Notino Black Friday ulovi

25. stu 2022.


Čak iako ne kupujem puno poklon paketa i božićnih izdanja i kolekcija, moram priznati da baš obožavam ovo vrijeme. Divim se svakoj kičastoj gluposti oko mene i baš me nekako veseli to šarenilo i boje. 😊 Uvod u to razdoblje posljednjih godina redovito otvaraju Black Friday ponude. Notino već neko vrijeme proširuje i mijenja sniženi asortiman, kojega sam redovito provjeravala. U nastavku vam pišem više o tome što sam odabrala za sebe, koji poklon setovi su mi zapeli za oko i u što se isplati trošiti novce ovaj vikend! 😉



Ono što ja često radim kada je sezona sniženja jest provjeravanje proizvoda koje redovito koristim. Puder, krema za lice, korektor i maskara su kod mene uvijek najpotrošnija roba. 😄 Zato sam si i dopunila Gosh Mineral Powder puder u nijansi 004, koja mi najbolje odgovara tijekom većeg dijela godine. Moje staro pakiranje je već pri kraju, pa je bilo vrijeme da se osiguram. Detaljno sam vam o ovom mineralnom puderu, načinu korištenja i mojem sveukupnom iskustvu pisala OVDJEOd dana kada sam ga isprobala, što je bilo prije 2 godine, ja ovaj puder uvijek imam u kolekciji. 


Najbolja je opcija za svakodnevnu šminku i jedini puder s kojim, kada ga nosim uzastopno, mogu primijetiti koliko mi dobro djeluje na kožu. Ne začepljuje pore, a koža se pročisti, jer s ovim puderom može disati. Daje dobru srednju pokrivnu moć, a nije nimalo težak na licu. U jednom periodu sam imala sve nijanse ovog pudera, ali srednja 004 mi najbolje odgovara, osim ljeti kada je miješam s tamnijom nijansom 006. Na Notinu je vrlo često na sniženju po povoljnim cijenama, a trenutno ga možete kupiti za 90 kuna.



Osim nekih mojih favorita, nisam odoljela, a da ne bacim oko i na poklon setove. Pokloniti danas možete štošta, ali pokloni koji čine razliku su oni koji su dobro promišljeni i prilagođeni osobi. Ako kupujete za nekoga tko voli i redovito koristi šminku, onda svakako pogledajte Benefit setove. Imaju nekoliko opcija u preslatkim limenim kutijicama. Ja sam za sebe odabrala The POREfect Parcel set u kojemu dolazi mini POREffessional Lite primer i The POREfessional Super Setter sprej za fiksiranje šminke. Ono što me dodatno iznenadilo unutar kutijice jesu stickeri! Simpatičan dodatak koji ću ja definitivno lijepiti na poklone ove godine! 😄 

Proizvodi su unutar kutijice dodatno zamotani i u fini poklon papir, što nekako pridonosi cijelom iskustvu. Primer dolazi u mini izdanju od 7.5 ml i proizveden je u Italiji, a sprej dolazi u travel size izdanju od 30 ml i proizveden je u Kanadi. Za oba proizvoda, preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. Cijena ovog seta iznosi 166,60 kn. Po istoj cijeni možete pronaći i Roller Express set s njihovom istoimenom maskarom i eyelinerom.



The POREfessional Lite primer je jako, jako guste teksture! Vrlo lako može spasti s kože ili prsta, ako ga odmah ne razmažete. Ja ga obično prvo zagrijem među prstima i onda lagano rasprostranim i utapkam na kožu. Kažu kako je ovo ultra lagana baza za šminku koja bi trebala smanjiti odnosno popuniti pore i zagladiti kožu. Iz mog iskustva nisam primijetila da mi drastično popunjava pore, ali definitivno lijepo pripremi kožu za puder i ostatak šminke, koja odlično sjeda na njega. 

Ne bi rekla da koža izgleda izblurano ili vidljivo zaglađeno, ali mi sve skupa izgleda lijepo sjedinjeno i odlično traje kroz dan. Primer mi nije bio težak na licu niti sam dosad primijetila da mi čepi pore. Hoće naglasiti suhe dijelove, tako da ovo definitivno nije dobar izbor za suhu i dehidriranu kožu. U konačnici, ne mogu reći da me nešto oborio s nogu, ali isto tako ne mogu reći ni da je uzaludno trošenje vremena. Ako imam vremena, onda ću ga ubaciti u miks proizvoda kojima pripremam kožu za šminkanje, ali ako sam u žurbi, vjerojatno ću ga preskočiti, jer meni osobno nije nužan. 

Benefit The POREfessional Lite primer

The POREfessional Super Setter sprej za fiksiranje šminke ima uvjerljivo najbolju pumpicu spreja koja daje najfiniji mist kojega sam dosad imala prilike isprobati. Ovaj sprej ako udaljim od lica više od cca 15 cm, doslovno ne mogu ni osjetiti kapljice na licu. Toliko fina maglica izlazi! 🙌 Danas je poprilično teško izaći na tržište s proizvodom koji se razlikuje od milijun istovrsnih konkurentskih, tako da skidam kapu onome tko je uspio izraditi ovo čudo! Nema nekog posebnog mirisa, predivno sjeda na kožu i lijepo stopi proizvode da ne izgledaju brašnasto i suho na licu.

Moje poznavanje sastojaka je na nekoj osnovnoj razini, ali koliko vidim ne sadrži ni alkohol, što je ogroman plus, posebno za dugoročno korištenje. Posljednjih par dana sam dosta boravila vani, i nisam imala problem s raspadanjem šminke unatoč kiši, vjetru i ružnom vremenu. Zato mi se čini da mi ovaj sprej pomaže i u održavanju trajnosti šminke, ali moram ga detaljnije usporediti s drugim sprejevima da bi bila 100% sigurna. Jako je teško nadmašiti moju vjernost Urban Decay All Nighter spreju, kojega stvarno vjerno volim i koristim godinama, ali ovaj malac je na jako dobrom putu! 😊


Nakon reda šminke, prebacila sam se i na njegu kose. Uvijek volim imati neku vrstu ulja za kosu, s kojim prođem vrhove kose nakon raščešljavanja. Odlučila sam isprobati Matrix Oil Winders Indian Amla ulje za kosu, koje ima hrpu pozitivnih recenzija na Notinu. Dolazi u bočici s pumpicom od 150 ml po cijeni od 68,90 kn. Proizvedeno je u Španjolskoj, a preporučuje se korištenje unutar 18 mjeseci od otvaranja. Miriše baš intenzivno na medenjake. 

Na bočici navode korištenje do 2 pumpice i toga se zbilja treba i držati. Tekstura ulja je rijetka, ali je ono dosta masno i lako se rasprostranjuje, pa je potrebna mala količina proizvoda. Može se koristiti i na suhoj i na mokroj kosi, kao tretman prije pranja. Lijepo zagladi kosu i daje joj sjaja. Voljela bi jedino da ima malo više aktivnih sastojaka, jer osim maslinovog ulja ne vidim ništa što bi dugoročno utjecalo na zdravlje kose.

Što vi planirate kupovati ovog vikenda? Jeste li škicnuli Black Friday ponude? Koji poklon paketi su vam zapeli za oko? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana

3 komentara

  1. Great offer I like it;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Matrixova ulja za kosu jako volim, ja sam konkretno isprobala Egyptian Hibiscus i osim što prefino miriši stvarno mi lijepo zagladi kosu i da joj onaj zdravi (ne masni) sjaj nakon feniranja. I jako se sporo troši! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo da, i ovo moje se jedva miče, a koristim ga često! :D

      Izbriši

Shine Of Beauty