Viktor & Rolf - Bonbon edp

18. svi 2024.

Kada ulovim nešto stvarno dobro, imam potrebu lijepo to i predstaviti. Zato vam danas pišem o parfemu s kojim sam se počastila prije mjesec i pol, a usput i uhvatila odličnu pogodnost. Ako vas zanima gdje sam to kupila Viktor & Rolf Bonbon parfem i kako mi se pokazao, nastavite čitati! 😉



Kada god istražujem parfeme ili želim kupiti neki lijep poklon za nekoga, uvijek škicnem ponudu i cijene u Travel FREE dućanima. Jako često imaju neke dobre popuste, dodaju nove proizvode u asortiman, a osim kozmetike, drže i alkoholna pića, slatkiše i grickalice te modne dodatke. Napominjem kako provjereno drže samo originalne proizvode! Ja imam tu sreću da se jedan njihov dućan nalazi u mojoj blizini, pa mogu otići, isprobati testere i proučiti asortiman uživo. Inače, imaju i web-shop koji odlično funkcionira, a dostava je brza!


Prilikom jedne kupovine poklona, isprobala sam Viktor & Rolf Bonbon edp u bočici od 50 ml i zaljubila se u ovaj miris! Nisam ga uzela na prvu, ali sam redovito razmišljala o njemu i negdje pred Uskrs sam prelomila i počastila se njime. Najbolje od svega je što sam ovu bočicu kupila za 49,90 €, što na našem tržištu i drugim web-shopovima nigdje ne možete pronaći. 😊



Parfem dolazi u neobičnoj, ali prekrasnoj staklenoj bočici koja izgleda kao zamotani bombončić i mislim da ga ona najbolje reprezentira. Parfem je inače proizveden u Francuskoj, a lansiran je 2014. godine. Opisuju ga kao gurmansko voćno-cvjetni miris, pa ako ste fan jakih, slatkih, ali osvježavajućih nota, ovaj parfem bio bi za vas prava poslastica! 🙌


GORNJE NOTE: mandarina, naranča, breskva

SREDNJE NOTE: karamela, jasmin, cvijet naranče

DONJE NOTE: drvo gvajaka, sandalovina, jantar, cedar



Ja gotovo uvijek naginjem gurmanskim mirisima, tako da je meni ovaj parfem odmah pogodio žicu na prvo mirisanje. 😍 Inače nisam pretjerano zainteresirana za izrazito cvjetne parfeme, mnogi mi čak i smetaju, ali u kompozicijama kao što je ova i uz dodatak slasnih voćnih nota, stvarno nema greške.

Imajte u vidu da je ovaj parfem u početku prilično intenzivan, ali meni osobno nije toliko jak da obavije baš sav prostor oko vas. Nakon nekih 1-2h na koži već se lagano smiruje, pa ga ja koja stvarno volim jake mirise, slabije i osjetim na sebi. Umjerene je trajnosti, do nekih 5-6h, nakon čega zahtjeva ponovno nanošenje. 

Iako mnogi navode kako je ovaj parfem idealan za hladno vrijeme, meni trenutno baš godi, jer je lakša varijanta onoga što nosim zimi, pa ga baš često nosim. Nije skinuo s trona Carolinu Herreru, ali ponekad je potrebno uvesti i neku promjenu, zar ne? 😉


Ako ste u potrazi za novim parfemom, a nalazite se u gore navedenim notama i opisima svakako škicnite ovaj parfem. Meni je baš prava bombonica od parfema i s guštom ga koristim! 💓 Pišite mi u komentarima, u kojem parfemu vi trenutno guštate i gdje ih najradije kupujete? 😊


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty