svega, jer mene glavobolja uvijek zahvati i u području sinusa te između obrva. Ako primjerice preskočim uhodanu jutarnju rutinu, kavu, ako slabo spavam ili dugo radim za računalom, dostigne me vrlo brzo. Nemam neke jake migrene, ali ako si mogu olakšati život s nekim preparatom, umjesto da popijem tabletu, naravno da ću posegnuti za njim.

Naime, Tahirović melem dolazi u plastičnoj posudi od 50 ml, što bi me doslovce moglo potrajati godinama. Sadrži i plastični stoper ispod poklopca, kako se proizvod ne bi rasuo po pakiranju. Pronašla sam ga u bosanskom DM-u po cijeni od nekih 8 KM, što je oko 32 kune. Miris mu je dakako poprilično jak, kao i efekt hlađenja na koži. 


Sam melem je vrlo kremast, ali dakako masnije teksture i osjećaja na koži. Može se koristiti i kod prehlade, gripe, začepljenog nosa, kašlja, ali i za inhaliranje. Ja sam ga najviše koristila kada bi osjetila bol u području sinusa. Mogu reći da, kada ga nanesem u nešto debljem sloju efekt tih trnaca i hlađenja duže drži i definitivno osjetim olakšanje. Ima situacija dakako kad mi jednostavno ne može pomoći, ali to ne možete od ovakvog tipa proizvoda niti očekivati. 


Moram također napomenuti da sam uvijek pazila da ga ne nanesem blizu očiju, pa me zaista nije nikad iritirao ili peckao. Niti kožu, niti oči. Međutim, znaju oči zasuziti kad počnete osjetiti njegovo djelovanje zbog eukaliptusa. Ništa jako niti strašno, a s vremenom njegova jačina popušta.


U svakom slučaju, nisam požalila što sam ga kupila i sastavni je dio naše kućne ljekarne. Koristite li vi ovakve preparate? Jeste li upoznati s ovim bosanskim brendom? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

1 komentar

  1. Koristim slične balzame. I djeca i ja. Pomaže kod prehlada. Kupujem u Hrv.

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty