Sisterhood of the world bloggers award

21. kol 2015.


Hej ljepotice, danas Vam donosim jedan drugačiji post – točnije tag! Za početak, htjela bi se zahvaliti Andreji sa bloga Little Makeup Guest što me nominirala (hvala ti na tome, stvarno si me iznenadila <3).


Dakle, tag se sastoji od par pravila i pitanja na koje trebam odgovoriti, te i sama postaviti 10 pitanja i nominirati 5 blogerica.

    Pravila su sljedeća:
  1. Lajkati blog koji vas je nominirao
  2. Staviti Award logo na blog
  3. Odgovoriti na postavljena pitanja
  4. Postaviti 10 novih pitanja
  5. Nominirati pet blogerica


Stoga, krenimo s pitanjima! ;)

1.Zašto pišeš blog?
- Zato štp uživam u šminkanju i kozmetici općenito. Šminkanje je postalo dio mene, dio mog stava. Kad počinjem sa svojom beauty rutinom ne razmišljam o ničemu i fokusiram se na ono što radim – a to me opušta i smiruje.

Uz to, s obzirom na to da nemam baš prijateljica koje jednako kao i ja dijele ozbiljan interes za šminku, imala sam potrebu započeti svoju stranicu na kojoj ću trkeljati o šminki i kozmetičkim proizvodima koliko god me volja (a da će me netko stvarno slušati/čitati i razumjeti što pričam) ! :D

2.Koja ljudska osobina ti najviše ide na živce?
- Hvalisanje i uzdizanje u svakom obliku! Mislim da nema potrebe isticati se kako bi te ljudi primijetili, jer oni pravi će te primijetiti i bez reklamiranja tvojih potencijala. Prije svega je najvažnije biti čovjek – osjećati, brinuti se za druge – jer, nitko na ovom svijetu ne može sve sam učiniti i sam živjeti normalno, potpuno i sretno.

3.Da li voliš ići u kino?
- Volim, iako ne idem baš često.

4.Koje životinje te je najviše strah?
- Hmh, rekla bih zmija. Njih baš ne podnosim.  :D

5.Da li voliš kuhati?
- Ne. Uopće. Iako znam da ću uskoro biti prisiljena učiti.

6.Da li jedeš samo tradicionalna jela ili voliš i egzotičnije kao npr. kineska, sushi ?
- Pa svakodnevno  jedem tradicionalna jela, iako tu i tamo volim isprobavati nove stvari. 

7.Ljeto ili zima?
- Ljeto, definitivno! Snijeg volim jedino kad ga promatram iz kuće! :D


8.Da li se šminkaš na dnevnoj bazi ili samo povremeno?

- Tijekom ljeta se povremeno šminkam jer ne mogu izdržati puder na licu prilikom velikih vrućina. Ali osim toga, šminkam se svakodnevno. 

9.Ruž ili sjajilo?
- Ruž! Nisam dosad srela nijedno sjajilo koje bi mogla nositi bez problema. Mrzim kad mi se kosa lijepi za usne ili kad mi se zbog sjajila pigmentacija ruža i sjajila razlije u vanjske kutova usana, pa izgledam kao da imam podebljani sloj olovke oko usana.

10.Što misliš o trendu nepočupanih obrva?
- Smatram da je to sasvim okej na ženama koje znaju kako nositi takav trend.


A ovo su moja pitanja:
  1.    Kako si došla do imena svojeg bloga?
  2.    Žuti eyeliner ili crni ruž?
  3.   Najdraže mjesto/grad koje si posjetila?
  4.   Voliš li čitati knjige?
  5.  Što misliš o trendu „bubble“ noktiju? 
  6.  Snimaš li (ili bi voljela snimati) videe na YouTube-u?
  7.   Koji ti je najdraži kozmetički brend?
  8.   Što bi prije kupila –  naušnice ili ogrlicu?
  9.  Rumenilo ili bronzer?
  10.  Koji bi grad/destinaciju voljela posjetiti u budućnosti?

Nominiram:
·         My Beauty Corner.ba
·         Je suis Leeah
·         Sweet little Things
·         LalaLoo blog
·         Ancii's world

PS. Ako ste već bile nominirane ili vam se ne da pisati, možete odgovoriti i u komentarima. :)


With love, Ana <3


Objavi komentar

Shine Of Beauty