Ariana Grande God Is A Woman edp

29. lis 2022.


U posljednje vrijeme počela sam razvijati veći interes za parfeme i nekako ih drugačije vrjednovati nego prije. Shvatila sam i sama koliko me mirisi u roku sekunde mogu vratiti u neka prethodna razdoblja, godine, druženja, ljude. Iako baš i ne pratim celebrity brendove ni proizvode, kada sam vidjela Ariana Grande God Is A Woman parfem u novitetima na Notinu, odlučila sam isprobati ga. Je li opravdao moja očekivanja, možete saznati u nastavku ovog posta! 😊



Parfem dolazi u recikliranoj kartonskoj kutiji jednog jako lijepog dizajna. Riječ je o slici same pjevačice koja leži u mnoštvu cvijeća. Ne mogu ne prokomentirati kako su joj evidentno editiranjem povećali grudi, što smatram potpuno blesavim i nepotrebnim. Većina ljudi neće sačuvati kutiju, ali svejedno smatram da parfem sam po sebi dovoljno govori kao proizvod, a ne iskrivljena slika njezinog tijela. 

Parfem dolazi u bočicama od 30, 50 i 100 ml. Ja imam najmanje pakiranje, koje se na Notinu može naći po cijeni od 282,30 kn. Parfemska bočica smještena je u sivi plastični okvir, što je već poznata praksa njezinih parfema. Bočica se se vrlo lako vadi iz okvira, ali zato opreza prilikom korištenja ne manjka. Ja ga redovito hvatam za čep i izvučem iz okvira prilikom korištenja. Putovala sam s njim posljednja dva tjedna i preživio je truskanja u koferu bez problema! 😅


Navode kako su u formulaciji korišteni većinom prirodni sastojci, veganske formulacije, bez testiranja na životinjama. Moj primjerak je proizveden u Poljskoj, a rok trajnosti mu je 2 godine od otvaranja. Spada u skupinu voćno-cvjetnih parfema i s tim se definitivno i sama slažem. Glavu parfema čine kruška i ambrette (aromatična ljekovita biljka), srce čine korijen perunike i turska ruža, a bazu madagaskarska vanilija, sandalovina i apsolut vanilije (eterično ulje vanilije).

 

Odmah po špricanju, na mojoj se koži najviše osjeti kruška, koju po nošenju izbalansira cvjetno-topla dominacija. Pri tome napominjem kako u njemu ne dominira ona jaka slatkoća kao primjerice u njezinom Candy parfemu, koji je i za mene ipak pretjeran. Jako lijepo je ukomponirana vanilija, ali i cvjetno-voćna igra. Odličan je izbor za svaki dan. Umjereno je jak, neće gušiti ljude oko vas, ali je opet osjetan. Na mojoj koži traje dobrih 7 sati, ali ga primjerice ne osjetim danima na kosi ili odjeći. 



Znam da je njezin Cloud parfem pobrao sve hvalospjeve i da je vrlo često rasprodan, ali mislim da je i ovaj novitet iz njezinog asortimana vrijedan pozornosti. Dobra je ideja za poklon, i vjerujem da bi se mnogim mladim djevojkama svidio, jer je trajan, ugodan, pomalo topal, ali ne previše intenzivan.

Jeste li isprobali koji od Ariana Grande parfema? Kako vam se svidio? Pišite mi u komentarima! 😊 

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana



Objavi komentar

Shine Of Beauty