Valentino - Voce Viva edp

10. tra 2022.


Jedan tračak nekih parfema može ostaviti veći utjecaj nego cijela bočica drugih. Prije više od godinu dana iz znatiželje sam isprobala tester Valentino Voce Viva parfema i od tog jednog mirisanja u parfumeriji, stajao je na mojoj imaginarnoj listi u glavi i čekao pravi trenutak. Zato je upravo on bio prva stvar kojom sam se, bez imalo grižnje savjesti, počastila kada sam dobila prvu plaću! Jasno vam je stoga da je zaslužio pokoju riječ i ovdje na blogu! 😊



Voce Viva parfem dolazi u crvenoj kartonskoj kutijici, koja ga odlično štiti. Putovala sam cijeli dan s hrpetinom stvari, ali ovaj je malac ostao netaknut. Detalji su jako lijepo napravljeni, od kutije do same staklene bočice parfema. Izgleda profinjeno, neobično, ali nikako nametljivo. Cijela priča je lijepo zaokružena, ali i vrlo praktična. 

Naime, staklena bočica kockastog oblika s dvije bočne strane ima udubljenje, pomoću kojega se lako i čvrsto bočica može držati u ruci. Nema straha od ispadanja, čak i u žurbi. Isto tako, čep parfema na svakoj strani po sredini ima ovu liniju koja imitira nitne, a upravo ona ponovno omogućuje lakše i brže skidanje čepa s bočice. Koliko god nebitno zvučalo, to su detalji koje uz samu kreaciju čine parfem skupljim, ali isto tako za potrošača, vrijednim ulaganja, jer je sve vrlo promišljeno dizajnirano. 



Parfem je inače lansiran 2020. godine, a zaštitno lice reklamne kampanje bila je Lady Gaga u jednom od njezinih najljepših i najjednostavnijih izdanja. Proizveden je u Francuskoj, a ja sam se počastila bočicom od 30 ml. Dolazi i u ostalim standardnim veličinama od 50 i 100 ml. Cijena mu varira od prodajnog mjesta, ali ja sam ciljano išla po njega u austrijski Douglas i platila ga 71,95 €. Na hrvatskom Douglasu je cijena gotovo ista, ali je trenutno daleko povoljniji na Notinu i akcijska cijena mu je 432 kn. Izbacili su nedavno i Intense verziju, ali nju još nisam imala prilike isprobati.

Gornje note ovog parfema su mandarina, bergamot i đumbir, srednje note čine cvijet naranče i gardenija, a bazne note vanilija, mahune tonke, mošus, sandalovina i mahovina. Najbolji opis parfema, iz mog osobnog iskustva podudara se s opisom vrste parfema na Sephorinom webu - toplo cvjetni. Inače nisam pretjerano zainteresirana za cvjetne mirise, ali ovaj parfem svojom kompozicijom nije napadno cvjetni, te ga bazne note uz cvijet naranče nekako smiruju i mojoj gurmanskoj guzici baš lijepo odgovaraju, posebice za ove toplije periode. 😄


Na mojoj koži je vrlo dugotrajan i dovoljno je da ga dva put špricnem. U kosi i na koži vrata ga nekada znam osjetiti i drugi dan nakon korištenja, što mi se vrlo rijetko događa! Ne bih rekla da stvara veliku auru oko sebe i da je dominantan, više je onako, umjereno primjetan. Ipak, moram priznati da je usprkos tome, jedan od onih za koje vrlo često dobijem kompliment.

Unikatan je komad u mojoj maloj kolekciji i vrlo pažljivo i odmjereno ga guštam. Cijenim cijelu priču koja je utkana u njegovo kreiranje i drago mi je što mi se urezao u pamćenje, jer je jedna od najboljih kupovina koje sam napravila u posljednje vrijeme! 😊 Jeste li isprobali ovaj parfem? Što vi trenutno koristite i častite li se finim parfemima kao ja? Pišite mi u komentarima! 


With love, Ana 

2 komentara

  1. Nemam omiljen miris, ali preferiram voćne i cvijetne mirise...opet ništa presnažno i teško.
    Valja izabrati nesto novo za nadolazece dane🌺🥀🌹🏵

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada je prava sezona za takve vrste parfema! 😍

      Izbriši

Shine Of Beauty