Božićni haul 2022.

2. pro 2022.


Prošle godine nisam imala prilike, niti puno volje za božićne kolekcije i dekoracije. Mislim čak da sam kupila svega jednu stvar. Ove godine sam već s prvim asortimanima počela raditi kalkulacije. U godinama prije korone sam stvarno svega nakupila i zato se sada trudim izbjegavati gomilanje. Ono što radim svake godine su neki mali do-it-yourself projekti i iz tog sam razloga ove godine kupila puno sitnica koje vidite u ovom postu. Ako vas zanima što sam i gdje kupovala ove godine, nastavite čitati! 😊



Tedi uvijek prvi postavi božićni asortiman dok još hodamo lagodno u kratkim rukavima! 😂 Posljednjih mjeseci sam kod njih dosta kupovala, od stvari za dom i organizaciju pa do božićnog asortimana. Prva stvar koju sam kupila je ovaj preslatki mini vjenčić s crvenom mašnicom, koji je bio 8 kuna. Mislim da ću ga negdje nalijepiti, ali još ne znam točno gdje. Dok su imali 30% popusta na sve, kupila sam male svijeće za adventski vijenac po 14 kuna i dva pakiranja malih drvenih sanjki za 8 kn po vrećici. 

Čim sam vidjela ove sanjke znala sam kako ih iskoristiti za poklone ove godine, a čim skupim sve što sam naumila, snimit ću i video o tome. 😊 Kako mi je mama nedavno iskopala neke velike staklenke da ih prenamijenim, u zadnjem pohodu sam otišla i kupila traku od jute i umjetni snijeg, oboje po 8 kuna. Nadam se da ću ih uskoro završiti i ako budem zadovoljna, slikati vam finalni rezultat. 


Pepco mi se nekako nije ove godine naročito iskazao s božićnim asortimanom. Imam osjećaj da je sve već viđeno, samo skuplje nego prethodnih godina. Tamo sam kupila samo ove tople lampice na žici za 11,30 kn, jer svoje stare nisam mogla pronaći. Ovo su one kratke lampice koje ja koristim za dekor. S Aliexpressa sam naručila ovo malo umjetno božićno drvce od 10 cm, jer ovakvo nisam uspjela naći u trgovinama, a mislim da će izgledati prekrasno na stolu uz neku mirisnu svijeću. Cijena mu je bila 0,73$, što je nekih 5,50 kuna i stiglo mi je kroz 2 tjedna. 

Offertissima me božićnim asortimanom nije razočarala, ali sam se trudila biti razumna. 😅 Prva stvar koju sam ugledala kad sam ušla u trgovinu i odmah stavila u košaricu je ovaj drveni Xmas ukras za policu ili stol. Lijepo je izrađen i nije prevelik, što meni odgovara, a cijena mu je bila svega 11 kuna! Kod njih sam još uzela i mali ukrasni papir na zvjezdice, koji vidite na pozadini, po cijeni od 9 kuna. Ove godine mi neće trebati puno papira, pa vjerujem da će mi ovaj biti dostatan. Usput rečeno, znatno je deblji i kvalitetniji od standardnih ukrasnih papira.

Mini ljubičaste kuglice sam pronašla slučajno u nekoj kineskoj trgovini za 12 kuna. Imali su predivnih boja, a ja sam se odlučila za ovu. Već sam ih pola iskoristila za adventski vijenac, a mislim da će i ostatak otići prije na projekte nego na bor! 😂


Prošli tjedan sam se ponovno vratila u Offertissimu u potrazi za nekim manjim ukrasom ili borićem kojeg bi stavila u staklenke koje sam spominjala. Nisam pronašla ono što sam htjela, pa sam odlučila uzeti ove LED lučice po 8 kn, koje dolaze s baterijama. Daju lijepo, čak autentično toplo svjetlo koje blago treperi i čini mi se da bi se mogle prekrasno uklopiti u moju zamisao. 


Izrađujete li i vi sami dekoracije? Što ste kupili od božićnog asortimana? 🎄 Meni još fali jedna lijepa božićna šalica za kavu, koja nije prekičasta i prevelika. Nisam pronašla još ništa da mi se baš svidjelo, a da je razumne cijene. Ako imate preporuke gdje mogu pronaći nešto dobro, obavezno mi pišite! 😊


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty