Urban Decay Eyeshadow Primer Potion – Original


Pozdrav ljepotice, odlučila sam da u novu godinu zakoračimo sa stilom i stoga vam donosim recenziju slavnog Urban Decay-evog Original Primer Potiona.

Hello beauties, I decided we should start the new year in a classy way, so today I will tell you my opinion and review of Urban Decay's Original Primer Potion.

Dakle, primer/baza za sjenilo je apsolutni must-have proizvod za sve žene koje vole/žele koristiti sjenila. Kada je riječ o bazi za sjenilo, vjerujem da je Primer Potion tu prvi, i nema žene/šminkerice/blogerice koja ga nije hvalila.

Eyeshadow primer is absolute must-have product for women who love/want to use eyeshadows. When we're talking about eyeshadow primer, I believe that Primer Potion is No.1 and there is no woman/makeup junkie/beauty blogger who didn't rave about it.


Dolazi u tubici s vrlo zanimljivim čepom (koji od nedavno ima novo ruho) i duguljastim unutrašnjim dijelom koji omogućava precizniju aplikaciju, po količini od 11ml (37. US fl. Oz.) i cijeni od 20€. Na Sephorinoj web-stranici postoji i mini verzija po cijeni od 12$. Također, koliko znam, nama u Europi dostupan je i na web shopu Feelunique.

It comes in a squeeze tube with very eye-catching, interesting „stopper“ (which has different appearance now) which allows you precise application, in quantity of 11 ml (37. US Fl. Oz.) by the price of 20€ (around 22$). On the Sephora website there is also mini version which costs 12$. Also, as far as I know, it is available in Europe on Feelunique website.

Ima zanimljivu teksturu, izgleda kao da sadrži sitne grudice, nježne je boje kože i dovoljna je količina od zrna riže za oba oka. Ne prekriva baš vene na kapcima, upravo zbog svoje teksture. Kad ga se nanosi, one grudice se uopće ne osjete jer se pod toplinom prstiju tope i vrlo jednostavno se razmaže.

It has an interesting texture, as if there are little lumps, it has a nude tint in it and you need a very little amount of it for both eyelids. It doesn't cover veins on your eyelids because of its texture. When you apply it, you actually don't feel those little lumps because they melt under the temperature of the fingers.

Prirodno svjetlo - tekstura/Natural lighting - texture
Moja očekivanja je potpuno ispunio i zaslužuje svaku pohvalu. Inače imam masne kapke i ovo je primer koji je najduže i najbolje iznio sjenila na mojim kapcima. I vjerujte, ne pretjerujem kad kažem da funkcionira i više od 8h nošenja (naravno i to ovisi o uvjetima u kojim ga nosite i kakva vam je koža).

It has completed my expectations and I think it deserves to be raved about. I have oily eyelids and this primer kept the longest and the best my eyeshadows on the lids. Believe me, I'm not exaggerating when I say it works for more than 8 hours wear (of course, it depends on the conditions in which you wear it and on your skin type).

Ne koristim ga svakodnevno, s obzirom na to da kroz takve tipove proizvoda brzo prolazim, ali mu svako malo podarim malo pozornosti. :)

I don't use it on a daily basis because it is a type of product which I consume a lot, but sometimes I give it a little bit of attention. :)

Without flash (left picture) vs. With flash (right picture)
Sve u svemu, proizvod koji ću zasigurno nastaviti kupovati i vjerno ga se držati za sve posebnije prilike. Svima preporučujem, ako još niste, kupite, probajte (dolazi u tester verziji u 1. i 3. Naked paleti) i nećete požaliti, jer vrijedi svake kune.

Altogether, I must say I will repurchase this product when I ran out of it. I recommend it for everyone. If you still haven't bought it, try it out (it comes in 1st and 3rd Naked palette in sample size) you won't regret it, because it's worth the price.

Sastav/Ingredients
Recite mi, jeste li isprobali ovaj primer? Koristite li ga pri svakodnevnom šminkanju?
Tell me, did you try it? Do you use an eyeshadow primer on a daily basis?



With love, Ana <3

Broj komentara: 8

  1. U Naked paletama dolaze testeri koliko ja znam ( s tim da u dvojci mislim da dolazi sjajilo?), ja sam u jedinici dobila testere sve 4 baze: ORIGINAL, SIN, EDEN I ANTI-AGE.
    Svaki tester ima 0.35ml i iako oni tvrde da je dostatan za tjedan dana, ja ovaj koji sam otvorila koristim puno duže jer ga treba vrlo malo, mislim da bi moglo ići čak i do cca mj. dana korištenja po testeru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da u 3. Nakedici dolaze 4 testera, a uz ove dvije prethodne su (barem nekada) dolazile male tubice sa Originalnim PP. Izgleda da su promijenili taktiku. :) uglavnom, slažemo se da su baze zaslužile čistu peticu! ;)

      Izbriši
  2. Nisam ga isprobala, ali koristim od Too Faced-a i vrlo su slični po teksturi. Jedino me malo brine što kažeš da ga treba malo manje od zrna graška. Nekako mi se to čini puno, a obično onda dobijemo kontra efekt. Ja nikad ne stavim količinu veću od zrna riže za oba oka i drži mi sjenilo min.12 h tj do skidanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne treba te brinuti, ne stavljam ja ogromnu količinu, nemoj me krivo shvatiti, vjerojatno sam se krivo izrazila, ali ne stavljam ni ja puno više od tebe! :)

      Izbriši
  3. Probala i odličan je :) Slažem se za sve što si napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Naked 1 i 3 sadrže po 4 testera primera, nema malih tubica, već kartončići sa vrećicama :)
    slažem se sa svime rečenim osim sa potrebnom količinom..smatram da je puno manja količina od zrna graška dovoljna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što sam napisala u par komentara prije, krivo sam se izrazila, a greška je već ispravljena :) što se tiče Naked paleta, nisam bila 100% sigurna, jer ih osobno nisam ni kupovala :)

      Izbriši

Shine Of Beauty