Morphe Mini Continuous Setting Mist

24. tra 2022.


Moram priznati da već dva tjedna razvlačim recenziju Morphe Mini Continuous Setting Mista, neodlučna koji finalni dojam zaključiti. Kada sam ga prije otprilike 3 mjeseca ugledala u parfumeriji, nisam mogla odoljeti, a da ne isprobam ovaj godinama hvaljeni sprej za setiranje šminke. Zašto sada važem svoje mišljenje o njemu, možete pročitati dalje u nastavku! 😉



Mini Continuous Setting Mist dolazi u malom praktičnom pakiranju karakterističnom za primjerice sprej za kosu. Ovo malo pakiranje teži 36,8 grama, dok puna verzija nosi 79,4 grama. Iako sam ja svoj primjerak kupila u austrijskom Douglasu, obje verzije ovog spreja možete pronaći i na stranicama hrvatskog Douglasa. Ja sam svoj platila 11,50 €, dok u Hrvatskoj isti iznosi 84,90 kuna. Sprej je inače, proizveden u Americi.


Plastični poklopac se čvrsto zatvara na aluminijski obruč pri vrhu, tako da nema problema pri transportu. Pumpica na spreju funkcionira besprijekorno, a maglica koju raspršuje je nešto zaista ultra fino i lagano, da na licu ni ne osjetite kapljice, nego tek plaho osvježenje. 😍 Zaista uspije pokriti cijelo lice u vrlo kratkom roku i s tek par poteza rukom. Nisam dosada isprobala ovakav tip odnosno pakiranje spreja za setiranje, pa mi je ovo zaista bilo jedno vrlo ugodno iskustvo korištenja.

 


Ima nekakav vrlo blag miris, koji se na licu uopće ne osjeti niti iritira. Ovaj sprej bi inače svrstala u onu grupu koja je namijenjena sjedinjavanju šminke na licu, kao završni korak. Dakle, nakon sloja kremastih i praškastih proizvoda, on licu vraća svježinu i sve lijepo stopi zajedno. Neće produžiti trajnost šminke na licu.


Moram priznati da u sastojke nisam ni zavirila, dok ga nisam fotkala. Nema alkohola koji je gotovo u svakom spreju za setiranje prisutan u velikom postotku, što ga čini dobrim izborom za one sa suhom i osjetljivom kožom. Samim time, nije me nikada peckao na licu niti me je zatezao. 


Nisam mu uspjela pronaći neku zamjerku tijekom korištenja, ali nekako smatram da mu je cijena malo visoka, pogotovo ako bi ga koristila svakodnevno. Osobno obožavam Urban Decay All Nighter sprej koji mi zaista primjetno produži trajnost šminke na licu i zbog toga mi nije teško platiti veću svotu za njega. Međutim, isprobala sam dosada neke drogerijske varijante koje su radile sličan posao kao ovaj Morphe sprej za setiranje. Ono što doduše čini ogromnu razliku u odnosu na drogeriju jest pakiranje i ova nenadmašivo fina maglica koju Morphe sprej pruža.



Što u konačnici mogu zaključiti? Meni se ovaj sprej za setiranje zaista jako svidio i kupila bi ga ponovno, kada i ako budem u prilici. Međutim, ako u međuvremenu u drogerijskom asortimanu osvane sličan proizvod u istom pakiranju, ne bi imala problem ostaviti ovaj po strani. 


Ukoliko ga želite isprobati, mogu vam reći da vas neće razočarati, ali isto tako ne smatram da je revolucionaran, pogotovo sada kada se više alternativa može pronaći. U vrijeme kada je izašao, definitivno je bio s razlogom popularan. Jeste li vi isprobali ovaj sprej za setiranje? Pišite mi u komentarima što mislite! 😊


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty