Empties #24

21. lis 2022.


Ove godine se nisam posebno trudila oko pisanja Empties postova, jer me je bilo svagdje, a najmanje kod kuće. Uvijek imam previše stvari, gdje god jesam, tako da mi je skupljanje praznih ambalaža bilo na kraj pameti. Otkako sam došla doma, počela sam s čišćenjem i organizacijom svega. Tako je na red došla i kozmetika, pa sam inspirirana declutterima stranih influencera i sama odlučila da se riješim stare kozmetike kojoj je istekao rok uz one stvari koje ne koristim više! 😊 Ako vas zanima s čim se pozdravljam, a što ponovno kupujem, nastavite čitati! 😉



Batiste Cherry suhi šampon je moj dugogodišnji saveznik. Kupujem ga iznova konstantno i ne trudim se uopće isprobavati bilo što drugo! Najbolja old school stvar za kosu i tjeme koje se brzo masti! 

Nivea Miracle Garden gel za tuširanje dio je Niveine ljetne limitirane kolekcije, ako se ne varam. Meni je ovo drugo pakiranje koje sam potrošila, a donijela sam ga iz Austrije. Praktički mi je obilježio ljeto! Predivno miriše, tekstura se divno pjeni na koži, a kupaonica se nakon tuširanja ispuni ovim mirisom. Kupujem ga ponovno!

Baleinu Urea kremu za stopala vidjela sam kod Vote Beauty na Instagramu i odlučila isprobati. Sadrži 10% uree i ima neki divan miris koji mi baca deja vu, ali se nikako ne mogu sjetiti na što me točno asocira. 😄 Bila mi je odlična i baš mi lijepo nahrani kožu stopala. Osjetila sam razliku kada bi ju redovito nanosila. Vrlo je povoljna i kupila bi ju definitivno ponovno! 


La Roche Posay Effaclar Duo+ krema me također pratila tijekom ljetne sezone i držala situaciju na licu pod kontrolom, usprkos znoju, vrućinama, brisanju lica i sl. Dio je moje jutarnje rutine, a nedavno sam si uzela i treću tubicu po redu. Ne znam zašto mi je toliko dugo trebalo da je isprobam. Stvarno odličan komad kozmetike za sve koji se bore s aknama, nepravilnostima i miteserima. 

Moja voljena Caudalie Moisturizing Mask izgleda poprilično iscrpljeno!😂 Razrezala sam pakiranje kako bi izvukla i zadnju kap ove prekrasne bogate maske za hidrataciju lica. Ovo je jedna od onih stvari za koju se posegne u sred ciče zime, kada mi lice zaškripi od hladnoće, vjetra i prehlade. Divno nahrani kožu preko noći, a ne začepljuje pore. Nije mi jasno zašto su mijenjali formule i pakiranja maski. Postoji zamjena za ovu masku, ali mislim da je totalno drugačije formule. Jasno vam je onda zašto sam izvukla sve iz ovog pakiranja u malu posudicu. Poslužit će me još ove zime, a onda ćemo u daljnja testiranja! 😓

Balea MED pH 5,5 krema za ruke novo je otkriće ove godine i super izbor za ljetne dane. Ovo mi je bila druga potrošena tubica. Moja koža na rukama je suha i bez kreme jednostavno ne ide. Mažem je barem 4-5 puta dnevno. Ova kremica je dovoljno hidratantna, a opet lagane teksture koja se odmah po razmazivanju na koži, upija i osuši. Nema onog filma kreme na koži. Odlična isplativa opcija! Kupujem ponovno! 


Mini Nivea Black & White Invisible Clear dezodorans spominjem već više puta. Koristim ga već dugo vremena i uvijek se vraćam njemu. Najbolje drži mirise i znoj pod kontrolom, a nema nekog posebnog mirisa koji bi ometao parfem. Mini pakiranje sam imala za put i svakako planiram ponovno uzeti jedno.

Skintegra Clarion serum stajao je na polici tijekom ljeta i čekao jesenske dane, jer izbjegavam kiseline ljeti. Kada sam ga htjela ponovno uvesti u rutinu shvatila sam da mu je rok istekao krajem kolovoza. Tako da nažalost moram baciti sigurno 1/3 bočice. Kupovala sam ga već više puta i sigurna sam da ćemo se ponovno uskoro družiti. 

Essie Expressie Quick Dry lak za nokte u nijansi 100 busy beeline imam od proljeća, međutim iz nekoga razloga više nije lijepe mazne teksture. Ne znam kako sam ga uspjela u tom kratkom periodu od par mjeseci isušiti, ali eto. Ostale Essie lakove koristim i preko godinu dana i još uvijek se dobro drže. Nijansa mi je bila predivna i koristila sam ga često za to vrijeme. Expressie formula je rjeđa od klasične, brže se suši, ali zato zahtjeva 2 sloja. U svakom slučaju, nadam se da ću ostatke ovog laka barem uspjeti iskoristiti za neke skore DIY projekte. 


Dermacol Make-Up Cover puder imam dosta dugo i uglavnom sam ga koristila za prekrivanje nepravilnosti. Zadnji put kad sam ga otvorila shvatila sam da se tekstura proizvoda promijenila i tek onda vidjela da mu je rok istekao krajem ljeta. Voljela bi uzeti malo pakiranje, da imam za one SOS situacije. 

Catrice Make Up Transformer drops za posvjetljivanje i potamnjivanje pudera imam također jako dugo, ali ih više od godinu dana nisam niti otvorila. Bili su mi dobri saveznici nekada davno, međutim nisu više ni u prodaji. Sada ionako više preferiram miksati pudere i nijanse koje imam, ovisno o dobu godine i mojem tenu.


Wet n Wild Coloricon Rose in the Air paleta sjenila preživjela je štošta tijekom godina! 😂 Baš sam je voljela koristiti. Posljednju godinu mi je samo stajala i nisam uopće posezala za njom. Rok joj je odavno istekao, iako se još uvijek može bez problema koristiti. Ipak, nema smisla čuvati nešto što ne nosim, tako da se pozdravljamo.

Mini Fenty Beauty Killawatt highlighter u nijansi Hu$tla Baby bio je dio mini seta kojeg sam kupila u Sephori u Novom Sadu. Potrošila sam većinu ovog highlightera, iako mi nije bio najdraži. Uspjela sam ga utisnuti jednom kada mi se rasuo, ali ispao mi je nedavno ponovno i tu sam prelomila. Nema smisla skupljati ostatke. Dosta intenzivan, ali lijep highlighter. Ja ipak preferiram malo finije mljevene opcije, koje se ljepše stapaju s kožom.


Catrice 18h Colour & Contour eyelineri bili su mi super opcija iz drogerije. Bijelu nijansu sam potrošila do kraja, ali smeđa mi se dosta sasušila i teško se nanosi. Ne znam doduše je li ova linija još uvijek u prodaji. Trenutno sam svakako u potrazi za novim dugotrajnijim opcijama. 


H&M Lipgloss u nijansi Pink Coral sam povremeno koristila i baš voljela. Njihova sjajila za usne su mi stvarno odlična, a potrošila sam već nekoliko nijansi! Namjerila sam se da ovu konkretnu nijansu potrošim do kraja, jer mi je ostalo još 1/3 tubice. Međutim, prilikom zadnjeg korištenja mi je otpao spužvasti aplikator, tako da ga više nisam mogla normalno nanositi. 


Astra Liquid Lipstick u nijansi 11 je promijenio miris, a imam ga već tri godine. Bio mi je dobra nude opcija u danima kada sam još nosila dosta tekućih mat ruževa. Ovaj talijanski brend sada nam je dostupan na Notinu, pa mjerkam neke lijepe žarke boje iz ove linije. Vidjet ćemo hoću li pokleknuti! 😅


MAC Velvet Teddy ruž potrošila sam baš do samoga kraja. Izvlačila sam ostatke s dna špatulicom. Toliko sam ovaj ruž voljela! Ovo je inače moj prvi MAC ruž kojeg sam si kupila. Nijansa je tada bila ultra popularna, ali moram priznati da zaista ide uz jako puno toga. Divna tamnija nude nijansa, mat finiša koji je zbilja jako dugotrajan na usnama. Razmišljam da sada isprobam Velvet Teddy 2.0 kojega mnogi hvale. Inače, ovo prazno pakiranje čuvam za Back 2 MAC program pomoću kojega svoju praznu ambalažu od 6 MAC proizvoda možete zamijeniti za jedno besplatno mono sjenilo po izboru! 



Beauty & Care mini vlažne maramice iz Pepca uvijek imam u torbici sa sobom. Ne pamtim koliko sam ovih pakiranja dosad kupila i potrošila. Promijenili su izgled i cijenu, ali ja ih i dalje redovito kupujem. 

Papilion Flower Passion vlažne maramice bile su prve na koje sam naišla u trgovini i kupila ih. S njima brišem sve živo i uvijek ih imam uz sebe kada se šminkam, da saniram katastrofe na stolu i skinem ostatke šminke s ruke. Ove su mi bile ok, iako su dosta natopljene. 

Denk Mit Wäsche-Weiss sredstvo za izbjeljivanje rublja bilo je "ajde da isprobamo" i ispostavilo se kao super stvar! Imala sam jednu običnu bijelu pamučnu majicu, koja je počela žutjeti u ormaru, a ovo sredstvo ju je skroz oživjelo. Odlična stvarčica za održavanje bijele odjeće! 😊


Jako me se dojmio tester YSL Libre Intense parfema, kojega sam jednom prilikom dobila uz kupovinu. Nisam sigurna koja je razlika u odnosu na prvijenac, ali mogu potvrditi da je miris zaista specifičan, a u YSL stilu, jako dugotrajan. Voljela bi isprobati i prvijenac, definitivno. 

Balea flasteri za prištiće kod mene su uvijek prisutni. Najpovoljnija i najbolja stvar za spasiti stvar preko noći. Neće možda uvijek moći sve riješiti u jednom korištenju, ali barem smanji crvenilo i vidljivost prištića. Kupujem ih redovito!

Nadam se da nisam previše brbljala i da su vam ovakvi postovi još uvijek zanimljivi! 😁 Što vi iznova kupujete? Pišite mi u komentarima! 

Također, ako još niste, provjerite rokove trajnosti na svojoj kozmetici. Nitko ne želi infekcije niti probleme na koži, koji se samo s malo više pozornosti, mogu izbjeći! 

With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty