Rituals - The Ritual of Mehr kolekcija

30. tra 2022.


Tijekom proteklih mjeseci, prvi put sam imala priliku isprobati par Rituals proizvoda, neke poklonila i ujedno prvi put kupovala u njihovoj fizičkoj trgovini. The Ritual of Mehr kolekcija mi se zaista svidjela, ali nije nekako došla na red. Međutim, kada sam vidjela da se Rituals pojavio na Notinu, to mi je bio dovoljan poticaj da se konačno odvažim i isprobam većinu proizvoda za njegu tijela iz ove kolekcije. 😊




Iako nude mnoštvo proizvoda i za njegu kose u ovoj kolekciji, ja sam odlučila isprobati The Ritual of Mehr poklon set i sprej za kosu i tijelo. Nažalost vidim da su trenutno rasprodani na Notinu, ali vjerujem da bi se uskoro ponovno mogli pojaviti. Cijela Mehr kolekcija sadrži miris kojega opisuju kao "sweet orange & cedar wood" i inspirirana je suncem, kojega su drevni Perzijanci nazivali Mehr i slavili ga kao izvora života. 😊

Miris je meni definitivno otkriće i nije tipična naranča na kakvu sam naviknula u primjerice parfemima. Miris nije previše intenzivan i to ga s ovim notama čini prigodnim odabirom za ljetne dane. Ovaj poklon set sadrži piling za tijelo, kremu te pjenasti gel za tuširanje i super je opcija ako želite isprobati brend. Koliko znam, gotovo sve Rituals kolekcije imaju ovakve mini setove, tako da svatko može pronaći odgovarajući miris za sebe. Cijena ovog seta bila je 148,90 kn. 


Prvi i najveći proizvod iz seta jest piling za tijelo u plastičnoj teglici od 125 grama. Zaštićen je i folijom iznutra, koju ja nisam skinula do kraja, kako ne bi došlo do izlijevanja. Proizveden je u Nizozemskoj i preporučuje se koristiti ga unutar 12 mjeseci od otvaranja. Ovaj šećerni piling sadrži koru slatke naranče te razna ulja poput bademovog, avokadovog i makadamijinog. Miriše božanstveno, ponajviše tijekom korištenja kada se miris proširi po cijeloj kupaonici. Riječ je o nešto grubljem pilingu, ali sve ovisi koju količinu proizvoda ćete rasprostraniti po koži. Full size ovog pilinga dolazi u identičnoj teglici, ali u količini od 250 grama.

Za ozbiljno dobar piling kože i omekšavanje kože, ja obično koristim otprilike jednu veličinu oraha za ruke i torzo, te isto toliko za noge. Piling nije mastan, iako naravno ima tu emulziju koja mu omogućava lakše korištenje i nanošenje. Ne ostavlja masni trag i vrlo lako se ispire, odnosno otapa na koži. Ostavlja kožu jako mekanom i glatkom na dodir te je odličan izbor za korištenje prije brijanja. 


Piling za tijelo generalno ne koristim samo zbog odstranjivanja mrtvih stanica kože i eventualnih ljuskica na koži, već i za produživanje ljetne preplanulosti. Da, mnogima ovo zvuči totalno besmisleno, ali ja sam se prije koju godinu i sama uvjerila u djelovanje redovitog pilinga kože tijela. 😉 Dovoljno je tijekom ljeta, ali i mjesecima poslije, jednom do dva puta tjedno lagano istrljati kožu tijela i vaš ten neće nestati s dugim rukavima, nego će se postepeno mjesecima smanjivati! 


Pjenasti gelovi za tuširanje jedni su od zbilja vrlo popularnih Rituals proizvoda. U ovom poklon setu isti dolazi u maloj bočici od 50 ml. Proizveden je u Francuskoj. Pritiskom pumpice, izlazi prozirni gel, koji se trljanjem na koži baš lijepo i bogato zapjeni. Nekoliko puta sam si upravo pomoću njega olakšala brijanje. 

Također ima karakteristični, vrlo ugodan, voćni miris, koji se baš lijepo osjeti, ali ne traje dugo na koži nakon kupanja. Na koži je nježan i nisam primijetila da me isušivao, iako ja gotovo nikada nemam problema što se toga tiče. Ovo malo pakiranje me potrajalo do nekih 10 korištenja otprilike, pa uzmite u obzir da se nešto brže troši. Full size ovog gela inače dolazi u količini od 200 ml.


Krema za tijelo u ovom setu dolazi u plastičnoj tubici od 70 ml. Full size izdanje ove kreme inače dolazi u teglici od 220 ml, a za njega se može kupiti i refil s kremom. Proizvedena je u Njemačkoj, a preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. Osim ekstrakta cvijeta naranče, sadrži suncokretovo ulje i vitamin E. Kremica je klasične teksture, nije rijetka, ali nije ni gusta. 

Lijepo se razmazuje na koži, a vrlo brzo upija. Ostavlja blagi miris, koji nije jako osjetan, pa sam je bez problema mazala i prije spavanja. Što se hidratacije tiče, samostalno mi jednostavna nije dovoljna. Na dijelovima gdje mi koža nije zahtjevna niti suha, prolazi. Međutim, uz par kapi Bio Oil ulja kojeg uvijek imam, taj nedostatak mogu popraviti. Mislim da mi se najviše sviđa kada je uparim sa sprejom za tijelo, kako bi se njegov miris dulje zadržao na koži. 


Sparkling hair & body mist koristila sam od prvog dana od kad su mi ovi proizvodi stigli. Malo je reći da ga obožavam! 😍 Dolazi u krasnoj staklenoj bočici od 50 ml sa zlatnim čepom. Proizveden je u Portugalu, a preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. Cijena na Notinu iznosila mu je 146,90 kn. Ne sadrži nikakve šljokice u sebi, pa mi nije baš jasno zašto se tako zove. 

Pumpica na bočici funkcionira bez problema, a miris najljepše surađuje s mojom kožom kada su temperature više i kada sam u pokretu. Primijetila sam da ga za takvih dana, najviše znam i osjetiti tijekom dana na sebi. Divno miriše na slatkastu naranču, kao i cijela kolekcija! Umjeren je, ali opet dovoljno prisutan da ga osjetim na sebi. Trajnost na koži mu je nekih standardnih 4-5 sati. Prskam ga bez mjere na kožu, ali i kosu, i nisam primijetila da mi ju isušuje, što je dakako veliki plus! 


Kada bi od ovih proizvoda morala izdvojiti dva koja su me se najviše dojmila i za koje smatram da definitivno vrijede višeg cjenovnog ranga to bi onda bio piling za tijelo i sprej za tijelo i kosu. Znam da je kod većine žena trenutno aktualna Ziaja po pitanju pilinga, međutim osobno smatram da je Rituals po kvaliteti daleko bolja opcija! 😉 Jeste li vi isprobali Rituals proizvode i kako su vam se svidjeli? Pišite mi u komentarima! 


*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!



With love, Ana 

Objavi komentar

Shine Of Beauty